quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk de "Servival" weer openen, dat ging over de FOK! users en óók nomineren
Jup, maar ze moeten proffessioneel blijven en mogen dat niet laten blijken...alhoewel...ik kan me een incident herinneren dat een cameraman hardop lachte een keer....quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:24 schreef ThaSandman het volgende:
Die cameramannen moeten toch ook in een deuk hebben gelegen met dat hoerenfeest.
Nope, met een of ander afscheid diner (weet niet meer welke) en een opmerking van Rob waarop een cameraman hardop lachtequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:26 schreef Canisfire het volgende:
Dat was vast tijdens de bevaling van Tanja.
issie nu ontslagen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, met een of ander afscheid diner (weet niet meer welke) en een opmerking van Rob waarop een cameraman hardop lachte
Hij presenteert nu Wakker worden met Valerio op TMFquote:
dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
Die bewoners waren toch een stuk leuker als die van nu. Zelfs Chantal was beter te pruimen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
lol.. hummie heeft hem zeker doodgeslagen met haar prive camera
Mwah dat vind ik niet ik vind een Tijn en de zusjes en een Rik bijvoorbeeld best leuke bewoners.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
Die bewoners waren toch een stuk leuker als die van nu. Zelfs Chantal was beter te pruimen.
Ik kijk nooit TMF :pquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij presenteert nu Wakker worden met Valerio op TMF![]()
6Pack dan ?quote:
Ja tijn is wel in orde, maar toch anders..! ik vond de bewoners van bb5 toch interesanter en zo..quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet ik vind een Tijn en de zusjes en een Rik bijvoorbeeld best leuke bewoners.
Ook niet, ik kijk bijna nooit tv.. want dr is bijna nooit wat boeiends opquote:
Ja ok, maar de groep in het algemeen was veel leuker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet ik vind een Tijn en de zusjes en een Rik bijvoorbeeld best leuke bewoners.
Dat zeker..quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:33 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja ok, maar de groep in het algemeen was veel leuker.
Jaja ik als 50er, kijk wel naar Roomraiders, leuk programma op MTVquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ook niet, ik kijk bijna nooit tv.. want dr is bijna nooit wat boeiends op
Ja dat kanquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind juist deze BB6 groep beter, meer spanning, uiteenlopende karakters, meer humor etc.
Ik vind het best, als de rest maar volgtquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef ThaSandman het volgende:
Gaan we verder in de SC??
Ja maar ook in elkaar gezet bij het leven.. lijkt wel alsof ze acteren..quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jaja ik als 50er, kijk wel naar Roomraiders, leuk programma op MTV![]()
Ja, en ik ben er nu echt weg vanquote:
Ik ga even meequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef ThaSandman het volgende:
[BB SC] # 13: Trekt koud opquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef ThaSandman het volgende:
Geen idee, hier doet ie het gewoon en 2 anderen is het ook al gelukt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:31 schreef farceman het volgende:
@pc-eend: Download-session invalid. what's wrong with het hoerenfeestje?
?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:07 schreef pullup het volgende:
Er staat een paard in de gang
Hilde stond in babydoll te wachten tot ze de wc in konquote:
Ah. Ik was blijven steken bij 'zeekoe', dus ik legde de link niet zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:10 schreef pullup het volgende:
Hilde stond in babydoll te wachten tot ze de wc in kon![]()
Subtiel is het niet nee in dit gevalquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:13 schreef Pinball het volgende:
Best ranzig trouwens, hoe Sabrina met haar bilnaad half zichtbaar rondloopt.
Lage heupbroeken ok, maar dit was gewoon een ranzig bouwvakkersdecolleté.
Jank hier dat je streams het niet doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:16 schreef gringoman het volgende:
Mijn streams doen nog steeds niet goed![]()
Ja, laat maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:31 schreef Mike1964 het volgende:
Die douche caps van Janine kent iedereen nu wel denk ik he?
Is ze een beetje sjacherijnig ?quote:
Ze vertelde veel over haar scheiding en de gevolgen voor haar dochtertje...quote:
neuh niet mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:33 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja ok, maar de groep in het algemeen was veel leuker.
Dat zei ze bij de intro inderdaad. Ze vindt affaires met getrouwde mannen spannend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef Nicole22 het volgende:
Wat een hypocriet is die Janine zeg! Hilde verteld over haar ex die vreemdging en Janine lult lekker mee "ja schat, dat soort" enz. terwijl Janine zelf zo'n vrouw is die met getrouwde mannen gaat.
Janine![]()
Leuke slippers van Janinequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
De drie dames kletsen onverstoord verder. Vooral Hilde en Janine hebben het er eigenlijk steeds over hoe goed ze zelf zijn en hoe slecht de anderen (niet de bewoners, maar de mensen thuis)
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB02096.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb die capture eigenlijk genomen omdat ik die plant links in beeld wel mooi vind staan zo naast dat zwembad.quote:
Ja net als de bewonersquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:32 schreef toxikon het volgende:
ligt half FOK nog in coma ofzo?
Ja, die is ook heel mooi in beeld gebracht. Je hebt de "Gulden snede-regel" goed toegepast in de compositie!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb die capture eigenlijk genomen omdat ik die plant links in beeld wel mooi vind staan zo naast dat zwembad.
Die eer moet ik dan weer geven aan de cameraman en regiequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel mooi in beeld gebracht. Je hebt de "Gulden snede-regel" goed toegepast in de compositie!
Echt, het is een parasiet die man.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Etienne bekijkthet allemaal nog eens goed.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB02091.jpg]afbeelding][/URL]
Wat heeftie gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef toxikon het volgende:
was weer kort dag, ik stop met de streams anders ga ik serieus naar zwolle om die vieze achterbakse gluiperd met zn micropiemel inelkaar te rossen zodra hij een voet buiten bb zet. wat een laag bij de gronds mannetje
Tijn deed precies hetzelfde gisteren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Echt, het is een parasiet die man.
Relax manquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef toxikon het volgende:
was weer kort dag, ik stop met de streams anders ga ik serieus naar zwolle om die vieze achterbakse gluiperd met zn micropiemel inelkaar te rossen zodra hij een voet buiten bb zet. wat een laag bij de gronds mannetje
LekkerSimpel???quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
De topictitel dringt ook nog niet helemaal door eigenlijk. Wie is 'Lekker' en wanneer is hij thuisgekomen. En wat voor gezeik is er toen begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |