leef je uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:
op een kussen oefenen???????????? hoe kan ik nou oefenen als ik niet weet wat ik moet doen...........![]()
meisje, anders lees je eerst even.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef Frederiqueske het volgende:
ja kijk hier heb ik dus niks aan he.......ik wil de handelingen weten, wat doe je als je de monden op elkaar heb gedaan, ze moeten open dat weet ik..... en dan?????????????
![]()
KIJK hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Cursus ‘tongzoenen in 10 stappen’
Stap 1: kijk elkaar in de ogen
Stap 2: alleen als je zeker weet dat je allebei wilt, ga je verder
Stap 3: breng je gezicht een stukje dichter bij elkaar
Stap 4: open ondertussen je mond een klein beetje (niet wijd open doen, dan gaan je tanden tegen elkaar kletsen)
Stap 5: hou je hoofd een beetje schuin anders botsen jullie neuzen tegen elkaar
Stap 6: breng je mond langzaam naar de mond van de ander en druk je lippen zachtjes op de andere lippen
Stap 7: je mag je ogen dicht doen maar je kunt ze ook open houden
Stap 8: ga met je tong zachtjes langs de lippen van de ander.
Stap 9: zoek daarna met je tong voorzichtig de tong van de ander en streel de andere tong met jouw tong
Stap 10: blijf doorademen en speel het tongenspel net zolang als je allebei wilt
Niet roeren
Klaar is Kees, niet moeilijk toch? Het is wel belangrijk dat je het tongzoenen langzaam en ´met gevoel´ doet. Dus niet ongeduldig met je tong in de mond van de ander roeren, maar doe als zachtjes en neem vooral de tijd.
Eerste keer
Als je het voor de eerste keer doet gaat het misschien nog niet helemaal gesmeerd, maar je zult merken: na een paar keer gaat het steeds beter. En ga je het steeds leuker vinden ook!
!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:08 schreef teckna het volgende:
xD
ga naar je beste vriendin en oefen met haar ! xD
ja ik wil het heel graag weten en doen eigelijk omdat veel vriendinnen het al gedaan hebben en ik dus groentje ben nog, maar dan lees je dat je met je tong in zijn mond moet, dan krijg ik al kotsneigingen en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven............quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:48 schreef Riann het volgende:
als je dat een smerige gedachte vind moet je dat niet doen er komt vast nog een tijd dat je dat niet smerig vind
...ik hoop niet dat je straks ook zo over seks denktquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha
meeeeee ik ben echt niet makkelijk hoor, moet er nie aan denken.....
![]()
![]()
Je bent ook bang voor bacteriën, enge ziektes en computervirussen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar vooren neeee ik doe da echt nie hoor
![]()
wees maar gerust
![]()
![]()
Haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan![]()
![]()
![]()
![]()
zo heb jij het geleerd zekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:08 schreef bosnymfje het volgende:
Maak je niet te druk en probeer anders eens wat met een vriendin
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? ..............![]()
ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff
![]()
XXXX Frederique
Doe je goedquote:
Piet Engelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:52 schreef menininha het volgende:
Zoenen is gaaf
Ik heb zelden zo hard om een reply moeten lachen trouwensquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha
![]()
![]()
MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
KIJK hier heb ik wat aan![]()
dit stond er nog niet toen ik mijn berichtje aan het typen was
bedankt
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig, het komt goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar vooren neeee ik doe da echt nie hoor
![]()
wees maar gerust
![]()
![]()
Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!
Wacht tot het je wel lekker lijkt, tot je erover fantaseert.
Dan snap je vanzelf ook makkelijker, dat het niet gaat om ingewikkelde technieken, maar gewoon om lekker te zoenen en elkaars tong te proeven.![]()
[ouwelullenmodus]Die wat?? Breezoh??? Wa's dat dan weer??quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.
je moet het gewoon doen, de rest komt vanzelf.. aan handleidingen heb je nix. Wie weet loopt het wel net iets andersquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? ..............![]()
ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff
![]()
XXXX Frederique
je bent 13.. zo erg is dat niet hoor.. je komt nog niet eens kijken in de wereldquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff![]()
Hey, ff normaal he.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef cappp het volgende:
[..]
Hey, ff normaal he.
Dood serieus topic potverdikkie.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef dJ-Zcore het volgende:
Voor een 13 -jarige reageerd ze veel in SEX topics....
is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef Piovan het volgende:
Of een kloon
Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.
Die gedachte is niet raar of vies, ik ben ook 13 maar heb het al vaak gedaan, ik zou zegge Enjoy!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
KIJK hier heb ik wat aan![]()
dit stond er nog niet toen ik mijn berichtje aan het typen was
bedankt
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
En zich dan s'avonds vingeren in bed of met de handdoek (ja ooit gezien op een voorlichtingsfilmpjequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Meisjes van die leeftijd vinden het spannend om stiekem dingen over seks te lezen (Zie posthistorie), dus opent ze ook in haar favoriete subforum een topic.
Ofzo.
Neenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:
TS = kloon
Nou... Als het niet anders ken.. Dan stel ik me er wel voor in..quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Sandertje21 het volgende:
En niet eens iemand hier die zichzelf als test dummy aanbood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |