Neem er nog eentje Roelquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:53 schreef roeland303 het volgende:
[..]
en afgunst is iets anders af en toe gunst...
Je moet gewoon refreshen op de hoofdpagina en zorgen dat je de volgende COS al klaar hebt. Zodra de COS 300 berichten heeft bereikt gaat deze vanzelf naar onderen in de lijst en hoef je alleen nog maar op invoeren te drukkenquote:
Ik gebruik gewoon 2 tabs, dus als 1 vol is meteen op invoren drukken op tab2quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je moet gewoon refreshen op de hoofdpagina en zorgen dat je de volgende COS al klaar hebt. Zodra de COS 300 berichten heeft bereikt gaat deze vanzelf naar onderen in de lijst en hoef je alleen nog maar op invoeren te drukken![]()
Maar 297 of 298 berichten mag ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je moet gewoon refreshen op de hoofdpagina en zorgen dat je de volgende COS al klaar hebt. Zodra de COS 300 berichten heeft bereikt gaat deze vanzelf naar onderen in de lijst en hoef je alleen nog maar op invoeren te drukken![]()
TerugVindPostquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat is TVP nou weer....wat een ingewikkelde site is dit...swaaaa
Terug vind post ik vind het nu trouwens ontzettend jammer dat jij wiet hebt gebruikt in het bb huisquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet omdat het topic nog niet vol is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar 297 of 298 berichten mag ook![]()
Is dit off topic of is dit omdat Eggie zo zijn rook uitblaastquote:
Heb koptelefoons op, rookpluim gaat ene oor in en de andere uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Is dit off topic of is dit omdat Eggie zo zijn rook uitblaast![]()
Zijn wij het eens over Tijn (quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
meest gristyelijke....hehe....Tijn bevestigt zijn positie wat mij betreft weer....
Groet,
De fundamentalistisch atheist
Whehehequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee dat mag niet omdat het topic nog niet vol is.![]()
Uhhhhh...nu ...in de zin van op dit moment?...doe niet zo vaag joh....quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Terug vind post ik vind het nu trouwens ontzettend jammer dat jij wiet hebt gebruikt in het bb huis
Dat is Egbertquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Is dit off topic of is dit omdat Eggie zo zijn rook uitblaast![]()
Je had moeten blowen in het big brother huis dat had voor leuke beelden gezorgt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Uhhhhh...nu ...in de zin van op dit moment?...doe niet zo vaag joh....
Pfffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb koptelefoons op, rookpluim gaat ene oor in en de andere uit![]()
Egbert, een BLOWJOB is wat anders hoor![]()
Nee hoor, maar als iedereen zo'n snelle manier bedenkt krijg je wel een wildgroei aan geopende COS topics.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar als je de eerste wilt zijn, ben je wel genoodzaakt![]()
Ik heb me best gedaan....heb wel dikke getemd bij bb hotel lunchquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je had moeten blowen in het big brother huis dat had voor leuke beelden gezorgt.
GMTAquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Pffffffffffffffffffff
Ik wil Tanja die rookt![]()
![]()
Dan heb ik mij vorig jaar misdragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:01 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als iedereen zo'n snelle manier bedenkt krijg je wel een wildgroei aan geopende COS topics.
Misschien in bad. Komt er zo'n geel warm wolkje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef svann het volgende:
Ik vind Marcel en Jeroen wel erg klef met dat alles samen doen.
Ze staan nog net niet samen te pissen.
Nou ze gaan wel samen naakt in bad en onder de douche.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef svann het volgende:
Ik vind Marcel en Jeroen wel erg klef met dat alles samen doen.
Ze staan nog net niet samen te pissen.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef ThaSandman het volgende:
Gaat hij weer een draaien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |