Een bed is niet te vergelijken met een stoelquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:26 schreef descendent1 het volgende:
Mijn bureaustoel is daarentegen weer veel luxer als die van de meeste mods!
Jij 3 toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Aramacil het volgende:
hahaha, mods hebben 50 post per pagina![]()
sukkels
Casettedeckquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:22 schreef Metaalkop het volgende:
wat is dat voor lijp ding rechtsboven?
Jepquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:24 schreef Litso het volgende:
TS heeft een verouderde versie, ik heb Fok!Chrome_deluxe als layout, die is veel strakker en heeft optie die automatisch plaatjes als tubgirl en goatse herkent en direct de goede notes zet bij de juiste personen.
Niet zo positiefquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:31 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kuttopic.
Er is niet één layout voor de FA's, dat kunnen we zelf instellen. Dit krijg je als ik in WFL kijk bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
Is dat niet de layout voor de FA's?
Tof gedaan.. *PROPS*!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef Saik0 het volgende:
Mods krijgen altijd veel meer luxe dan andere users. Kijk alleen al eens naar het verschil in ontwerp en layout!
[[url=http://www.royalz.nl/Fok_for_mods_thumb.jpg]afbeelding][/url]
Ik ook jaquote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, soort blueballmachine op de achtergrond hier, maar dan met ventjes.
Weet je wel niet wie dat zijnquote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Hehe die ventjes zijn fucking irritant!
Dago heeft zijn html rechten (mis)bruiktquote:Op maandag 4 september 2006 12:58 schreef MrDrako het volgende:
waarom zie ik allemaal ventjes op de achtergrond rennen? alleen bij dit topic??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |