quote:
Dan hoor je niet in dit topic thuisquote:
Als je het koud hebt, oke maar hoe klein is ie dan in koude toestand !quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
zoals die is, als je het koud hebt dan ist die klein..
en wanneer je onder de doesj staat, dan is die normaal
Maar juist op die momenten weer welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef Amigoow het volgende:
Fakking kansloos topic zeg, demn!
En ik snap echt niet wat mensen altijd zitten te ouwehoeren over koude douches of een koud zwembad. Lengte / dikte van me lul hangt daar echt neit van af.
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:54 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Onze vriend uit big brother.
Het is een erg bekrompen rechts mannetje met macho gedrag dat beweert op zijn 16de een meisje te hebben bezwangert terwijl jhij daarvoor zei dat hij op zijn 17de ontmaagd was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!
Klaagt ie erover?
Maar slap zegt toch niks over de erectie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!
Klaagt ie erover?
Inderdaad, maar meestal vinden mannen een slappe kleine ook niet bepaald prettig in het geval van samen douchen na het sporten enzovoort.quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar slap zegt toch niks over de erectie?
En toch posten hier hè?quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:53 schreef zoalshetis het volgende:
SERIEUS. DE MAAT VAN DE PENIS VAN ANDERE MANNEN INTERESSEERD ME HELEMAAL NIKS.
JUIST DAAROM DENK IK. OP WAS VOLDOENDE OM TE LEZEN.quote:
Zo'n KORTE op en dan nog...quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JUIST DAAROM DENK IK. OP WAS VOLDOENDE OM TE LEZEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |