abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41416705
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? .............. ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff

XXXX Frederique
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:23:57 #2
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41416730
meen je dit?
From feudal serf to spender.
pi_41416737
ja waarom zou ik dit niet menen???????? ik wil da gewoon weten, dus ik zit niet te wachten op die berichten als, goh meen je dit, of andere bijdehandte antwoorden.... en ja, ik ben 13.......... jaaaaa nu gaan jullie natuurlijk zeggen, je hoort hier niet thuis enzo bla bla bla, geef nou maar antwoord asjeblieft/............. en niet zeggen van, jaaaaaa vraag maar aan je mama of papa of je zus etc etc nee, ik wil da weten zodat ik niets aan hun hoef te vragen en ik nie voor schut sta als ik ga zoenen met mijn vriendje..........
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:27:01 #4
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41416743
nou ja, als je 13 bent moet je je er niet te druk over maken. het komt vanzelf.

anders oefen je vast op een kussen, dat deed ik ook.
pi_41416747
op een kussen oefenen???????????? hoe kan ik nou oefenen als ik niet weet wat ik moet doen...........
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:33:05 #6
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41416757
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:
op een kussen oefenen???????????? hoe kan ik nou oefenen als ik niet weet wat ik moet doen...........
leef je uit.
pi_41416761
Cursus ‘tongzoenen in 10 stappen’

Stap 1: kijk elkaar in de ogen
Stap 2: alleen als je zeker weet dat je allebei wilt, ga je verder
Stap 3: breng je gezicht een stukje dichter bij elkaar
Stap 4: open ondertussen je mond een klein beetje (niet wijd open doen, dan gaan je tanden tegen elkaar kletsen)
Stap 5: hou je hoofd een beetje schuin anders botsen jullie neuzen tegen elkaar
Stap 6: breng je mond langzaam naar de mond van de ander en druk je lippen zachtjes op de andere lippen
Stap 7: je mag je ogen dicht doen maar je kunt ze ook open houden
Stap 8: ga met je tong zachtjes langs de lippen van de ander.
Stap 9: zoek daarna met je tong voorzichtig de tong van de ander en streel de andere tong met jouw tong
Stap 10: blijf doorademen en speel het tongenspel net zolang als je allebei wilt

Niet roeren
Klaar is Kees, niet moeilijk toch? Het is wel belangrijk dat je het tongzoenen langzaam en ´met gevoel´ doet. Dus niet ongeduldig met je tong in de mond van de ander roeren, maar doe als zachtjes en neem vooral de tijd.

Eerste keer
Als je het voor de eerste keer doet gaat het misschien nog niet helemaal gesmeerd, maar je zult merken: na een paar keer gaat het steeds beter. En ga je het steeds leuker vinden ook!

!
pi_41416762
ja kijk hier heb ik dus niks aan he....... ik wil de handelingen weten, wat doe je als je de monden op elkaar heb gedaan, ze moeten open dat weet ik..... en dan?????????????
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:35:02 #9
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41416763
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef Frederiqueske het volgende:
ja kijk hier heb ik dus niks aan he....... ik wil de handelingen weten, wat doe je als je de monden op elkaar heb gedaan, ze moeten open dat weet ik..... en dan?????????????
meisje, anders lees je eerst even.
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:43:44 #10
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41416776
Als je al begint met 'hou je mond dicht, je stinkt ' gaat het je niet lukken denk ik.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_41416781
Hehe, dat viel mij ook al op
pi_41416784
Er zijn hier vast jongens zat die met je willen oefenen

En nee, ik meld me niet aan
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:59:39 #13
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41416822
Mijn allereerste vriendinnetje heeft het geoefend met een ei.

Echt waar!

Maar ik vind zelf het zoenen sowieso wat minder belangrijk dan al de rest.
---verdwijnt---
pi_41416837
xD

ga naar je beste vriendin en oefen met haar ! xD
pi_41416840
Meisje het gaat vanzelf. De natuur heeft dat zo geregeld

XXX-jes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 september 2006 @ 08:45:27 #16
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_41416973
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Cursus ‘tongzoenen in 10 stappen’

Stap 1: kijk elkaar in de ogen
Stap 2: alleen als je zeker weet dat je allebei wilt, ga je verder
Stap 3: breng je gezicht een stukje dichter bij elkaar
Stap 4: open ondertussen je mond een klein beetje (niet wijd open doen, dan gaan je tanden tegen elkaar kletsen)
Stap 5: hou je hoofd een beetje schuin anders botsen jullie neuzen tegen elkaar
Stap 6: breng je mond langzaam naar de mond van de ander en druk je lippen zachtjes op de andere lippen
Stap 7: je mag je ogen dicht doen maar je kunt ze ook open houden
Stap 8: ga met je tong zachtjes langs de lippen van de ander.
Stap 9: zoek daarna met je tong voorzichtig de tong van de ander en streel de andere tong met jouw tong
Stap 10: blijf doorademen en speel het tongenspel net zolang als je allebei wilt

Niet roeren
Klaar is Kees, niet moeilijk toch? Het is wel belangrijk dat je het tongzoenen langzaam en ´met gevoel´ doet. Dus niet ongeduldig met je tong in de mond van de ander roeren, maar doe als zachtjes en neem vooral de tijd.

Eerste keer
Als je het voor de eerste keer doet gaat het misschien nog niet helemaal gesmeerd, maar je zult merken: na een paar keer gaat het steeds beter. En ga je het steeds leuker vinden ook!

!
KIJK hier heb ik wat aan dit stond er nog niet toen ik mijn berichtje aan het typen was bedankt ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
pi_41416980
Gewoon doen, dan gebruik je een andere smilie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 september 2006 @ 08:47:03 #18
154399 Frederiqueske
pi_41416984
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:08 schreef teckna het volgende:
xD

ga naar je beste vriendin en oefen met haar ! xD
wat dacht je van.......NEE
pi_41416993
als je dat een smerige gedachte vind moet je dat niet doen er komt vast nog een tijd dat je dat niet smerig vind
  zaterdag 2 september 2006 @ 08:51:31 #20
154399 Frederiqueske
pi_41417002
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:48 schreef Riann het volgende:
als je dat een smerige gedachte vind moet je dat niet doen er komt vast nog een tijd dat je dat niet smerig vind
ja ik wil het heel graag weten en doen eigelijk omdat veel vriendinnen het al gedaan hebben en ik dus groentje ben nog, maar dan lees je dat je met je tong in zijn mond moet, dan krijg ik al kotsneigingen en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven............ maar nu weet ik wat ik moet doen als hwet er van kom
pi_41417009
Wat Riann zegt, als je het een smerig idee vindt dan ben je er niet klaar voor en je moet het niet doen 'omdat het erbij hoort' of iets dergelijks.

Ik zoen nu trouwens totáál anders dan toen ik een tiener was (meer die dat herkennen?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41417014
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven
...ik hoop niet dat je straks ook zo over seks denkt Dat zou namelijk verschrikkelijk jammer zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 2 september 2006 @ 08:55:42 #23
154399 Frederiqueske
pi_41417025
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha meeeeee ik ben echt niet makkelijk hoor, moet er nie aan denken.....
pi_41417041
Dat heeft niets met 'makkelijk' zijn te maken, het heeft vooral te maken met er nog niet klaar voor zijn. Dus ook vooral niet doen om geen groentje meer te zijn en lekker wachten tot jij 100% zeker wilt dat jij wilt. En dat geldt dus ook voor het tongzoenen
pi_41417046
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha meeeeee ik ben echt niet makkelijk hoor, moet er nie aan denken.....
Heerlijk!
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:12:42 #26
154399 Frederiqueske
pi_41417125
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar voor en neeee ik doe da echt nie hoor wees maar gerust
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:35:15 #27
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41417263
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar voor en neeee ik doe da echt nie hoor wees maar gerust
Je bent ook bang voor bacteriën, enge ziektes en computervirussen?
---verdwijnt---
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:51:36 #28
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_41418121
En niet eens iemand hier die zichzelf als test dummy aanbood?
.
..
...
....
pi_41418149
Zoenen is gaaf
...nothing happens until you make it happen...
pi_41418256
!!!
pi_41418297
-edit-
pi_41418406
Maak je niet te druk en probeer anders eens wat met een vriendin
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:27:32 #33
51330 Sylv3r
Irri^H^H^H^H Lief
pi_41418752
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
Haha, herkenbaar
Mijn allereerste keer zoenen kwam geheel onverwachts. Ik had er nog niet eens over nagedacht hoe het eigenlijk moet en ineens stak iemand zijn tong in mijn mond Ik vond het echt verschrikkelijk goor en een jaar lang heb ik gedacht "ik ga nooit tongzoenen". Totdat er een moment kwam dat ik het allemaal een stuk interessanter vond en de gedachte steeds minder vies.

Nu ben ik een fan

Oftewel; het komt allemaal wel goed, Frederiqueske. Maak je niet druk, gewoon wachten totdat er voor jou ook een moment komt dat je het niet meer een vieze gedachte vind en je er dus echt klaar voor bent.
Tiger Woods; bad place for a picknick
pi_41418878
Moest wel een beetje lachen toen ik het zat te lezen,
Maar iedereen heeft wel een 1e keer gehad met zoenen
En ik was ooit ook wel zenuwachtig,maar met de juiste jongen Gaat het vanzelf.
Je merk zelf wel wanneer je er aan toe bent...Want dan gaat het vanzelf
Zeker als de jongen waar je mee zoent al de nodige ervaring heeft

Geloof me maar meisje..Tongzoenen is heerlijk
en dan vind je ook pas wanneer je er aan toe bent
Salsa Española
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:36:18 #35
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_41418944
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:08 schreef bosnymfje het volgende:
Maak je niet te druk en probeer anders eens wat met een vriendin
zo heb jij het geleerd zeker
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_41418973
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? .............. ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff

XXXX Frederique
WHAHAHAHA

Wie dit serieus gelooft
Dat je niet weet HOE dus...
Aandachtsbreezers bah, tzou verboden moeten worden
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:41:23 #37
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_41419051
Ga tegenover elkaar staan...
Doe je mond open, en dan moet je eten.. Ja!
Je maakt eetbewegingen en vergeet dan vooral het smakken en herkauwen niet...
Zo moet het!
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_41419593
Sex is zelf de beste leermeester. Als je er klaar voor bent dan komt het vanzelf wel. Het is alleen wel zo dat je bijna alles leert met vallen en opstaan en dat is hier net zo. Dus je moet niet bang wezen om te vallen.

Kijk, je kunt je wel helemaal in gaan lezen over hoe je het beste kunt gaan tongen, maar de tong van diegene die dat stukje geschreven heeft is anders dan jouw tong. En de tong van zijn of haar partner is anders dan die van jouw partner. En dan heb ik het nog nieteens over de voorkeuren van iemand.

Dus als je eens met een vriend(in) zo ver gaat dat het tot zoenen komt en jullie willen iets verder dan komen vanzelf de tongen wel los. En okay, je kunt eens een misstap maken, maar van fouten leert men. Daarom is het belangrijk dat je achteraf met je partner kunt praten over wat hij of zij lekker vond of juist niet.

Sex leer je door te doen, NIET door te vragen. En zolang jullie beiden niet verder gaan dan je eigen grenzen kan er weinig mis gaan.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:12:46 #39
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41419675
Dreams do come true
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:15:36 #40
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_41419737
tvp
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_41419738
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:36 schreef PieterCK het volgende:

[..]

zo heb jij het geleerd zeker
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:25:01 #42
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_41419958
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef bosnymfje het volgende:

[..]

Doe je goed en kun jij mij nog wat bijleren
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:26:14 #43
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41419985
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:52 schreef menininha het volgende:
Zoenen is gaaf
Piet Engelen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_41420024
2havo, studente

Maar hey, als het zo ver is, wijst het zichzelf wel.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:28:04 #45
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41420028
quote:
Ik heb zelden zo hard om een reply moeten lachen trouwens
pi_41420046
quote:

[..]

KIJK hier heb ik wat aan dit stond er nog niet toen ik mijn berichtje aan het typen was bedankt ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!
Wacht tot het je wel lekker lijkt, tot je erover fantaseert.
Dan snap je vanzelf ook makkelijker, dat het niet gaat om ingewikkelde technieken, maar gewoon om lekker te zoenen en elkaars tong te proeven.

edit:
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
Ah, gelukkig, het komt goed.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41420068
Van onveilig zoenen kan je overigens AIDS krijgen, van te voren dus even vragen aan je "zoenpartner"
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_41420109
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:28 schreef Roquefort het volgende:

[..]

MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!
Wacht tot het je wel lekker lijkt, tot je erover fantaseert.
Dan snap je vanzelf ook makkelijker, dat het niet gaat om ingewikkelde technieken, maar gewoon om lekker te zoenen en elkaars tong te proeven.
Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.
JOHNNY HEITINGA
pi_41420153
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef Camplo het volgende:

[..]

Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.
[ouwelullenmodus]Die wat?? Breezoh??? Wa's dat dan weer?? [/ouwelullenmodus]

twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:34:50 #50
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41420180
quote:

XXXX Frederique
je moet het gewoon doen, de rest komt vanzelf.. aan handleidingen heb je nix. Wie weet loopt het wel net iets anders
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_41420204
Lollercopter
pi_41420228
Misschien kan de hond van de buren het haar wel leren
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:37:04 #53
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41420229
quote:
ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff
je bent 13.. zo erg is dat niet hoor.. je komt nog niet eens kijken in de wereld
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_41420242
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Piovan het volgende:
Lollercopter
Hey, ff normaal he.
Dood serieus topic potverdikkie.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_41420290
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef cappp het volgende:

[..]

Hey, ff normaal he.
Dood serieus topic potverdikkie.
JOHNNY HEITINGA
pi_41420396
quote:
Zelden zo gelachen (Ik lach je niet uit hoor, je bent alleen onwijs grappig )
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:44:03 #57
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_41420402
Voor een 13 -jarige reageerd ze veel in SEX topics....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_41420411
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef dJ-Zcore het volgende:
Voor een 13 -jarige reageerd ze veel in SEX topics....
Echt he.

Is een beetje een obsessie denk ik .
pi_41420470
Als dr vader dit maar niet leest
JOHNNY HEITINGA
pi_41420523
Of een kloon
pi_41420539
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef Piovan het volgende:
Of een kloon
is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.
Don't hurry, be crappy!
pi_41420555
Als ze een kloon is is het wel een goede kloon! Want ik geloof het niet
pi_41420586
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.
Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41420605
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.
Nee, juist niet.

Meisjes van die leeftijd vinden het spannend om stiekem dingen over seks te lezen (Zie posthistorie), dus opent ze ook in haar favoriete subforum een topic.

Ofzo.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 september 2006 @ 12:54:40 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41420647
TS = kloon
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:54:41 #66
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_41420648
quote:

[..]

Die gedachte is niet raar of vies, ik ben ook 13 maar heb het al vaak gedaan, ik zou zegge Enjoy!
pi_41420658
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nee, juist niet.

Meisjes van die leeftijd vinden het spannend om stiekem dingen over seks te lezen (Zie posthistorie), dus opent ze ook in haar favoriete subforum een topic.

Ofzo.
En zich dan s'avonds vingeren in bed of met de handdoek (ja ooit gezien op een voorlichtingsfilmpje ), en dan dag erna weer vragen hoe vingeren moet etc en dat het vies is en iekzzz!!21111Lollereins!!1blijeshit erbij posten.
JOHNNY HEITINGA
pi_41420667
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:
TS = kloon
Neen
JOHNNY HEITINGA
pi_41420741
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Sandertje21 het volgende:
En niet eens iemand hier die zichzelf als test dummy aanbood?
Nou... Als het niet anders ken.. Dan stel ik me er wel voor in..
Maar ze is nog maar 13 hé...
pi_41420767
Van wie is dit nou weer een kloon? .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_41421199
je moet er niets van verwachten en ook niet denken van nu moet ik dat doen, als het gebeurt zal je wel merken hoe het zit en je weg er in vinden. Niemand was een perfecte tongkusser bij de eerste keer he!

Greetz!
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:41:32 #72
154399 Frederiqueske
pi_41421799
zoo ik heb wat ik hebben wou hoor sluit dit maar, op al die andere berichtjes zit ik niet te wachten hoor, geen waarden voor mij, ik vroeg om normale berichten maar sommige kunnen het niet laten stom te doen en dan noemen ze mij kinderachtig, bla bla bla voor diegene met de NORMALE antwoorden, hardstikke bedankt maar ik zie er toch maar vanaf ik hoef geen meelopertje te zijn en wat is PUB?? ik ken alleen maar deze eigelijk......... gekregen via msn. maja, zo maar ff kijken waar ik nog meer ga posten en als jullie er problemen mee hebben, of die paar kleine kleutertjes dan die zich groot tegenover mij willen gedragen, dan heb je rechtsboven een kruisje DAAAAAAAAAAAAAAAAG
pfffff
pi_41421818
.
pi_41421827
Neuken?
pi_41421831
Ben jij trouwens diegene op je avatar? .
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:45:58 #76
154399 Frederiqueske
pi_41421897
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ben jij trouwens diegene op je avatar? .
ja de linkse, de rechtse is mijn zus
pi_41421921
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ja de linkse, de rechtse is mijn zus
Dat is toch al aardig wat hardcore actie .
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:49:14 #78
154399 Frederiqueske
pi_41421970
hardcore??? nou daar houdt ze niet van hoor gewoon muziek van deze tijd, ze is 24 en bezet dus helaas voor je
pi_41421983
Ik heb dan ook meer interesse in jou.
pi_41422003
Damn, Chris. Hou je een beetje in.
pi_41422015
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Damn, Chris. Hou je een beetje in.
Het gaat automatisch
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:51:20 #82
154399 Frederiqueske
pi_41422030
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb dan ook meer interesse in jou.
no thanks doei
pi_41422046
Geile lesboá gek!
pi_41422050
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het gaat automatisch
Nou zet hem dan ff op manual
pi_41422054
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

no thanks doei
Tsss, je kent me nog niet eens.
pi_41422062
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het gaat automatisch
Pff, zo versier je meisjes niet.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:53:26 #87
154399 Frederiqueske
pi_41422077
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Tsss, je kent me nog niet eens.
ja en da wil ik graag zo houden
pi_41422128
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:53 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ja en da wil ik graag zo houden
Waarom?
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:57:09 #89
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_41422184
Aaaah, een meisje van 13 dat nog met zoenen moet beginnen... Misschien is het met de nieuwe generaties toch nog niet zo erg als gedacht, met al die wilde verhalen van meisjes van 10 die al promiscue gedrag vertonen. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:58:23 #90
154399 Frederiqueske
pi_41422217
waarom wel??
pi_41422223
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Frederiqueske het volgende:
waarom wel??
Omdat ik lief ben.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:59:36 #92
154399 Frederiqueske
pi_41422243
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef Detroit het volgende:
Aaaah, een meisje van 13 dat nog met zoenen moet beginnen... Misschien is het met de nieuwe generaties toch nog niet zo erg als gedacht, met al die wilde verhalen van meisjes van 10 die al promiscue gedrag vertonen. .
eeej, ja ik hou gewoon nie zo van da kleffe gedoe maja ik heb ook geen zin in een blunder te slaan majaaaaaa, ik weet het nu
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:00:49 #93
154399 Frederiqueske
pi_41422272
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Omdat ik lief ben.
en hoe oud ben jij??
pi_41422291
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:00 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

en hoe oud ben jij??
16.
pi_41422343
Debielen, stop die slowchat.
pi_41422367
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef Piovan het volgende:
Ts heeft om een slotje gevraagd, dus we mogen vast wel even slowbaggeren
pi_41422394
Ok dan.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:05:36 #98
154399 Frederiqueske
pi_41422398
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef Piovan het volgende:
waar bemoei jij je mee man, je hoeft hier niet te kijken hoor en als je dat wel doet en je ergert dan is dat niet ons probleem, tadaaaaaaaaaa

oooh 16, valt nog mee dan, ik dacht ff in de 20
pi_41422404
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

waar bemoei jij je mee man, je hoeft hier niet te kijken hoor en als je dat wel doet en je ergert dan is dat niet ons probleem, tadaaaaaaaaaa

Dus je geeft me een kans? .
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:06:26 #100
154399 Frederiqueske
pi_41422419
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Ts heeft om een slotje gevraagd, dus we mogen vast wel even slowbaggeren
wie is ts??
pi_41422424
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Lik mijn staaf meiske.
pi_41422431
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

wie is ts??
Topicstarter ... jij dus
pi_41422449
Waarom heb je een vriendje? Is dat ook omdat iedereen dat heeft? Als je moeite hebt met dichte mond een kusje te geven aan je vriend is dat niet al te best lijkt me. Maargoed wacht gewoon, je bent er duidelijk niet klaar voor en ik weet zeker als ik je verhaal lees dat je het eerder heel vervelend dan relaxt gaat vinden.
De tijd komt nog wel dat je er klaar voor bent en het wil. Wat ik mij kan herinneren is dat er weinig zijn die op die leeftijd goed kunnen zoenen. Dat verandwerd wel naarmate je ouder wordt en meer ervaring hebt. Experimenteren is juist het leukst. Maar wacht tot je er klaar voor bent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:07:45 #104
154399 Frederiqueske
pi_41422456
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

ja gewoon normaal ja, geen gekkelijke dingen enzo of rare vragen, gewoon normaal is ok
pi_41422466
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ja gewoon normaal ja, geen gekkelijke dingen enzo of rare vragen, gewoon normaal is ok
Okay.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:08:29 #106
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_41422479
Prachtig! 13 jarige sletjes!

Komop Cris, ze is helemaal voor jou
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:08:53 #107
154399 Frederiqueske
pi_41422486
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef Piovan het volgende:

[..]

Lik mijn staaf meiske.
wat een inhoudt die vent he
pi_41422506
Je moet je niet orienteren hierop en kijken hoe je dit fysiek moet aanpakken. Het is iets wat je met passie en gevoel doet. Volgende vraag is vast: hoe moet ik sex hebben, hoe gaat dat? :p hehe
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:09:53 #109
85919 Likkende_Lassie
pi_41422512
Cris is overigens 23
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:10:34 #110
154399 Frederiqueske
pi_41422537
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Topicstarter ... jij dus
ooh zooo joh, weet ik dat ook weer zie iedere keer overal ts staan, vroeg het me al af.
pi_41422575
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

"Like one on a thousand"
"More like one on a million"
"So there is a chance"

Jim Carrry ... dumb and dumber
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:11:53 #112
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41422577
zoenen.

Gaat vanzelf meid..
Begin voorzichtig en langzaam.

Owww je bent 13, blijf het vooral heel lang bij tongzoenen houden.
Zie het maar als training door veel en lang te oefenen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_41422630
Jammer dat de break-out niet meer bestaat. Stonden van die praktische tips en vragen voor je in. Zoals van: Als ik tongzoen met iemand, kan je dan zwanger worden?
pi_41422650
Frederiqueske, maak je al een fotoboek aan ?
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:15:07 #115
154399 Frederiqueske
pi_41422653
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef ondeugend het volgende:
zoenen.

Gaat vanzelf meid..
Begin voorzichtig en langzaam.

Owww je bent 13, blijf het vooral heel lang bij tongzoenen houden.
Zie het maar als training door veel en lang te oefenen.
komt allemaal nog wel hooorrrrrrrrrrrrrrr
pi_41422655
ROFLCOPTER

Deze arme knakker is ook in nood, help hem is uit de brand: Nog nooit gezoend.

Ik support gevallen topclubs!
pi_41422678
Frederiqueske sterf meisje.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:16:24 #118
154399 Frederiqueske
pi_41422684
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
Frederiqueske, maak je al een fotoboek aan ?
fotoboek waar?? in mun space staan al genoeg foto's.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:17:02 #119
154399 Frederiqueske
pi_41422701
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Piovan het volgende:
zoek een leven piovanneke
pi_41422702
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

fotoboek waar?? in mun space staan al genoeg foto's.
http://fotoboek.fok.nl
pi_41422705
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Piovan het volgende:
Doe eens normaal, hoe was jij toen je 13 was???
pi_41422749
Chill eens uit gek, denk aan je hart.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:18:39 #123
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_41422752
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

eeej, ja ik hou gewoon nie zo van da kleffe gedoe maja ik heb ook geen zin in een blunder te slaan majaaaaaa, ik weet het nu
Gewoon lekker hard helicopteren met je tong als je dalijk voor het eerst zoent, gegarandeerd geen blunder dan... Jongens vinden dat heeeeeeeeeeeerlijk. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:19:30 #124
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_41422780
Ik tong niet eens zo vaak meer, vindt het leuke er wel af. Gewoon lekker zoenen. Kun je je op andere dingen concentreren.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_41422808
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Detroit het volgende:

[..]

Gewoon lekker hard helicopteren met je tong als je dalijk voor het eerst zoent, gegarandeerd geen blunder dan... Jongens vinden dat heeeeeeeeeeeerlijk. .
Wat ben jij een eikel....
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:21:53 #126
157147 theepot
at your service
pi_41422838
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik tong niet eens zo vaak meer, vindt het leuke er wel af. Gewoon lekker zoenen. Kun je je op andere dingen concentreren.
Twéé dingen zeker.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:21:56 #127
154399 Frederiqueske
pi_41422841
ja da gaak nie doen daar ik heb nie voor niks een msn space gemaakt eej
pi_41422860
Link?
pi_41422869
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef Frederiqueske het volgende:
ja da gaak nie doen daar ik heb nie voor niks een msn space gemaakt eej
Link naar die msnspace?
pi_41422899
Whehe, haar MSN-adres staat in haar profiel hoor. .
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:25:03 #131
157147 theepot
at your service
pi_41422931
We hebben een nieuwe Brechtje !
pi_41422958
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
Whehe, haar MSN-adres staat in haar profiel hoor. .
Zo kun je niet in haar MSN space komen hoor

Edit: Ja eigenlijk wel, maar dan moet ze je toevoegen aan MSN
pi_41422964
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Zo kun je niet in haar MSN space komen hoor
Ik merk het.
pi_41422982
Ik ga je ff mobiel bellen frederique.
pi_41423011
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik merk het.
Zeker weten van wel.
Die foto op haar profiel openen in een nieuw venster,

en hoppa haar space :D

ik ben gewooon goed
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:30:08 #136
154399 Frederiqueske
pi_41423065
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Piovan het volgende:

[..]

Zeker weten van wel.
Die foto op haar profiel openen in een nieuw venster,

en hoppa haar space :D

ik ben gewooon goed
eeeeeeeeeh jij ben echt zo'n stalkertje he
pi_41423070
Ja, die Piovan is een eng mannetje .
pi_41423086
We hebben te maken met breezertjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Piovan op 02-09-2006 14:38:06 ]
pi_41423089
Beroepsstalker ja
pi_41423096
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef Piovan het volgende:

[afbeelding]
Cute .
pi_41423112
Ze houd wel der buik in op alle fotos.
pi_41423155
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef Piovan het volgende:

[afbeelding]
Die moet eens keihard geneukt worden.
pi_41423158
Niet teveel Fappen hè Piovan op die foto's...!
pi_41423172
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:

[..]

Die moet eens keihard geneukt worden.
Nee.

Ze moet liefkozend bevredigd worden.
pi_41423197
Of te wel geneukt worden
pi_41423199
Check, ze kan zo in het breeza topic

Piovan checkt de beugel.
pi_41423221
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Piovan het volgende:
Check, ze kan zo in het breeza topic

[afbeelding]

Piovan checkt de beugel.
Húúú, die tong.
pi_41423236
Nee, met jou wil niemand zoenen

Frederiqueske ;'(
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:37:26 #149
154399 Frederiqueske
pi_41423244
is da normaal he zomaar een foto van mij erop zetten, wat ben jij voor loser man, ik ga een klacht indienen
pi_41423269
Fotos verdwijnt
pi_41423282
Zoals ik dat altijd zeg.
JE GAAT JE GODDELIJKE GANG MAAR
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:39:30 #152
154399 Frederiqueske
pi_41423306
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef Piovan het volgende:
Nee, met jou wil niemand zoenen

Frederiqueske ;'(
hoeft ook niet ik zet tenminste nog foto's erop jij durft je kop niet eens te laten zien, ik ben dan lelijk maar iig knapper dan jij
pi_41423314
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef Piovan het volgende:
Fotos verdwijnt
Piovan, wat een effect. Zal ik ze even uit de quotes halen voor je? .
pi_41423348
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

hoeft ook niet ik zet tenminste nog foto's erop jij durft je kop niet eens te laten zien, ik ben dan lelijk maar iig knapper dan jij
Je bent niet lelijk hoor .
pi_41423428
pi_41423434
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je bent niet lelijk hoor .
Wat hij zegt ....
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:46:56 #157
154399 Frederiqueske
pi_41423497
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef Fetai het volgende:

[..]

Wat hij zegt ....
thank you, maar da boei mij nie dak lelijk ben hoor, maar ik heb straks gewoon mooie tanden
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:48:16 #158
157147 theepot
at your service
pi_41423548
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
Is dat een weerwolf ?
pi_41423556
Die had je al.
Maar die stonden niet allemaal op een rij
pi_41423578
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:48 schreef theepot het volgende:

[..]

Is dat een weerwolf ?
Nope, een herder.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:49:59 #161
154399 Frederiqueske
pi_41423596
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:48 schreef yamahar46 het volgende:
Die had je al.
Maar die stonden niet allemaal op een rij
oh jawel hoor alleen het kon nog mooier
pi_41423645
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is toch al aardig wat hardcore actie .
Wat hij zegt....
pi_41424472
Piovan gedraagt zich nog sneuer dan de TS zelf, hoe doe je het?
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:38:57 #164
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41424614
vet topic

Hoi!
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:40:34 #165
154399 Frederiqueske
pi_41424653
komt er nog een slotje op of hoe zit het??
pi_41424688
Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? Modjes doen niet iets voor niets.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:45:30 #167
154399 Frederiqueske
pi_41424758
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:42 schreef cappp het volgende:
Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? Modjes doen niet iets voor niets.
dan word het tijd dat ze eens wel wat voor niks doen, veranderingen zijn ook wel eens goed heej

zaterdag 2 september 2006 @ 15:49:46 #168
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41424840
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:45 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

dan word het tijd dat ze eens wel wat voor niks doen, veranderingen zijn ook wel eens goed heej

wat een volwassen opmerking voor een 13 jarige.
pi_41424928
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
komt er nog een slotje op of hoe zit het??
Nee nu blijft ie open. Move to --> Herken de Br33z@]-[ plz.
JOHNNY HEITINGA
pi_41424932
Oeh jij bent cute
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:55:47 #171
154399 Frederiqueske
pi_41424969
ja sorry dat ik niet aan de breezah gewoontes toegeef en me normaler gedraag dan de meeste op dit forum en anders had ik wel op het vmbo gezeten als ik onvolwassen wilde doen
pi_41425011
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:55 schreef Frederiqueske het volgende:
ja sorry dat ik niet aan de breezah gewoontes toegeef en me normaler gedraag dan de meeste op dit forum en anders had ik wel op het vmbo gezeten als ik onvolwassen wilde doen
Ja meid je komt zeer volwassen over..

Salsa Española
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:00:18 #173
154399 Frederiqueske
pi_41425047
wie zegt dat ik dat wil?
pi_41425113
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:55 schreef Frederiqueske het volgende:
en op het VWO als je slim was
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:07:53 #175
154399 Frederiqueske
pi_41425207
daarom doe ik ook maar havo he
pi_41425251
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:07 schreef Frederiqueske het volgende:
daarom doe ik ook maar havo he
havo sluts.
Geeft niks, staan ze om bekend.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:11:34 #177
154399 Frederiqueske
pi_41425301
jaloers??
pi_41425308
Frederiqueske, waarom post je alleen maar in dit subforum?

Vind je het geil om al die seksdingen te lezen?
pi_41425324
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef Camplo het volgende:

[..]

havo sluts.
Geeft niks, staan ze om bekend.

Ga jij je mond eens spoelen...
Salsa Española
pi_41425356
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Ga jij je mond eens spoelen...

?
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:15:04 #181
154399 Frederiqueske
pi_41425398
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
Frederiqueske, waarom post je alleen maar in dit subforum?

Vind je het geil om al die seksdingen te lezen?
dat zou jij wel willen weten he
pi_41425421
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Ja, anders zou ik het niet vragen.

Maar ik denk dat mijn vermoeden juist is .
pi_41425426
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Weten we al...
JOHNNY HEITINGA
pi_41425440
Jong vuillak, houd je mond, je stinkt
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:19:29 #185
154399 Frederiqueske
pi_41425512
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, anders zou ik het niet vragen.

Maar ik denk dat mijn vermoeden juist is .
mooi dan hoef ik het ook niet uit te leggen he dus was het een nutteloze vraag, zonde van mijn tijd om daar dan op te reageren.
pi_41425530
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

mooi dan hoef ik het ook niet uit te leggen he dus was het een nutteloze vraag, zonde van mijn tijd om daar dan op te reageren.
.
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:21:11 #187
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41425554
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.
Als jullie nou eens lekker op msn verder gaan.
Beetje babbelen, adressen uitwisselen, afspraakje en neuken.
Oké ??
pi_41425571
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef BocaDillo het volgende:

[..]

Als jullie nou eens lekker op msn verder gaan.
Beetje babbelen, adressen uitwisselen, afspraakje en neuken.
Oké ??
Nee, zo is Frederique niet .
pi_41425713
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nee, zo is Frederique niet .
Wie pakt meer grietjes dan Hans?
JOHNNY HEITINGA
pi_41425727
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:27 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik.
pi_41425732
Je hebt een stevige pik nodig, klaar
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_41425779
Iedereen tongzoent anders.... ik kan het na 100 chicks nog niet uitleggen hoe het moet. Ik heb er wel ooit 1tje gehad die stak der tong uit of zo....dat was me toch lekker jezus waar ze dat geleerd had weet ik niet maar die kon echt geil tongzoenen...
pi_41426292
Probeer gewoon ik ben ook 13 hoor.. maar ik zal je zeggen dat het een super fijn gevoel is en gewoon leuk om te doen !
pi_41426336
Probeeer!r.. maar ik zal je zeggen dat het een super fijn gevoel is en gewoon leuk om te doen !
pi_41426464
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:54 schreef Streetdancer het volgende:
Probeeer!r.. maar ik zal je zeggen dat het een super fijn gevoel is en gewoon leuk om te doen !
Ik zou het proberen. Het is een superfijn gevoel en leuk om te doen. Echt waar!
JOHNNY HEITINGA
pi_41426856
die Frederiqueske zou wel is fokheldin kunnen worden... gaat ongeveer net als Maikuuul
-
pi_41428493
quote:
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
Houden zo! Noem me ouderwets, maar ik vind het in principe ook vies. Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt. Dus geen wedstrijdjes houden met hoe veel verschillende mensen je op één avond kunt zoenen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan ook echt lekker zou kunnen zijn...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_41429615
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Houden zo! Noem me ouderwets, maar ik vind het in principe ook vies. Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt. Dus geen wedstrijdjes houden met hoe veel verschillende mensen je op één avond kunt zoenen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan ook echt lekker zou kunnen zijn...
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

GO HOME BOY
JOHNNY HEITINGA
pi_41429785
quote:

[..]

Zoenen vies vinden.... mja met iemand die nooit zijn tanden poetst en zo...,maar ik zoen graag met mijn vriendje ...érg graag

En ja ze moet toch oefenen ...dus verandering van spijs doet eten
Salsa Española
pi_41429822
Meisje dat moet je hier ook niet vragen.. hier heeft nog bijna niemand gezoend op dit forum
Maare... het gaat gewoon vanzelf... niet over nadenken! dan lukt het het beste..
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:14:29 #201
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41430263
quote:

[..]

!!

Meen je dit serieus? De kanslozen der samenleving komen wel bovendrijven in dit topic zeg
pi_41430441
Je moet er niet zo veel bij nadenken, want het is heus geen rocket science hoor
En dat hele stappenplan op pagina 1 vind ook erg overdreven.
De eerste keer gewoon iemand tongen met ervaring.
4
pi_41430973
Schopje pub.
ijs_beer fan!
pi_41430986
Laat het gewoon op je afkomen en denk er niet al te veel over na! Het geeft niet als je iets verkeerd doet... Leren zoenen doe je in de praktijk en niet via een forum
pi_41431289
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef SnowDoggg het volgende:
Laat het gewoon op je afkomen en denk er niet al te veel over na! Het geeft niet als je iets verkeerd doet... Leren zoenen doe je in de praktijk en niet via een forum
Maar aandachtshoer zijn gaat het best via een forum.
JOHNNY HEITINGA
pi_41432237
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Salsagirl het volgende:
Zoenen vies vinden.... mja met iemand die nooit zijn tanden poetst en zo...,maar ik zoen graag met mijn vriendje ...érg graag
Dat zeg ik:
quote:
Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt.
Dus de meeste mensen hier zouden er net zo veel van genieten als ze het met een willekeurige van straat geplukte gek (evt. van het "juiste" geslacht) zouden doen? Nou, veel plezier.
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef bolletje_25 het volgende:
Meen je dit serieus? De kanslozen der samenleving komen wel bovendrijven in dit topic zeg
Zei de persoon met de meest irritante usericon van heel Fok.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:10:41 #207
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41435765
hoi, ik wil wel met je oefenen ofzo......
als je down bent geef je me een mailtje, aight?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:15:17 #208
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_41435915
Niks oefene je doet dat op gevoel.....!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_41435980
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
hoi, ik wil wel met je oefenen ofzo......
als je down bent geef je me een mailtje, aight?
Daaaar zaten we op te wachten
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:07:14 #210
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41437886
quote:

[..]

Moet gelijk aan theo maassen denken

" Sta je daar cola te drinken, zegt er zo'n gast: wist jij dat daar 30 suikerklontjes inzitten? wist je dat? "

Theo Maassen:

" Ja, als hij dan ligt te neuken, ga ik erbij staan en zeg ik " heey, wist jij dat zij voor 70% uit water bestaat? 70%!!!! "

Theo maassen:

oh, en oefenen op een ei, een kussen.... stelletje zieke geesten hier op fok (oefen dan met je konijn, cavia, hond ofzo )
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41438118
Dat ik dit topic nu pas ontdek.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:23:35 #212
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_41438500
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef razzberry het volgende:
Dat ik dit topic nu pas ontdek.
Was het nodig?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:26:11 #213
108862 a-child-in-chains
pi_41438614
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef booo het volgende:

[..]

Daaaar zaten we op te wachten
*Booo ook mooie zoenlippen heeft zie ik
Maar zit die Grote Neus van je nooit in de weg bij het zoenen?
Demn die zou ik niet in me oog willen krijgen zeg... woohw!
No room for the unlucky.
pi_41443806
Uiteindelijk gaat het vanzelf (is te hopen iig.)
Ikzelf was 14 (ruim een jaar geleden dus ) maar het is niet zo geweest dat al mijn vriendinnen al gezoend hadden enzo, maar ik heb denk ik een dan ook ander soort vriendinnen dan jij.

Oh en child, ben jij niet een beetje oud voor dat meisje

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2006 02:57:36 (letter teveel) ]
pi_41443814
-dubbel-

ik wou die andere wijzigen maar quote 'm per ongeluk

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2006 02:58:26 ]
  zondag 3 september 2006 @ 03:01:32 #216
108862 a-child-in-chains
pi_41443859
Ik had nog niet gecheckt op leeftijd

Maarja, leeftijd is geen issue als je elkaar leuk vind en het klikt toch?

PS. Als "de vonken overslaan" he... Heb je dan te maken met statische electriciteit ?

[ Bericht 3% gewijzigd door a-child-in-chains op 03-09-2006 06:11:54 ]
No room for the unlucky.
pi_41444123
quote:
Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef a-child-in-chains het volgende:

PS. Als "de vonken overslaan" he... Heb je dan te maken met statische electriciteit ?
Nee okay, maar dan moet het eerst klikken.

Nee, geen statische electriciteit, bij mij niet iig.
  zondag 3 september 2006 @ 08:48:47 #218
157147 theepot
at your service
pi_41445236
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

!!

Wilmer van der Gaast is een slimme knul. Niet erg knap, maar dat ben jij ook niet, bolletje.
pi_41445319
Jammer dat ik dit topic gemist heb
  zondag 3 september 2006 @ 10:08:35 #220
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_41445615
quote:
Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef a-child-in-chains het volgende:

Ach moet je 'ruim' zien he
pi_41446006
quote:
Op zondag 3 september 2006 08:48 schreef theepot het volgende:
Wilmer van der Gaast is een slimme knul. Niet erg knap, maar dat ben jij ook niet, bolletje.
... Dit staat even raar... Kennen wij elkaar?

In elk geval bedankt, mysterieus persoon.

[ Bericht 14% gewijzigd door LintuxCx op 03-09-2006 11:06:57 ]
  zondag 3 september 2006 @ 10:47:35 #222
85919 Likkende_Lassie
pi_41446074
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:27 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wie is die gast die bij de dames hun anus vult?
Wie heeft er vier poten?
Wie loopt er meer steren dan joden?
pi_41446283
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Piovan het volgende:
Chill eens uit gek, denk aan je hart.
Kansloze knakker, je weet toch..

Je klinkt als een kansloze marokkaan..
  zondag 3 september 2006 @ 11:16:43 #224
157147 theepot
at your service
pi_41446548
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:42 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

... Dit staat even raar... Kennen wij elkaar?

In elk geval bedankt, mysterieus persoon.
Ik heb je naam even gegoogled, haha, niks mysterie.
pi_41447589
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:16 schreef theepot het volgende:
Ik heb je naam even gegoogled, haha, niks mysterie.
Hihihi, ja, dat levert "nogal" wat op inderdaad. Ben niet heel erg druk met anoniem zijn, maar toch staat het wel wat vreemd als mijn echte naam opeens middenin een topic staat.
pi_41448637
  zondag 3 september 2006 @ 13:24:16 #227
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_41449326
Ik ben ook 13 ook nooit gezoend!
What's your problemo?
pi_41449614
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:53 schreef Plupke het volgende:
[afbeelding]
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  zondag 3 september 2006 @ 14:49:11 #229
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41451275
quote:
Op zondag 3 september 2006 08:48 schreef theepot het volgende:

[..]

Zegt een kutkloon die volledig anoniem blijft.

Lekker dapper vanachter je PC'tje he

Kansloze kneus.
pi_41451305
omg ... je kan wel merken dat het topic naar PUB is verhuisd
pi_41451565
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef Chriz2k het volgende:
.
Jij hier?
pi_41451661
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:00 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Jij hier?
Joh.
pi_41456216
Weet niet of de vraag al gesteld is, maar heeft je vriendje wel eens gezoend?
  zondag 3 september 2006 @ 19:01:13 #234
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41457748
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:58 schreef EmmYKuHh het volgende:
Meisje dat moet je hier ook niet vragen.. hier heeft nog bijna niemand gezoend op dit forum
Maare... het gaat gewoon vanzelf... niet over nadenken! dan lukt het het beste..
zat ik ook al te denken
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 3 september 2006 @ 19:57:33 #235
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_41459165
Hou het even ontopic aub .
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zondag 3 september 2006 @ 20:37:31 #236
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_41460498
Je tong d'r in en dan zo snel mogelijk rondjes draaien met je tong! Dat vinden ze geil.
  zondag 3 september 2006 @ 21:09:49 #237
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_41461696
negersoen
When all else fails, you always have delusion.
pi_41461753
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:24 schreef Frederiqueske het volgende:
ja waarom zou ik dit niet menen???????? ik wil da gewoon weten, dus ik zit niet te wachten op die berichten als, goh meen je dit, of andere bijdehandte antwoorden.... en ja, ik ben 13.......... jaaaaa nu gaan jullie natuurlijk zeggen, je hoort hier niet thuis enzo bla bla bla, geef nou maar antwoord asjeblieft/.............
13 jaar en niet weten hoe je moet zoenen?
Dan hoor je hier juist wel thuis, de gemiddelde fokker past ook in jouw straatje.
De paarden vuisteraar, LAL!
pi_41463961
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Keeto het volgende:

[..]

13 jaar en niet weten hoe je moet zoenen?
Dan hoor je hier juist wel thuis, de gemiddelde fokker past ook in jouw straatje.
Nah, ze moet gewoon flink genomen worden.
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
pi_41465445
Het gaat gewoon vanzelf.
En de leeftijd maaks niks uit.
Ik zal je eens wat vertellen; ik zoende eens een keer een meisje van 12 ( ) en die zoende veel beter dan al die anderen.
Gewoon doen wanneer je er aan toe bent.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41467302
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Kindervriend het volgende:
Je tong d'r in en dan zo snel mogelijk rondjes draaien met je tong! Dat vinden ze geil.
Kijk dat noem ik nog eens een goede tip !!
pi_41467531
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef fvivif het volgende:

[..]

Kijk dat noem ik nog eens een goede tip !!
inderdaad doe de staafmixer
  maandag 4 september 2006 @ 03:40:37 #243
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41472685
Tongzoenen is kudt
Gewoon zoenen ftw
pi_41473072
gaat hier dus om een kloon voor degene die het nog niet doorhadden. dat wijf is 13, moet morgen weer naar school. zat net toevallig in haar profiel te kijken en zag dit

Laatste bezoek: 1 uur, 20 minuten geleden

dat was dus rond 4 uur op een zondag nacht. hoi
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_41473618
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Beach het volgende:
Het gaat gewoon vanzelf.
En de leeftijd maaks niks uit.
Ik zal je eens wat vertellen; ik zoende eens een keer een meisje van 12 ( ) en die zoende veel beter dan al die anderen.
Gewoon doen wanneer je er aan toe bent.
Haha, triest.
pi_41473625
quote:
Op maandag 4 september 2006 05:33 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
gaat hier dus om een kloon voor degene die het nog niet doorhadden. dat wijf is 13, moet morgen weer naar school. zat net toevallig in haar profiel te kijken en zag dit

Laatste bezoek: 1 uur, 20 minuten geleden

dat was dus rond 4 uur op een zondag nacht. hoi
Dat is een bug .
pi_41474948
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:22 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Haha, triest.
je bent gewoon jaloers jij pedo in spé
pi_41474965
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:48 schreef Beach het volgende:

[..]

je bent gewoon jaloers jij pedo in spé
Kom op man, 12

Hoe oud was jij toen?
pi_41474977
17 maar ik was knetterdronken, das een best excuus
pi_41474988
Als je dan toch dronken was had je net zo goed ook seks met haar kunnen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')