abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41753280
Bij het RSC doen ze het voor noppes...
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:49:46 #77
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41753305
Oorspronkelijk was ik van plan om het nu weer wat te laten groeien, maar de laatste week begon ik zo te balen van die dikke warme plak haar op mijn hoofd (2,5 maand geleden voor het laatst geschoren @ 6mm) dat ik het er vanavond toch maar weer ff af heb gehaald
En het voelt zo heerlijk fris
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41754313
Dan ben je nu officieel ook verslaafd, gefeliciteerd !
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:16:12 #79
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41754482
Idd
Binnenkort een betere tondeuse kopen, wat die ik nu heb is niks, kan maar halve banen scheren omdat ie anders vastloopt, wordt loeiheet etc
Dus nogmaals: iemand tips voor een goede tondeuse die ook met dik haar goed raad weet? Snoerloos is niet nodig. Budget tot ongeveer 40 euro.

Is dit bijvoorbeeld iets?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41763319
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd
Binnenkort een betere tondeuse kopen, wat die ik nu heb is niks, kan maar halve banen scheren omdat ie anders vastloopt, wordt loeiheet etc
Dus nogmaals: iemand tips voor een goede tondeuse die ook met dik haar goed raad weet? Snoerloos is niet nodig. Budget tot ongeveer 40 euro.

Is dit bijvoorbeeld iets?
wel een goede beoordeling. Zelf gebruik ik een oplaadbare Phililps. Toentertijd 80 euro. Honderd keer terugverdiend.
pi_41763450
*naar de kapper gaat
pi_41763533
Eigenlijk effe een voor en ná-fotootje plaatsen. .
pi_41783153
Heeft iemand ervaring met de headblade btw?
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_41783708
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef Tali-banaan het volgende:
Heeft iemand ervaring met de headblade btw?
Ik vind het een ENG ding. Ik gebruikte Wilkingson Sword (zoiets) traditionle scheermes. (hopelijk goed gespeld). Ging zeer goed en veilig......

Echter : nu weer 3 a 4 mm en bevalt mij beter, en ga naar 2 mm.. Staat mij beter. Gewoon met tondeuze. Met Philips uiteraard.....
pi_41783762
hee tali..ga je kaal ? gaaf man !
Ik heb geen ervaring er mee (gewoon scheermesje voldoet prima) maar heb er wel over gedacht er een te kopen, misschien zijn die dingen toch wel echt handiger... wil 't wel eens uitproberen. maar ga nu (echt nu) eerst nog maar eens de gewone mach3power er overheen halen...
Gelukkig zonder haar
pi_41783817
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef TeChNo2 het volgende:
hee tali..ga je kaal ? gaaf man !
Ik heb geen ervaring er mee (gewoon scheermesje voldoet prima) maar heb er wel over gedacht er een te kopen, misschien zijn die dingen toch wel echt handiger... wil 't wel eens uitproberen. maar ga nu (echt nu) eerst nog maar eens de gewone mach3power er overheen halen...
Snij je je zelf nooit?
pi_41785171
Nee, in het begin wel eens (en dan was ik een uur bezig) tegenwoordig hooguit een kwartiertje en heb er zelfs geen spiegel meer bij nodig. Kwestie van oefening baart kunst denk ik...Gelukkig maar, als het me elke keer een uur zou kosten zou ik het niet om de dag volhouden (dat zou me te veel tijd kosten).
Gelukkig zonder haar
pi_41786764
geen voorbarige conclusies trekken he techno gewoon informatie vergaren
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_41793920
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, in het begin wel eens (en dan was ik een uur bezig) tegenwoordig hooguit een kwartiertje en heb er zelfs geen spiegel meer bij nodig. Kwestie van oefening baart kunst denk ik...Gelukkig maar, als het me elke keer een uur zou kosten zou ik het niet om de dag volhouden (dat zou me te veel tijd kosten).
Ja idd. verder lukt het wel in een kwartiertje. doe je gewoon tijdens douche beurd.. Valt wel mee...
pi_41793966
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Tali-banaan het volgende:
Rustig aan doen. Kort gemillimeterd staat jou ook harstikke goed. je hebt het nu net zoals ik. Bevalt ook goed.
pi_41810284
tvp'tje: heb al eerder overwogen om het te doen, maar toen kwam ik een goede vriend tegen die me voor was. Ik wil niet op hem lijken dus heb ik m'n haar juist langer laten groeien. Nu een maandje verder lijkt het me toch wel 's leuk.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_41839686
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Tali-banaan het volgende:
Haha zit je maar te stangen... herken me zelf, zo was ik een paar jaren geleden ook... ik durf wel iets te wedden dat jij net zo eindigt als ik... biljartballetje
Gelukkig zonder haar
pi_41840490
Ik laat mn koppie altijd kortwieken door lieftallige familie leden die een tondeuse bezitten.
Compleet kaal waag ik me nog niet aan, maar milimeteren vind ik wel een goede zaak zo in de zomer. En swinters weer laten grooien natuurlijk.
pi_41966514
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:13 schreef Pruttelpot het volgende:
Ik laat mn koppie altijd kortwieken door lieftallige familie leden die een tondeuse bezitten.
Compleet kaal waag ik me nog niet aan, maar milimeteren vind ik wel een goede zaak zo in de zomer. En swinters weer laten grooien natuurlijk.
Hoezo: 's winters laten groeien natuurlijk ?
't is juist een geweldig gevoel om een muts op je kale hoofd te hebben hoor
Gelukkig zonder haar
pi_41977447
Ik laat er 's winters ook een beetje haar op zitten. En klein beetje stoppels scheelt (gevoelsmatig) al een hele hoop en dan valt bovenop nog mee, het is meer de achterkant.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 20 september 2006 @ 11:27:35 #96
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41977923
Ik mm mn haar nu op de hoogste stand van de tondeuze (10mm oid), maar zit er serieus over na te denken het korter te doen en miss zelfs kaal. Korter is het probleem niet. Ik vraag me echter af of het hebben van littekens op je hoofd een contra-indicatie is het helemaal kaalscheren van je hoofd?
Ik heb namelijk een paar fikse zo rond mn kruinen zitten. Een van een stuk raam dat op m'n hoofd viel, de ander omdat ik afgelopen oud en nieuw op mn hoofd op et asfalt ben gevallen. Niet de netste littekens dus (hoewel ik ze zelf nog nooit gezien heb). Indien littekens het per definitie lelijk maken, hoef ik helemaal kaal iig niet meer te proberen en dat scheelt weer werk en een teleurstelling

Ik moet er bij zeggen dat ik in mn gezicht ook een aantal goed zichtbare littekens heb, ik weet niet of dat bijdraagt aan evt. cool- of lelijkheid, maar ik zeg het er maar ff bij
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_41978044
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef Maeksy het volgende:
Ik mm mn haar nu op de hoogste stand van de tondeuze (10mm oid), maar zit er serieus over na te denken het korter te doen en miss zelfs kaal. Korter is het probleem niet. Ik vraag me echter af of het hebben van littekens op je hoofd een contra-indicatie is het helemaal kaalscheren van je hoofd?
Ik heb namelijk een paar fikse zo rond mn kruinen zitten. Een van een stuk raam dat op m'n hoofd viel, de ander omdat ik afgelopen oud en nieuw op mn hoofd op et asfalt ben gevallen. Niet de netste littekens dus (hoewel ik ze zelf nog nooit gezien heb). Indien littekens het per definitie lelijk maken, hoef ik helemaal kaal iig niet meer te proberen en dat scheelt weer werk en een teleurstelling

Ik moet er bij zeggen dat ik in mn gezicht ook een aantal goed zichtbare littekens heb, ik weet niet of dat bijdraagt aan evt. cool- of lelijkheid, maar ik zeg het er maar ff bij
Ja, dat maakt het niet mooier, ik zou het dan niet doen. Het geeft bij naderen eerder een "crimi" indruk.... Als je zelf niet kaal bent, zou ik het millimeteren, bijvoorbeeld 6 mm. Dat is ook veel beter te doen dan 10 mm.

Succes met je beslissing.
pi_41983824
Maeksy: je kunt het natuurlijk ook steeds iets korter afscheren... enne als je het een keertje kala wilt maken doe je dat gewoon in een weekje vakantie of zo...na 2 dagen heb je alweer stoppeltjes en na een week is het alweer alsof je een #1 hebt gebruikt, kun je zien of je het er zelf wel/niet goed uit vind zien... kan ook juist wel stoer zijn een litteken maar ja dat hnagt er natuurlijk helemaal vanaf hoe heftig die littekens zijn (volgens mij is het veel belangrijker of je geen rare bulten of een punthoofd hebt; als je een mooi beetje rond hoofd hebt vind ik het al snel goed staan bij de meeste mannen).
Gelukkig zonder haar
  donderdag 21 september 2006 @ 10:19:31 #99
153954 NZYM
Genosha Records
pi_42008494
Elke week scheer ik me hoofd...tondeuse zonder kammetje, dan heb ik net nog NET een halve mm nog erop zitte.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_42076614
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef NZYM het volgende:
Elke week scheer ik me hoofd...tondeuse zonder kammetje, dan heb ik net nog NET een halve mm nog erop zitte.
Enne... nooit gedacht: kom laat ik het eens een keertje echt helemaal kaal maken ?
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')