Heeft iemand je afgesneden dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:35 schreef Hawk-eye het volgende:
Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar de eigenaar van een bepaald kentekennummer.
Ik heb gezocht op de RDW-site maar daar geven ze geen namen.
Is er ergens iets tevinden op het internet waar wel de eigenaar word vermeld?
Wie kan mij een tip geven.
Dat is inderdaad de enige juiste methode.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Nou daa dan lekker. Er is inderdaad iemand tegen mij aangereden op een parkeerplaats en iemand had het nummer genoteerd. Ik zal wel aangifte doen.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat was je anders van plan, dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Nou daa dan lekker. Er is inderdaad iemand tegen mij aangereden op een parkeerplaats en iemand had het nummer genoteerd. Ik zal wel aangifte doen.
nee daarmee krijg je geld om de schade te reparerenquote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Beuk voor zijn harsens.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Beuk voor zijn harsens.
Als je mensen zoals jij gewoon op straat kunt bekijken, vraag je je toch af waarom er nog mensen naar de Apenheul gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Beuk voor zijn harsens.
en da's dus de reden waarom je niet zomaar naw-gegevens bij een kenteken kunt opzoekenquote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef Hawk-eye het volgende:
Beuk voor zijn harsens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |