quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef mdsk21 het volgende:
Die gelovige wilde gewoon een gezellig praatje maken maar jij wilde dat niet... Wie is er dan a-sociaal![]()
Die gelovige natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef mdsk21 het volgende:
Die gelovige wilde gewoon een gezellig praatje maken maar jij wilde dat niet... Wie is er dan a-sociaal![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef mdsk21 het volgende:
Heel juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef super-muffin het volgende:
Geloven, oke dat kan.
Maar mensen willen overtuigen van jou geloof![]()
Idd. Gebeurt mij namelijk nooit dat er ongelovigen mij komen vertellen hoe debiel geloven wel niet is, je proberen te overtuigen van het superieure 'atheisme'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef super-muffin het volgende:
Geloven, oke dat kan.
Maar mensen willen overtuigen van jou geloof![]()
Is dit een lemming of ben je verwant met Joachim ...?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef descendent1 het volgende:
Ja dit is vast weer het ik weet niet hoeveelste gelovigen-bash topic....
Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf mijn huis het centrum van Zwolle in te gaan.
Dus ik pak de fiets; Gazelle Mt50 vanaf mijn huis, niks aan de hand zou je denken.
Ik ga dus rustig fietsen, zie ik ineens een opvallende kerk; waarin allemaal mensen in rijen van 30 achterelkaar gaan zitten.
Ze vallen me gelijk op door hun 'hippe' rokken en donkere kleding.
Ik sta daar ongeveer 10 minuten ff te kijken en dan beginnen ze ineens te zingen! VALS!! HARD!! EN ff de deur dichtdoen? Ho maar!Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...
Ik loop maar verder; Weer 10 minuten later word ik aangesproken door een christelijk sektelid die mij zijn 'vriend en broeder' noemt. Hij vertelt me dat ik nog een God nodig heb in mn leven. Ik zeg hem vriendelijk gedag en loop verder en ik hoor hem zeggen dat ie daar en daar heen moet.
Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie moest als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog een tijd met hem opgescheept zat en met zijn sektarische gezeik en kop werd geconfronteerd... zonder dat ik daar om gevraagd had.
Mijn punt is dus, gelovigen zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben; vallen iedereen lastig met vals gezang of sektarisch gebazel.
Dat heb ik vandaag zelf gemerkt; aan de hand van 2 gevallen dus aan de hand daarvan kan ik tot de conclusie komen dat ALLE GELOVIGEN A- SOCIAAL ZIJN!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
Ja dit is vast het ik weet niet hoeveelste neger-bash topic...
Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf Zwolle naar een vriendin in Almere te gaan.
Dus ik neem de Interliner 330 vanaf station Zwolle, niks aan de hand zou je denken.
Ik ga dus rustig zitten, zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel en 'stoere' pet.
De bus rijd ongeveer 10 minuten en die kerel gaat muziek luisteren met zn mobiele telefoon, van die 50 centen, negermuziek. Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...
Weer 10 minuten later gaat hij lopen bellen met een vriend, hij verteld dat ie nog een chicky nodig heeft voor morgennacht. Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.
Mijn punt is dus, negers zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Is dit een lemming of ben je verwant met Joachim ...?
[..]
![]()
Nee joh das toeval ....niet alleen vrijwel de zelfde tekst ,woonplaats maar ook de zelfde 'schrijfstijl 'quote:
Trieste lemming van een al triest topicquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:06 schreef descendent1 het volgende:
Dat duurde lang trouwens. voordat jullie daar achter waren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |