Ja dat dacht ik ook. En het zal ook vast wel ergens weggestopt zitten. Maar het is en blijft een en al bagger.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Volgens mij kan je dat ook heel handig fixxen via:
"Direct iets regelen."
Geboortedatum: 1988-07-14quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bweee IB-groep mooi dat ik daar niets mee te maken heb![]()
![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1988-07-14
Opleiding: Beveiliger
die site werkt voor geen meter. Hij is heel onduidelijk, je bent 3 dagen verder als je een nieuw mobiel nummer hebt etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Gewoonik het volgende:
De site van de IB is een godsgeschenkt scheelt onwijs veel geklooi. en mensen die zeggen dat de site niet werkt moeten zich toch echt even achter de oren krabben.
Als je een nieuw mobiel nummer heb ga je op die site iets doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
die site werkt voor geen meter. Hij is heel onduidelijk, je bent 3 dagen verder als je een nieuw mobiel nummer hebt etc.
het is echt gewoon ruk. Telebankieren kan toch ook makkelijk zijn, waarom dit niet?
je hebt in 1x je totale schuld afbetaald?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef Rhapsody het volgende:
Maar goed, enige positieve is dus dat ik nu voorgoed van die eikels verlost ben.
Dan ga je toch lekker voor elke verandering een formuliertje aanvragen das veel makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
die site werkt voor geen meter. Hij is heel onduidelijk, je bent 3 dagen verder als je een nieuw mobiel nummer hebt etc.
het is echt gewoon ruk. Telebankieren kan toch ook makkelijk zijn, waarom dit niet?
je krijgt een sms met een code elke keer dat je inlogt (althans als je klaar bent met studeren en mag afbetalen).... Als je een nieuw nummer hebt, dan ben je 2 weken bijna aan het rotzooien voordat je er weer op kan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je een nieuw mobiel nummer heb ga je op die site iets doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |