quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vandaar foto'sBij het goede hoofd is het zooooooo sexy
![]()
Je hebt zeker in mn Fobo gekekenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik zelf bij vrouwen juist op extreem lang haar val
Ik ga woensdag wel even een tondeuse kopen dan, heb er nu nog geen. én momenteel dus nog even geen geld, stufi komt woensdag weer gelukkig.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
als een mesje je te ruig is kun je het eerst eens proberen met een tondeuse zonder opzetkapje.
zou al een stuk beter moeten werken
Die laatste is schattigquote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef SlaggY het volgende:
Ik heb nu ook ongeveer een jaar kort (kortste klepje op de tondeuse). Ik hou het niet echt vaak bij, ongeveer één keer per maand haal ik de tondeuse weer tevoorschijn. Gister dus weer:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07041/hoofd.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07041/hoofd3.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Je kan proberen om 't met de tondeuse te (laten) doen op stand 1 (da's 3 mm), misschien ziet het er dan wel overal gelijk uit. Het punt is dat als je het met een te goedkoop ding doet (die plastic opzetkammetjes) en je drukt soms wat te hard, dan ziet het er alsnog ongelijk uit, van die strepen krijg je dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Echt helemaal met het scheermes? of gewoon op de laagste stand?![]()
Dat ziet er best leuk uit. Maar vind je het na een jaar niet saai worden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef SlaggY het volgende:
Ik heb nu ook ongeveer een jaar kort (kortste klepje op de tondeuse). Ik hou het niet echt vaak bij, ongeveer één keer per maand haal ik de tondeuse weer tevoorschijn. Gister dus weer:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07041/hoofd.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07041/hoofd3.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
maar je doet het wel nog een beetje goed bij de dames? Want daar draait het natuurlijk allemaal om.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef killswitch het volgende:
lullig familiekwaaltje, alle mannen van men moeders kant van de familie zijjn tegen hun 30e kaal. hele bovenkant glad
en dan is dit het enige kapsel waar je mee weg kunt komen, daarbij staat het me en is het gewoon super makkelijk
Dat koppie van je ziet er met kort haar helemaal niet verkeerd uit. Het zal wel wennen zijn. Daarom moet je het ook niet meteen laten groeien. Je zult zien dat je over enkele dagen niet beter meer weet. Wel jammer dat het zo ongelijk is. Beter is alles op 6 of 3 mm te scheren. Ook kaal kan. Zeker een keer de moeite waard om te proberen, maar wel een grote stap om echt kaal te gaan. Mach3 e.d. is dan prima. Waarschijnlijk is het doel ook geweest om je voor gek te laten lopen. Dus doe er iets aan en maak het egaal. Goed staat ook om de zijkanten korter te maken dan bovenop. Laat het resultaat zien!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Uhm, het is enorm lomp gegaan, ze hebben gewoon de schaar erin gejast en ik moest zelf maar kijken hoe ik het ging fatsoeneren. Heb het nu op standje 2 ofzo gedaan, maar nog steeds zitten er volledig kale plekken in. Zit nu te twijfelen of ik het nog korter ga doen, of dat ik het maar zo laat en hoop dat de kale plekken snel verdwenen zijn.
Ik zal nog wel een keer een foto posten, nu even geen tijd voor.![]()
Owjah, ik vind het maar niks, of ik moet er gewoon nog enorm hard aan wennen.![]()
edit:
Toch maar even foto'tjes gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjah, sowieso niet charmant, maar dat was dan ook niet de opzet![]()
Staat je minder goed dan het kapsel van je in het picboek (foto bij trein). Dat komt omdat je redelijk smal /tenger bent, en dan is kaal helaas minder geschikt. Ik kan daar zelf over meepraten, bij mij is dat precies eender. En bij de anderen zie ik steeds hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:15 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja. Had vandaag even m'n buurman gevraagd of ik z'n tondeuse mocht lenen, dat mocht en hij kwam het zelfs even voor me doen. Wel zo makkelijk![]()
Jammer alleen dat ik het nu echt eng vind worden hoe ik er uit zie.
Ik hoop eigenlijk dat het binnen een paar dagen weer is zoals vanmiddag, maar dan gelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is trouwens niet zo zeer gedaan om me voor gek te laten lopen, maar om 1 team te worden. We zijn dus met het hele team kaal gegaan.![]()
owjah, het is al laat dus dáárover geen commentaar![]()
Het gaat hier in dit topic over kaalscheren, niet over milimeterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad, het staat je zeker niet raar. Maar laat maar wel iets groeien
De rest zegt precies hetzelfde en mij kijk je erop aan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Het gaat hier in dit topic over kaalscheren, niet over milimeteren
Geschikt hoor. Je hebt er wel een hoofd voor....Maar klaagt je omgeving niet over een hoog criminaliteitsgehalte...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:49 schreef Ritchie het volgende:
Bij deze, ik, na een 2 dagen niet scheren..
[afbeelding]
Mooi. Moet je ook niets van aantrekken hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef Ritchie het volgende:
Zeker grappig als je dan ook nog eens iets van Lonsdale aan hebt. Heerlijk, al die vooroordelen
Je moet er ook een beetje aan wennen hoor. Dat is bij iedereen zo. Het verschil is ook in een keer te groot.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja.
Wat iedereen hier bedacht had, had ik zelf stiekem ook wel een beetje bedacht, dit is echt veel te fucking kort en staat me ook voor geen meter.
Het haar groeit echt heel hard....Het groeit 2 a 3 mm per week...Na 1 weekje ben jij gelukkig zeker weten, dan zul je zien dat het helemaal niet zo gek is..quote:Ik hoopte eigenlijk dat het vandaag weer aangegroeid was, maar dat is niet gebeurd![]()
Hoe lang zal het ongeveer duren voor het zo lang is al op de eerste foto?
Dan ben je net als ik ongeveer met mijn 1.85 en 65 kg....quote:Tot die tijd maar gewoon mutsen opzetten![]()
en ik ben inderdaad te dun voor een kaal hoofd denk ik.. ben ook maar 68 kilo, met m'n 1.83.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |