Gaaf, je zult merken dat je na een tijdje denkt: waarom heb ik dat in vredesnaam niet eerder gedaan...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:27 schreef Tali-banaan het volgende:
ey euh techno of wie dan ook!
laatste tijd wordt het patroon steeds duidelijker een patroon. en ja, ik wil het dus binnenkort kaal proberen. waar moet ik beginnen?
en oja, ik wil niet dat mn hoofd glimt. dat is echt gay
en euh, ten tweede, is het verstandig dit in dit seizoen te doen? ik bedoel hoe lang duurt het vorodat het bijkleurtanders ziet het er zo ziekig uit he
Even een vraag:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:29 schreef Maeksy het volgende:
Gister mn haar laten trimmen. Nog niet kaal, maar wel korter dan ooit.
Littekens zijn wel te zien volgens de mensen die 't gezien hebben, maar 't valt niet enorm op.
Ben zelf vrij tevreden over het resultaat en ben eigenlijk wel van plan om et er es een keer allemaal af te halen.
Ben alleen benieuwd hoe ze op het werk gaan reageren![]()
[afbeelding]
kortom...? doe weer eens iets bijzondersquote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
.... maar het ziet er ook wel ontzettend 13 in een dozijn uit)
Pas maar op, zo begon het bij mij ook...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ga binnenkiort ook maar eens een tondeuse kopen. Het probeersel om mijn kop kaal te scheren is nu toch wel blijvend. Steeds naar pa of ma om het te doen is ook niet echt handig.
Standje 2 (6mm) staat het beste, maar het groeit zo hard dat ik altijd standje 1 doe, anders blijf ik aan de gang.
Euh krijg je nou respect of zijn ze bang?quote:Op zondag 24 december 2006 21:00 schreef Dauthi het volgende:
ik milimeter mijn kop altijd, ik merk wel dat mensen een bang zijn om de een of andere reden, maar krijgt om diezelfde reden dus meteen meer respect, en wordt meestal vriendelijker behandeld op de uni door de baliemedewerksters
ik denk zelf dat mensen denken dat je extreem rechts bent... om die reden zijn bang, maar respecteren ze je ook. gedeeltelijk uit angst, maar ook puur omdat ruim 50% van nederland gewoon racist is, zowel in maastricht waar ik studeer als in den haag waar ik vandaan kom. Het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dak redelijk groot en breed ben. ja het is een raar verhaal. Maar ja, om de een of andere reden wordt je vriendelijker behandeld door nederlanders, en durven allochtonen je niet meer vies aan te kijken, je kent wel de standaad toffertjes die in de stad rondlopen doen plotseling een stuk minder tof. althans dat is mijn ervaring...quote:Op zondag 24 december 2006 21:39 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Euh krijg je nou respect of zijn ze bang?![]()
Volgens mij zijn ze gewoon onder de indruk dat er nooit 1 haar bij je verkeerd zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |