Mee eens, het is ook erg zielig. Dat soort mannen zijn simpelweg onzeker over hun eigen pielemuisje en kunnen zich het niet indenken dat andere mannen hun eigenwaarde ook uit andere, meer wezenlijke dingen kunnen halenquote:Op zondag 3 september 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
sneu om andere mannen die hem nog kleiner hebben dan die van jou belachelijk te maken zeg
wat heb jij voor waarde als je dit gevoel krijgt?
Ik denk niet veel![]()
idem!quote:Op zondag 3 september 2006 01:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mee eens, het is ook erg zielig. Dat soort mannen zijn simpelweg onzeker over hun eigen pielemuisje en kunnen zich het niet indenken dat andere mannen hun eigenwaarde ook uit andere, meer wezenlijke dingen kunnen halen
Psst, je hebt niet gekeken wie de TS is, om welk tijdstip hij dit topic postte en de conclusie getrokken dat hij onder invloed was?quote:Op zondag 3 september 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
sneu om andere mannen die hem nog kleiner hebben dan die van jou belachelijk te maken zeg
wat heb jij voor waarde als je dit gevoel krijgt?
Ik denk niet veel![]()
Tuurlijk maar hij zaait een aantal woorden die gaan groeien als zaad bij anderen dus , mag dit onkracht worden immers voor er anderen mee aan de haal gaan en denken dat dit normaal is..quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst, je hebt niet gekeken wie de TS is, om welk tijdstip hij dit topic postte en de conclusie getrokken dat hij onder invloed was?.
slik je?quote:Op zondag 3 september 2006 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hij zaait een aantal woorden die gaan groeien als zaad bij anderen dus , mag dit onkracht worden immers voor er anderen mee aan de haal gaan en denken dat dit normaal is..
![]()
ik ben 12 cm groter!!quote:
inddquote:Op zondag 3 september 2006 03:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
meestal hebben dikke mensen een kleine piem0l :d
Ik denk dat dat zo lijkt omdat er meer vet omheen zit. Gezichtsbedrog dus. Want je lul wordt vast niet groter als je magerder wordt of kleiner als je aankomt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
meestal hebben dikke mensen een kleine piem0l :d
Dus wel, anders zou je dit er niet expliciet bij zettenquote:Op zondag 3 september 2006 03:12 schreef het.ismij het volgende:
nee ik ben niet dik, en heb ook geen kleine piemel
Of hij wilde dit soort inkoppertjes van idioten bij voorbaat al tegen gaan en is het mislukt.quote:Op zondag 3 september 2006 09:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus wel, anders zou je dit er niet expliciet bij zetten.
Weet iemand of die mini-cooper reclame nog ergens online staat? zo ja, waar? Dat een vrouw bij 3 mannen moet raden wat voor een auto ze rijden aan de hand van hun piem0l?quote:Op zaterdag 2 september 2006 06:46 schreef Tatutatu het volgende:
Die rijden vaak in hele grote auto's.
inderdaad, ma goed. tis FD he.quote:Op zondag 3 september 2006 09:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of hij wilde dit soort inkoppertjes van idioten bij voorbaat al tegen gaan en is het mislukt.
Tja, je doet er weinig aan als ie te groot of te klein is... Ik hoop maar voor mannen met een kleintje (bwehehe, prutsersquote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Koewam het volgende:
Enorm grote piemel is ook geen reet aan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef NanKing het volgende:
Als een clit groter is dan 3 cm, is het klinisch gezien een penis.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus als een penis kleiner is dan 3cm, is het klinisch gezien een clit?
Ik hoop maar dat mannen met een kleintje inzien dat er meer is in de wereld. Mijn God zeg, als je je al laat deprimeren door het formaat van dat gevalletje tussen je benen, dan ben je toch wel heel diep gezonken in je mens-zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, je doet er weinig aan als ie te groot of te klein is... Ik hoop maar voor mannen met een kleintje (bwehehe, prutsers) dat ze er vrede mee hebben, je doet er immers niks aan. Operaties en pillen helpen toch niks, dus dan kan je maar beter je onvolkomenheden accepteren dan treurig in een hoekje gaan zitten janken. Want dan wordt er sowieso nooit genueckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |