Inderdaad mooie goalquote:
Hou jullie sex hier buiten wil je ?quote:
We zeiden net, wie kopt hem inquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou jullie sex hier buiten wil je ?
At your servicequote:
Precies. Dit doet geen land ze na.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:15 schreef BB-King het volgende:
Ik zie dit Engeland nog weleens Europees kampioen worden.
Je staat niet zomaar al na een kwartiertje mety 2-0 voor.
Als je zo redeneert, Schotland stond binnen 40 minuten op 5-0.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:15 schreef BB-King het volgende:
Ik zie dit Engeland nog weleens Europees kampioen worden.
Je staat niet zomaar al na een kwartiertje mety 2-0 voor.
Volgens mij ga ik gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Engeland gaat winnen.
Echt heel knap. Ik denk dat je nu een sterretje van de man daarboven er bij hebt gekregen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik gelijk krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt heel knap. Ik denk dat je nu een sterretje van de man daarboven er bij hebt gekregen.
Ik ben bang dat we straks hetzelfde bij Nederland zienquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik kan niet echt blij worden van deze wedstrijd.
Welnee, wij hebben Dikke Theoquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we straks hetzelfde bij Nederland zien
Ja zeker en Noord-Ierland ging strijdend ten onder tegen een van de Europese Toplanden ... IJSLANDquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef BB-King het volgende:
De Britse landen worden steeds beter lijkt het.
Schotland won ook al met 6-0 van de altijd gevaarlijke Faroer Eilanden.
maar Noord Ierland is dan ook niet Brits.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Ja zeker en Noord-Ierland ging strijdend ten onder tegen een van de Europese Toplanden ... IJSLAND![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |