hehe idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In de bus naar Almere vraag je er ook om!![]()
Jij bent neger?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:18 schreef Chandler het volgende:
Blanken zuigen net zo hard....
Lijkt me erg sociaal.quote:Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel
Daar rijden 1-coupé treintjes?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.
Eenieder die dit gedrag tentoonspreid moet eens bij zich zelf te rade gaan!quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
Ja dit is vast het ik weet niet hoeveelste neger-bash topic...
Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf Zwolle naar een vriendin in Almere te gaan.
Dus ik neem de Interliner 330 vanaf station Zwolle, niks aan de hand zou je denken.
Ik ga dus rustig zitten, zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel en 'stoere' pet.
De bus rijd ongeveer 10 minuten en die kerel gaat muziek luisteren met zn mobiele telefoon, van die 50 centen, negermuziek. Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...
Weer 10 minuten later gaat hij lopen bellen met een vriend, hij verteld dat ie nog een chicky nodig heeft voor morgennacht. Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.
Mijn punt is dus, negers zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:18 schreef thedude0 het volgende:
volgende keer dit soort onzin op stormfront posten en niet op fok aub
Nee; dat was een goede manier om die wilde barbaarsche negers enige civilisatienormen bij te brengen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef Evertjan het volgende:
kutblanken met hun slavenarij dat is pas A-sociaal![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef Evertjan het volgende:
kutblanken met hun slavenarij dat is pas A-sociaal![]()
[afbeelding]
Heb je een kale kop? Of kon je tussen je haren doorkijken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Kan je nu vertellen op welk punt je last van hem had?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:01 schreef joachim87 het volgende:
Ja dit is vast het ik weet niet hoeveelste neger-bash topic...
Een mooie dag gisteren met eindelijk weer eens 20+ temperaturen, tijd om vanaf Zwolle naar een vriendin in Almere te gaan.
Dus ik neem de Interliner 330 vanaf station Zwolle, niks aan de hand zou je denken.
Ik ga dus rustig zitten, zie ik ineens een opvallende neger 3 stoelen schuin achter mij zitten.
Hij valt gelijk op door zn 0,5L Amstel en 'stoere' pet.
De bus rijd ongeveer 10 minuten en die kerel gaat muziek luisteren met zn mobiele telefoon, van die 50 centen, negermuziek. Daar wordt je nu niet bepaald gelukkig van eerlijk gezegd...
Weer 10 minuten later gaat hij lopen bellen met een vriend, hij verteld dat ie nog een chicky nodig heeft voor morgennacht. Erg leuk als je dan hoort dat hij precies naar dezelfde locatie reist als ik, het gevolg was dus dat ik ook nog in de trein met hem zat.
Mijn punt is dus, negers zijn niet sociaal, hun omgeving zal ze roesten en ze doen waar ze zin in hebben![]()
Naar welk land dan ? (m.a.w waar denk je dat het beter is ?)quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:14 schreef roedeledokie het volgende:
Voor mij is dit nl. de rede om NL ooit te verlaten.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef Dark_Killah het volgende:
TS is een stomme zeikmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |