wel een goede beoordeling. Zelf gebruik ik een oplaadbare Phililps. Toentertijd 80 euro. Honderd keer terugverdiend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd
Binnenkort een betere tondeuse kopen, wat die ik nu heb is niks, kan maar halve banen scheren omdat ie anders vastloopt, wordt loeiheet etc
Dus nogmaals: iemand tips voor een goede tondeuse die ook met dik haar goed raad weet? Snoerloos is niet nodig. Budget tot ongeveer 40 euro.
Is dit bijvoorbeeld iets?
Ik vind het een ENG ding. Ik gebruikte Wilkingson Sword (zoiets) traditionle scheermes. (hopelijk goed gespeld). Ging zeer goed en veilig......quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef Tali-banaan het volgende:
Heeft iemand ervaring met de headblade btw?
Snij je je zelf nooit?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef TeChNo2 het volgende:
hee tali..ga je kaal ? gaaf man !
Ik heb geen ervaring er mee (gewoon scheermesje voldoet prima) maar heb er wel over gedacht er een te kopen, misschien zijn die dingen toch wel echt handiger... wil 't wel eens uitproberen. maar ga nu (echt nu) eerst nog maar eens de gewone mach3power er overheen halen...
Ja idd. verder lukt het wel in een kwartiertje. doe je gewoon tijdens douche beurd.. Valt wel mee...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, in het begin wel eens (en dan was ik een uur bezig) tegenwoordig hooguit een kwartiertje en heb er zelfs geen spiegel meer bij nodig. Kwestie van oefening baart kunst denk ik...Gelukkig maar, als het me elke keer een uur zou kosten zou ik het niet om de dag volhouden (dat zou me te veel tijd kosten).
Rustig aan doen. Kort gemillimeterd staat jou ook harstikke goed. je hebt het nu net zoals ik. Bevalt ook goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Tali-banaan het volgende:
geen voorbarige conclusies trekken he technogewoon informatie vergaren
Haha zit je maar te stangen... herken me zelf, zo was ik een paar jaren geleden ook... ik durf wel iets te wedden dat jij net zo eindigt als ik... biljartballetjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Tali-banaan het volgende:
geen voorbarige conclusies trekken he technogewoon informatie vergaren
Hoezo: 's winters laten groeien natuurlijk ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:13 schreef Pruttelpot het volgende:
Ik laat mn koppie altijd kortwieken door lieftallige familie leden die een tondeuse bezitten.
Compleet kaal waag ik me nog niet aan, maar milimeteren vind ik wel een goede zaak zo in de zomer. En swinters weer laten grooien natuurlijk.
Ja, dat maakt het niet mooier, ik zou het dan niet doen. Het geeft bij naderen eerder een "crimi" indruk.... Als je zelf niet kaal bent, zou ik het millimeteren, bijvoorbeeld 6 mm. Dat is ook veel beter te doen dan 10 mm.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef Maeksy het volgende:
Ik mm mn haar nu op de hoogste stand van de tondeuze (10mm oid), maar zit er serieus over na te denken het korter te doen en miss zelfs kaal. Korter is het probleem niet. Ik vraag me echter af of het hebben van littekens op je hoofd een contra-indicatie is het helemaal kaalscheren van je hoofd?
Ik heb namelijk een paar fikse zo rond mn kruinen zitten. Een van een stuk raam dat op m'n hoofd viel, de ander omdat ik afgelopen oud en nieuw op mn hoofd op et asfalt ben gevallen. Niet de netste littekens dus (hoewel ik ze zelf nog nooit gezien heb). Indien littekens het per definitie lelijk maken, hoef ik helemaal kaal iig niet meer te proberen en dat scheelt weer werk en een teleurstelling
Ik moet er bij zeggen dat ik in mn gezicht ook een aantal goed zichtbare littekens heb, ik weet niet of dat bijdraagt aan evt. cool- of lelijkheid, maar ik zeg het er maar ff bij![]()
Enne... nooit gedacht: kom laat ik het eens een keertje echt helemaal kaal maken ?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef NZYM het volgende:
Elke week scheer ik me hoofd...tondeuse zonder kammetje, dan heb ik net nog NET een halve mm nog erop zitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |