abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41417055
Ja dit is vast het ik weet niet hoeveelste neger-bash topic...

Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf Zwolle naar een vriendin in Almere te gaan.

Dus ik neem de Interliner 330 vanaf station Zwolle, niks aan de hand zou je denken.

Ik ga dus rustig zitten, zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel en 'stoere' pet.

De bus rijd ongeveer 10 minuten en die kerel gaat muziek luisteren met zn mobiele telefoon, van die 50 centen, negermuziek. Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...

Weer 10 minuten later gaat hij lopen bellen met een vriend, hij verteld dat ie nog een chicky nodig heeft voor morgennacht. Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.

Mijn punt is dus, negers zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:03:13 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41417064
Negers zijn tof
Maar ze maken wel veel geluid

Dat is wel heel handig in de bush, dan weet je of er een leeuw of een Brother aan komt lopen, vandaar
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41417072
In de bus naar Almere vraag je er ook om!
pi_41417159
Blanken zuigen net zo hard....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_41417175
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In de bus naar Almere vraag je er ook om!
hehe idd.
Maar dit is weer typisch wow het was een neger die dat deed oooh !
Ik zie ook genoeg blanke gasten hardop muziek luisteren en schijt hebben aan de wereld om zich heen. Dat is heus niet iets typisch neger-achtigs
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_41417183
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:18 schreef Chandler het volgende:
Blanken zuigen net zo hard....
Jij bent neger?
pi_41417190
Kun je niet even vragen of hij die muziek uit wil zetten?
quote:
Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel
Lijkt me erg sociaal.

Jij was toch gristenhondje trouwens?
pi_41418382
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.
Daar rijden 1-coupé treintjes?
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:14:33 #9
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_41418491
quote:

Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf Zwolle naar een vriendin in Almere te gaan.

Dus ik neem de Interliner 330 vanaf station Zwolle, niks aan de hand zou je denken.

Ik ga dus rustig zitten, zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.

De bus rijd ongeveer 10 minuten en die kerel gaat muziek luisteren met zn mobiele telefoon, van die 50 centen, negermuziek. Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...

Weer 10 minuten later gaat hij lopen bellen met een vriend, hij verteld dat ie nog een chicky nodig heeft voor morgennacht. Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.

Mijn punt is dus, negers zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben
Eenieder die dit gedrag tentoonspreid moet eens bij zich zelf te rade gaan!

Ik vind het zielig van t.s. om dit nu weer te betrekken op alleen negers, ik zie hele volksstammen dit gedrag vertonen, Nederlanders, Marokanen, Turken, Etc.

Tijd dat er een ordepolitie in het leven geroepen wordt die stevig optreed tegen dit soort Nederland onwoonbaar makend volk.

Voor mij is dit nl. de rede om NL ooit te verlaten.

Voor t.s.: denk eerst eens na voor je op "ïnvoeren" drukt
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:17:02 #10
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41418534
DUs omdat één neger niet lief deed in de bus trek jij de conclusie dat negers niet sociaal zijn?
'Gesundes Volksempfinden' is jou niet vreemd zie ik..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41418565
volgende keer dit soort onzin op stormfront posten en niet op fok aub
pi_41418811
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:18 schreef thedude0 het volgende:
volgende keer dit soort onzin op stormfront posten en niet op fok aub
pi_41419104
kutblanken met hun slavenarij dat is pas A-sociaal

zaterdag 2 september 2006 @ 11:47:37 #14
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41419172
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef Evertjan het volgende:

[afbeelding]
Nee; dat was een goede manier om die wilde barbaarsche negers enige civilisatienormen bij te brengen!

Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41419199
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef Evertjan het volgende:

[afbeelding]
pi_41419286
quote:
zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Heb je een kale kop? Of kon je tussen je haren doorkijken?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:53:19 #17
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41419291
quote:

Kan je nu vertellen op welk punt je last van hem had?

Sommige mensen kunnen zich ook overal aan ergeren.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41419337
TS is een stomme zeikmongool.
pi_41419352
Herrie is soms irritant, imboorlingen uit Nederland zijn fluisterstil opgevoed, maar op zich doen deze mensen weinig anderen kwaad. Ik vind ze meestal erg vriendelijk, ondanks dat ze niet zo overkomen door 't lawaai wat ze produceren

Er zijn andere bevolkingsgroepen waar ik minder leuke ervaringen mee heb en die maken minder herrie Denk dat je best had kunnen vragen als de muziek te hard was of het zachter zou kunnen en in de trein kon je allicht even ergens anders gaan zitten
pi_41419355
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:14 schreef roedeledokie het volgende:

Voor mij is dit nl. de rede om NL ooit te verlaten.
Naar welk land dan ? (m.a.w waar denk je dat het beter is ?)
pi_41419430
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef Dark_Killah het volgende:
TS is een stomme zeikmongool.
Dat dus
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:02:00 #22
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41419452
Almere
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_41419490