leef je uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:
op een kussen oefenen???????????? hoe kan ik nou oefenen als ik niet weet wat ik moet doen...........![]()
meisje, anders lees je eerst even.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef Frederiqueske het volgende:
ja kijk hier heb ik dus niks aan he.......ik wil de handelingen weten, wat doe je als je de monden op elkaar heb gedaan, ze moeten open dat weet ik..... en dan?????????????
![]()
KIJK hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Cursus ‘tongzoenen in 10 stappen’
Stap 1: kijk elkaar in de ogen
Stap 2: alleen als je zeker weet dat je allebei wilt, ga je verder
Stap 3: breng je gezicht een stukje dichter bij elkaar
Stap 4: open ondertussen je mond een klein beetje (niet wijd open doen, dan gaan je tanden tegen elkaar kletsen)
Stap 5: hou je hoofd een beetje schuin anders botsen jullie neuzen tegen elkaar
Stap 6: breng je mond langzaam naar de mond van de ander en druk je lippen zachtjes op de andere lippen
Stap 7: je mag je ogen dicht doen maar je kunt ze ook open houden
Stap 8: ga met je tong zachtjes langs de lippen van de ander.
Stap 9: zoek daarna met je tong voorzichtig de tong van de ander en streel de andere tong met jouw tong
Stap 10: blijf doorademen en speel het tongenspel net zolang als je allebei wilt
Niet roeren
Klaar is Kees, niet moeilijk toch? Het is wel belangrijk dat je het tongzoenen langzaam en ´met gevoel´ doet. Dus niet ongeduldig met je tong in de mond van de ander roeren, maar doe als zachtjes en neem vooral de tijd.
Eerste keer
Als je het voor de eerste keer doet gaat het misschien nog niet helemaal gesmeerd, maar je zult merken: na een paar keer gaat het steeds beter. En ga je het steeds leuker vinden ook!
!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:08 schreef teckna het volgende:
xD
ga naar je beste vriendin en oefen met haar ! xD
ja ik wil het heel graag weten en doen eigelijk omdat veel vriendinnen het al gedaan hebben en ik dus groentje ben nog, maar dan lees je dat je met je tong in zijn mond moet, dan krijg ik al kotsneigingen en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven............quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:48 schreef Riann het volgende:
als je dat een smerige gedachte vind moet je dat niet doen er komt vast nog een tijd dat je dat niet smerig vind
...ik hoop niet dat je straks ook zo over seks denktquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
en dan denk ik weer van, neej, lama eigelijk maar ja, ik wil geen groentje blijven
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha
meeeeee ik ben echt niet makkelijk hoor, moet er nie aan denken.....
![]()
![]()
Je bent ook bang voor bacteriën, enge ziektes en computervirussen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar vooren neeee ik doe da echt nie hoor
![]()
wees maar gerust
![]()
![]()
Haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan![]()
![]()
![]()
![]()
zo heb jij het geleerd zekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:08 schreef bosnymfje het volgende:
Maak je niet te druk en probeer anders eens wat met een vriendin
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? ..............![]()
ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff
![]()
XXXX Frederique
Doe je goedquote:
Piet Engelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:52 schreef menininha het volgende:
Zoenen is gaaf
Ik heb zelden zo hard om een reply moeten lachen trouwensquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
neeeeeeeee ne ne nee neeeeeeeeeeeee ik hou daar helemaal nie van, neeeeeee neeeeeeee![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vriendje nog maar met MOEITE met dichte mond een kusje gegeven whaha
![]()
![]()
MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
KIJK hier heb ik wat aan![]()
dit stond er nog niet toen ik mijn berichtje aan het typen was
bedankt
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig, het komt goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
nee ik ben er nog laaaaaaaang nie klaar vooren neeee ik doe da echt nie hoor
![]()
wees maar gerust
![]()
![]()
Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
MEISJE, DAN MOET JE HET ABSOLUUT NOG NIET DOEN!!!!
Wacht tot het je wel lekker lijkt, tot je erover fantaseert.
Dan snap je vanzelf ook makkelijker, dat het niet gaat om ingewikkelde technieken, maar gewoon om lekker te zoenen en elkaars tong te proeven.![]()
[ouwelullenmodus]Die wat?? Breezoh??? Wa's dat dan weer??quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mèn, om zo'n replies lacht die breez@h je keihard uit. Maar niet laten merken op internet.
je moet het gewoon doen, de rest komt vanzelf.. aan handleidingen heb je nix. Wie weet loopt het wel net iets andersquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
hoi, mijn eerste post haha en die zal er wel eens gestaan hebben en hopelijk doen mensen nu normaal en niet gaan zeiken dat ik naar de kleuter afdeling ofzo moet........ maar hoe moet je tongen??????? ..............![]()
ik weet wel monden open op elkaar enzo maar moet je duwen met je tong of draaien? hoe kan da het beste zeg maar?????? jaaaaaaa ik ben dom en klein en weet ik het wat nog meer...... ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff
![]()
XXXX Frederique
je bent 13.. zo erg is dat niet hoor.. je komt nog niet eens kijken in de wereldquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
ik heb nog nooit gezoend......... erg he pfff![]()
Hey, ff normaal he.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef cappp het volgende:
[..]
Hey, ff normaal he.
Dood serieus topic potverdikkie.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:55 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef dJ-Zcore het volgende:
Voor een 13 -jarige reageerd ze veel in SEX topics....
is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef Piovan het volgende:
Of een kloon
Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:49 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
is mogelijk... maar ik geef 'haar' het voordeel van de twijfel.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als het geen kloon was dan had ze PUB wel gevonden.
Die gedachte is niet raar of vies, ik ben ook 13 maar heb het al vaak gedaan, ik zou zegge Enjoy!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
bedankt
![]()
![]()
![]()
![]()
En zich dan s'avonds vingeren in bed of met de handdoek (ja ooit gezien op een voorlichtingsfilmpjequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Meisjes van die leeftijd vinden het spannend om stiekem dingen over seks te lezen (Zie posthistorie), dus opent ze ook in haar favoriete subforum een topic.
Ofzo.
Neenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:
TS = kloon
Nou... Als het niet anders ken.. Dan stel ik me er wel voor in..quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Sandertje21 het volgende:
En niet eens iemand hier die zichzelf als test dummy aanbood?
ja de linkse, de rechtse is mijn zusquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ben jij trouwens diegene op je avatar?.
Dat is toch al aardig wat hardcore actiequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja de linkse, de rechtse is mijn zus![]()
Het gaat automatischquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Damn, Chris. Hou je een beetje in.
no thanksquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb dan ook meer interesse in jou.
Pff, zo versier je meisjes niet.quote:
ja en da wil ik graag zo houdenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja en da wil ik graag zo houden![]()
![]()
eeej, ja ik hou gewoon nie zo van da kleffe gedoe maja ik heb ook geen zin in een blunder te slaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef Detroit het volgende:
Aaaah, een meisje van 13 dat nog met zoenen moet beginnen... Misschien is het met de nieuwe generaties toch nog niet zo erg als gedacht, met al die wilde verhalen van meisjes van 10 die al promiscue gedrag vertonen..
Ts heeft om een slotje gevraagd, dus we mogen vast wel even slowbaggerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef Piovan het volgende:
Debielen, stop die slowchat.
waar bemoei jij je mee man, je hoeft hier niet te kijken hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef Piovan het volgende:
Debielen, stop die slowchat.
Dus je geeft me een kans?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee man, je hoeft hier niet te kijken hoor![]()
en als je dat wel doet en je ergert dan is dat niet ons probleem, tadaaaaaaaaaa
oooh 16, valt nog mee dan, ik dacht ff in de 20![]()
wie is ts??quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ts heeft om een slotje gevraagd, dus we mogen vast wel even slowbaggeren![]()
Lik mijn staaf meiske.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee man, je hoeft hier niet te kijken hoor![]()
en als je dat wel doet en je ergert dan is dat niet ons probleem, tadaaaaaaaaaa
oooh 16, valt nog mee dan, ik dacht ff in de 20![]()
ja gewoon normaal ja, geen gekkelijke dingen enzo of rare vragen, gewoon normaal is okquote:
Okay.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja gewoon normaal ja, geen gekkelijke dingen enzo of rare vragen, gewoon normaal is ok
wat een inhoudt die vent hequote:
ooh zooo joh, weet ik dat ook weerquote:
"Like one on a thousand"quote:
komt allemaal nog wel hooorrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef ondeugend het volgende:
zoenen.
Gaat vanzelf meid..
Begin voorzichtig en langzaam.
Owww je bent 13, blijf het vooral heel lang bij tongzoenen houden.
Zie het maar als training door veel en lang te oefenen.
fotoboek waar?? in mun space staan al genoeg foto's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
Frederiqueske, maak je al een fotoboek aan?
zoek een leven piovannekequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Piovan het volgende:
Frederiqueske sterf meisje.
http://fotoboek.fok.nlquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
fotoboek waar?? in mun space staan al genoeg foto's.![]()
Doe eens normaal, hoe was jij toen je 13 was???quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Piovan het volgende:
Frederiqueske sterf meisje.
Gewoon lekker hard helicopteren met je tong als je dalijk voor het eerst zoent, gegarandeerd geen blunder dan... Jongens vinden dat heeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
eeej, ja ik hou gewoon nie zo van da kleffe gedoe maja ik heb ook geen zin in een blunder te slaanmajaaaaaa, ik weet het nu
![]()
Wat ben jij een eikel....quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Detroit het volgende:
[..]
Gewoon lekker hard helicopteren met je tong als je dalijk voor het eerst zoent, gegarandeerd geen blunder dan... Jongens vinden dat heeeeeeeeeeeerlijk..
Twéé dingen zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik tong niet eens zo vaak meer, vindt het leuke er wel af. Gewoon lekker zoenen. Kun je je op andere dingen concentreren.
Link naar die msnspace?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef Frederiqueske het volgende:
ja da gaak nie doen daar ik heb nie voor niks een msn space gemaakt eej
Zo kun je niet in haar MSN space komen hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
Whehe, haar MSN-adres staat in haar profiel hoor..
Ik merk het.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Zo kun je niet in haar MSN space komen hoor![]()
Zeker weten van wel.quote:
eeeeeeeeeh jij ben echt zo'n stalkertje hequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zeker weten van wel.
Die foto op haar profiel openen in een nieuw venster,
en hoppa haar space:D
ik ben gewooon goed![]()
![]()
Cutequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef Piovan het volgende:
We hebben te maken met breezertjes
[afbeelding]
Die moet eens keihard geneukt worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef Piovan het volgende:
We hebben te maken met breezertjes
[afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die moet eens keihard geneukt worden.
Húúú, die tong.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Piovan het volgende:
Check, ze kan zo in het breeza topic
[afbeelding]
Piovan checkt de beugel.
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef Piovan het volgende:
Nee, met jou wil niemand zoenen
Frederiqueske![]()
;'(
Piovan, wat een effect. Zal ik ze even uit de quotes halen voor je?quote:
Je bent niet lelijk hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoeft ook niet![]()
ik zet tenminste nog foto's erop jij durft je kop niet eens te laten zien, ik ben dan lelijk maar iig knapper dan jij
![]()
thank you, maar da boei mij nie dak lelijk ben hoor, maar ik heb straks gewoon mooie tandenquote:
oh jawel hoor alleen het kon nog mooierquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:48 schreef yamahar46 het volgende:
Die had je al.
Maar die stonden niet allemaal op een rij
Wat hij zegt....quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toch al aardig wat hardcore actie.
dan word het tijd dat ze eens wel wat voor niks doen, veranderingen zijn ook wel eens goed heejquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:42 schreef cappp het volgende:
Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? Modjes doen niet iets voor niets.
wat een volwassen opmerking voor een 13 jarige.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dan word het tijd dat ze eens wel wat voor niks doen, veranderingen zijn ook wel eens goed heej![]()
![]()
Nee nu blijft ie open. Move to --> Herken de Br33z@]-[ plz.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
komt er nog een slotje op of hoe zit het??![]()
Ja meid je komt zeer volwassen over..quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:55 schreef Frederiqueske het volgende:
ja sorry dat ik niet aan de breezah gewoontes toegeef en me normaler gedraag dan de meeste op dit forumen anders had ik wel op het vmbo gezeten als ik onvolwassen wilde doen
![]()
en op het VWO als je slim wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:55 schreef Frederiqueske het volgende:
ja sorry dat ik niet aan de breezah gewoontes toegeef en me normaler gedraag dan de meeste op dit forumen anders had ik wel op het vmbo gezeten als ik onvolwassen wilde doen
![]()
havo sluts.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:07 schreef Frederiqueske het volgende:
daarom doe ik ook maar havo he![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
havo sluts.
Geeft niks, staan ze om bekend.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
![]()
Ga jij je mond eens spoelen...
dat zou jij wel willen weten hequote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
Frederiqueske, waarom post je alleen maar in dit subforum?
Vind je het geil om al die seksdingen te lezen?
Ja, anders zou ik het niet vragen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dat zou jij wel willen weten he![]()
Weten we al...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dat zou jij wel willen weten he![]()
mooi dan hoef ik het ook niet uit te leggen hequote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het niet vragen.
Maar ik denk dat mijn vermoeden juist is.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mooi dan hoef ik het ook niet uit te leggen hedus was het een nutteloze vraag, zonde van mijn tijd om daar dan op te reageren.
Als jullie nou eens lekker op msn verder gaan.quote:
Nee, zo is Frederique nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Als jullie nou eens lekker op msn verder gaan.
Beetje babbelen, adressen uitwisselen, afspraakje en neuken.
Oké ??
Ik zou het proberen. Het is een superfijn gevoel en leuk om te doen. Echt waar!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:54 schreef Streetdancer het volgende:
Probeeer!r.. maar ik zal je zeggen dat het een super fijn gevoel is en gewoon leuk om te doen !
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
ik vin het alleen zo smerige gedachte met je tong in iemands mond gaan![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Houden zo! Noem me ouderwets, maar ik vind het in principe ook vies. Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt. Dus geen wedstrijdjes houden met hoe veel verschillende mensen je op één avond kunt zoenen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan ook echt lekker zou kunnen zijn...
Zoenen vies vinden....quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Houden zo! Noem me ouderwets, maar ik vind het in principe ook vies. Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt. Dus geen wedstrijdjes houden met hoe veel verschillende mensen je op één avond kunt zoenen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan ook echt lekker zou kunnen zijn...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef LintuxCx het volgende:
Maar aandachtshoer zijn gaat het best via een forum.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef SnowDoggg het volgende:
Laat het gewoon op je afkomen en denk er niet al te veel over na! Het geeft niet als je iets verkeerd doet... Leren zoenen doe je in de praktijk en niet via een forum
Dat zeg ik:quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Salsagirl het volgende:
Zoenen vies vinden....mja met iemand die nooit zijn tanden poetst en zo...,maar ik zoen graag met mijn vriendje ...érg graag
![]()
Dus de meeste mensen hier zouden er net zo veel van genieten als ze het met een willekeurige van straat geplukte gek (evt. van het "juiste" geslacht) zouden doen? Nou, veel plezier.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef LintuxCx het volgende:
Het is alleen wel heel aangenaam als je 't doet met iemand waar je ook werkelijk wat voor voelt.
Zei de persoon met de meest irritante usericon van heel Fok.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef bolletje_25 het volgende:
Meen je dit serieus? De kanslozen der samenleving komen wel bovendrijven in dit topic zeg![]()
Daaaar zaten we op te wachtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
hoi, ik wil wel met je oefenen ofzo......
als je down bent geef je me een mailtje, aight?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
bedankt
![]()
![]()
![]()
![]()
*Booo ook mooie zoenlippen heeft zie ikquote:
Nee okay, maar dan moet het eerst klikken.quote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik had nog niet gecheckt op leeftijd
Maarja, leeftijd is geen issue als je elkaar leuk vind en het klikt toch?
PS. Als "de vonken overslaan" he... Heb je dan te maken met statische electriciteit ?
Wilmer van der Gaast is een slimme knul. Niet erg knap, maar dat ben jij ook niet, bolletje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
!!
Meen je dit serieus? De kanslozen der samenleving komen wel bovendrijven in dit topic zeg![]()
Ach moet je 'ruim' zien hequote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik had nog niet gecheckt op leeftijd
Maarja, leeftijd is geen issue als je elkaar leuk vind en het klikt toch?
PS. Als "de vonken overslaan" he... Heb je dan te maken met statische electriciteit ?![]()
... Dit staat even raar... Kennen wij elkaar?quote:Op zondag 3 september 2006 08:48 schreef theepot het volgende:
Wilmer van der Gaast is een slimme knul. Niet erg knap, maar dat ben jij ook niet, bolletje.
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult?quote:
Kansloze knakker, je weet toch..quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Piovan het volgende:
Chill eens uit gek, denk aan je hart.
Ik heb je naam even gegoogled, haha, niks mysterie.quote:Op zondag 3 september 2006 10:42 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
... Dit staat even raar... Kennen wij elkaar?
In elk geval bedankt, mysterieus persoon.
Hihihi, ja, dat levert "nogal" wat op inderdaad. Ben niet heel erg druk met anoniem zijn, maar toch staat het wel wat vreemd als mijn echte naam opeens middenin een topic staat.quote:Op zondag 3 september 2006 11:16 schreef theepot het volgende:
Ik heb je naam even gegoogled, haha, niks mysterie.![]()
Zegt een kutkloon die volledig anoniem blijft.quote:Op zondag 3 september 2006 08:48 schreef theepot het volgende:
[..]
Wilmer van der Gaast is een slimme knul. Niet erg knap, maar dat ben jij ook niet, bolletje.
zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:58 schreef EmmYKuHh het volgende:
Meisje dat moet je hier ook niet vragen.. hier heeft nog bijna niemand gezoend op dit forum
Maare... het gaat gewoon vanzelf... niet over nadenken! dan lukt het het beste..
13 jaar en niet weten hoe je moet zoenen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:24 schreef Frederiqueske het volgende:
jawaarom zou ik dit niet menen???????? ik wil da gewoon weten, dus ik zit niet te wachten op die berichten als, goh meen je dit, of andere bijdehandte antwoorden.... en ja, ik ben 13.......... jaaaaa nu gaan jullie natuurlijk zeggen, je hoort hier niet thuis enzo bla bla bla, geef nou maar antwoord asjeblieft/.............
Nah, ze moet gewoon flink genomen worden.quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Keeto het volgende:
[..]
13 jaar en niet weten hoe je moet zoenen?
Dan hoor je hier juist wel thuis, de gemiddelde fokker past ook in jouw straatje.
Kijk dat noem ik nog eens een goede tip !!quote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Kindervriend het volgende:
Je tong d'r in en dan zo snel mogelijk rondjes draaien met je tong! Dat vinden ze geil.
inderdaad doe de staafmixerquote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef fvivif het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nog eens een goede tip !!
![]()
Haha, triest.quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Beach het volgende:
Het gaat gewoon vanzelf.
En de leeftijd maaks niks uit.
Ik zal je eens wat vertellen; ik zoende eens een keer een meisje van 12 () en die zoende veel beter dan al die anderen.
Gewoon doen wanneer je er aan toe bent.
Dat is een bugquote:Op maandag 4 september 2006 05:33 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
gaat hier dus om een kloon voor degene die het nog niet doorhadden. dat wijf is 13, moet morgen weer naar school. zat net toevallig in haar profiel te kijken en zag dit
Laatste bezoek: 1 uur, 20 minuten geleden
dat was dus rond 4 uur op een zondag nacht. hoi
Kom op man, 12quote:Op maandag 4 september 2006 09:48 schreef Beach het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers jij pedo in spé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |