zeg dat maar eens 342 keer snel achter elkaar.. is best kut...quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:01 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik zie het net weer op de herhaling van Hart van NL,
Staan er 30 leden van de harde kern van Feyenoord supporters bij het hek van de club te gillen. het enige dat ze eruit krijgen is;
kanker bestuur x342
Echt intelligent...![]()
Hooliganquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:25 schreef Keltie het volgende:
Buitenstaanders die ergens over oordelen![]()
Jaja; die hebben ze laten maken; of staan die spandoeken vol met zpelvauten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef super-muffin het volgende:
Ze hebben ook spandoeken gemaakt hoor.
quote:Cohen stuurde zondag op basis van een noodbevel een trein met 670 hooligans terug. Deze aanhangers van FC Utrecht hadden bij het Ajax-stadion `Hamas, Hamas, alle joden aan het gas' gescandeerd. ,,Als er weer racistische leuzen worden geroepen buiten het stadion, treden wij daar opnieuw tegen op'', aldus Cohen.
ik zie het verschil nietquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Zuen het volgende:
Kijk de Amsterdammers/Ajacieden zijn gewoon lief weet je, geen racisten. Bijna als enige club in de hele wereld.
Het feit dat je dat al hooligans noemt, zegt hoe sociaal-niet-betrokken jij bent in deze maatschappijquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:02 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Zo zie je maar weer hoe zwak begaafd ze wel niet zijn
Dat soort mensen zijn echt de buitenstaanders van de maatschappij
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het feit dat je dat al hooligans noemt, zegt hoe sociaal-niet-betrokken jij bent in deze maatschappij![]()
Dat zijn gewoon sukkels,meelopers en wannabe's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?
Supporters?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?
Ieder zijn hobbie zeg ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef dubidub het volgende:
Kansloos, zo noem ik ze.
Gaan zeop een dinsdag- of woensdagavond bij het hek van Feyenoord staan, met een megaspandoek, waarop staat: 'Van Herik (oid) oprotte!!!' Man, heb je niets beters te doen, dan met je zoon en nog 40 stuks van die mongooltjes daar te gaan staan. Zoek een uitdaging ofzo.
Dat zegt iedereen, terwijl ik toch hoor dat meneer Cruijff gewoon niet gepikt werd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:32 schreef tong_poh het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze er zoveel problemen mee hadden toen Cruijf bij hun kwam spelen.
Dat kan ik me wel herinneren....tot hij ging scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:32 schreef tong_poh het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze er zoveel problemen mee hadden toen Cruijf bij hun kwam spelen.
Gammaquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, terwijl ik toch hoor dat meneer Cruijff gewoon niet gepikt werd.
Maar dit zit ook nog wat "dieper" dan Cruijff.
Cruijff wist je gewoon dat het een kwaliteitsverbetering was.
Griek'ie is daarentegen geen verbetering.
Je pleurt, volgens de Telegraaf, gewoon even 2.5 miljoen eurotjes de plee in.
Beter hadden ze gewacht tot de winterstop en dan gekeken..
Dat 't dan ook nog een ajacied is, maakt het allemaal niet fijner..
Wat zijn jullie hobbie's dan. Iedere leuke vrije tijd besteding kan de nek omgedraaid worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef dubidub het volgende:
Kansloos, zo noem ik ze.
Gaan zeop een dinsdag- of woensdagavond bij het hek van Feyenoord staan, met een megaspandoek, waarop staat: 'Van Herik (oid) oprotte!!!' Man, heb je niets beters te doen, dan met je zoon en nog 40 stuks van die mongooltjes daar te gaan staan. Zoek een uitdaging ofzo.
Brommers, ik vind het niet zo leuquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal :/ ik vind het niet zo leuk
Teken van weinig scholing.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:01 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik zie het net weer op de herhaling van Hart van NL,
Staan er 30 leden van de harde kern van Feyenoord supporters bij het hek van de club te gillen. het enige dat ze eruit krijgen is;
kanker bestuur x342
Echt intelligent...![]()
MBO ICTquote:
Aha, dus je moet persé HBO gedaan hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
MBO ICT
Kijk, jij weet bij uitstek wat scholing inhoudt!
Tel er nog een niveau bij en je bent er.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aha, dus je moet persé HBO gedaan hebben?
Want?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:19 schreef Apropos het volgende:
Zou je mensen kunnen ontslaan op basis van zulke opnames?
Jij komt er welquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tel er nog een niveau bij en je bent er.
Sinds wanneer is 'kankerbestuur' en 'kankerjood' roepen discussie voeren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Ze doen niets fout.
Ze hangen een doek op.. So what?
Ze gaan een discussie aan met bepaalde personen die iets doms doen.
Ze gaan die discussie aan omdat ze het de verkeerde kant op zien gaan met iets waar ze al hun hele leven hun zuurverdiende centjes heen brengen.
Nee inderdaad, ontslaan die hap![]()
Je laat je wel kennen, zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Ze doen niets fout.
Ze hangen een doek op.. So what?
Ze gaan een discussie aan met bepaalde personen die iets doms doen.
Ze gaan die discussie aan omdat ze het de verkeerde kant op zien gaan met iets waar ze al hun hele leven hun zuurverdiende centjes heen brengen.
Nee inderdaad, ontslaan die hap![]()
Ja. Het is inmiddels op de universiteit ook heel gewoon om administratief personeel te bedreigen, maar dat betekent nog niet dat ik ''antineuzen''-spandoeken goedkeur of wens te billijken omdat ze toevallig vervaardigd zijn door gefrustreerde zuurverdiendecentenuitgevers. Een aanzet tot verdere discussie is het al helemaal niet.quote:
Aha, universiteit.. Het is dus een beetje het ubermensch/untermensch verhaal voor je.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Het is inmiddels op de universiteit ook heel gewoon om administratief personeel te bedreigen, maar dat betekent nog niet dat ik ''antineuzen''-spandoeken goedkeur of wens te billijken omdat ze toevallig vervaardigd zijn door gefrustreerde zuurverdiendecentenuitgevers. Een aanzet tot verdere discussie is het al helemaal niet.
Nee hoor, dat was meer om je te stangen. Ook op de universiteit heb je angstaanjagend domme mensen. Maar dat de Feyenoorders die daar stonden te demonstreren bar weinig onderwijs hebben genoten, lijkt me een terecht vermoeden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aha, universiteit.. Het is dus een beetje het ubermensch/untermensch verhaal voor je.
Nee hoor, ik heb het zelf jaren met plezier gedaan.quote:Voetbal is zeker voor paupers?![]()
Maar het is een non-argument.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:23 schreef Apropos het volgende:
Maar dat de Feyenoorders die daar stonden te demonstreren bar weinig onderwijs hebben genoten, lijkt me een terecht vermoeden.
Wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Keltie het volgende:
Is Parselmouth een bezoekende supporter? Of kijkt ze 1a2x in de maand naar de stand op teletekst?
jij bent geen supporter of whatever hooguit een 'fan'....quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'kankerbestuur' en 'kankerjood' roepen discussie voeren?
Sorry hoor, Feyenoord is ook mijn club, maar Charisteas is geen Jood of Ajaxcied of Amsterdammer, het is een Griekse international. Als het nou een rasamsterdammer of rasajaxcied was geweest, had ik de boel wat beter begrepen.
En hun zuurverdiende centjes... Niemand dwingt die gasten om elk jaar weer een seizoenskaart aan te schaffen en naar alle uitwedstrijden te gaan hoor, dat doen ze toch echt zelf.
Om buitenstaanders te zijn moet je maar met weinig mensen zijn, dus dit klopt niet. Er lopen duizenden van dit soort drietrapsdebielen rond in NL.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:02 schreef Robin2130 het volgende:
Dat soort mensen zijn echt de buitenstaanders van de maatschappij
Dar zou andersom niet anders zijn hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef NoBody122 het volgende:
Behoorlijk hypocriet van die lui ook...
De huidige Feyenoord-spelers komen, zoals bij alle prof-clubs, overal en nergens vandaan behalve uit de eigen stad.. Zo gauw er echter 1 bij Ajax vandaan komt is het meteen mis
Echt dom gewoon
ook hypocriet, dusquote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dar zou andersom niet anders zijn hoor![]()
Jah.quote:
Beweer ik ook nergensquote:Overigens was ik niet degene die het over stemrecht had he.
Gelul.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het vreemde van voetbalsupporters is dat ze meer gericht zijn op hun woede en frustratie tegen een andere club dan liefde voor de club waarvan zij supporter zijn. Je bent niet alleen vóór Feijenoord maar vooral tégen de rest van de wereld. Als De Kuip en de Arena afbranden zal een Feijenoord supporter er prima mee kunnen leven, als het vuur in de Arena maar hoger was. Een Feijenoord supporter zal bij de aankoop van een geweldige verdediger eerder roepen hoe erg ze er in Amsterdam van zullen balen dan dat ze er in Rotterdam blij mee zijn. Andersom overigens ook. Wat dat betreft heeft de gezonde rivaliteit tussen voetbalsupporters een buitengewoon ongezonde proportie aangenomen.
Gelul part deuxquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef NoBody122 het volgende:
Behoorlijk hypocriet van die lui ook...
De huidige Feyenoord-spelers komen, zoals bij alle prof-clubs, overal en nergens vandaan behalve uit de eigen stad.. Zo gauw er echter 1 bij Ajax vandaan komt is het meteen mis
Echt dom gewoon
En, voor de afwisseling, gelul.quote:Op zondag 3 september 2006 01:58 schreef A_L_N_F het volgende:
feyenoord, das toch die club die failliet is?
Iemand die het snapt.. Maar dat is logisch als je nick verwijst naar je favo clubquote:Op zondag 3 september 2006 00:58 schreef FortunaHome het volgende:
Hulde voor die supporters die daar stonden. Ze zullen voor de kudde schapen van Fok! wel weer tuig, achterlijk en dom zijn natuurlijk.
Die mensen staan daar omdat ze zien dat het met feyenoord de foute kant opgaat. Anderen kunnen zich het miscchien niet voorstellen dat personen die daar hun frustratie uiten dit doen omdat de club op nummertje 1 in hun leven staat en ze er alles voor over hebben.
Ik durf te wedden dat het merendeel hier met een FNV sjaal staat te schreeuwen als er bij hun werk ontslagen dreigen te vallen. Actiebereid dus... dat zijn deze mensen ook... alleen op een andere (fanatiekere) manier...
Supporters
Besturen
Nou sorry, maar dan heb je een krantenberichtje overgeslagen ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:55 schreef parselmouth het volgende:
Nee, als je m'n stukje gewoon gelezen had, had je kunnen lezen dat ik ook het beste voor Feyenoord wil, maar ik ervan overtuigd bent dat je GEEN discussie voert als je een beetje staat te kankeren bij een stadion.
En sorry, jij bevestigt dit alleen nog maar. Je moet bij jou om argumenten vragen, je legt mij woorden in de mond en je leest selectief.
Ja net als toen ze niet zo lang geleden het ado supporters home aanvielenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Zuen het volgende:
Kijk de Amsterdammers/Ajacieden zijn gewoon lief weet je, geen racisten. Bijna als enige club in de hele wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |