Goedgekeurd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:29 schreef Maeksy het volgende:
Gister mn haar laten trimmen. Nog niet kaal, maar wel korter dan ooit.
Littekens zijn wel te zien volgens de mensen die 't gezien hebben, maar 't valt niet enorm op.
Ben zelf vrij tevreden over het resultaat en ben eigenlijk wel van plan om et er es een keer allemaal af te halen.
Ben alleen benieuwd hoe ze op het werk gaan reageren![]()
[afbeelding]
En nog twijfel ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:13 schreef Viper88 het volgende:
Hahah, al echt 10 mensen in het lang haar topic hebben gezegd dat je het gemilimeterd kapseltje kan hebben, en nog geloof je het nietJe kop kan het hebben, echt.
Het gaat er hoe dan ook toch niet op achteruit!quote:
Zou wel wat ruiger staan ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef Maeksy het volgende:
Volgens mij ook wel.
Krijg je een beetje zo'n bad-ass italian effect.
Gaaf, maarre: nu is het dus jouw beurt...?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:00 schreef Thorical het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een dame met een bloot hoofd.
Nu heeft ze weer mooie haren maar ik vond het wel kicken dat ze haar haren liet afscheren.
En we zijn nog steedsbij elkaar.
Het is misschien vreemd maar toch denk ik daar wel eens over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Gaaf, maarre: nu is het dus jouw beurt...?!
Uitermate klote, omdat je hoofdhuid keihard gaat verbranden als je voor het eerst kaal de zon in gaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Thorical het volgende:
Maar soms denk ik, als ik de boel kaal scheer vlak voor mijn vakantie, hoe zou dat dan voelen?
Punk,vrij of gewoon klote omdat ik mezelf niet meer herken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |