Hoi KKWK als jij hier blijft chat ik nog ff meequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nee das zielig en slaap lekker dribbels
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan toch even die TT veranderen, net nu ik me wou gaan rukken op een naamtopic![]()
Ja en ik ben echt van de haakjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef Neenetje het volgende:
Het is [BeF].
ddoa's...quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
Bier, vocht der liefde... maar dan wat sterieler en hopelijk vrij van soa's.
Ik heb net nog even snel 30 parodien van stones island truitje gekekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi KKWK als jij hier blijft chat ik nog ff mee![]()
Moet ik Duncan even roepen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
ddoa's...
Door Drank Overdraagbare Aandoening..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zeg het niet graag... maarTT 14.gif
Had ik allang gedaan muts.quote:
Whoeiquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik heb net nog even snel 30 parodien van stones island truitje gekeken
kan eindelijk filmpjes kijken
whoee
truste kusjequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
o maar nu ga ik wel slapen![]()
doeiii kusjee voor iedereeen
http://www.youtube.com/watch?v=XX1QVva11sw&mode=related&search=quote:
Soms.quote:
Alleen in je fantasie!quote:
Niet echt.quote:
M'n pc is eng sloom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik allang gedaan muts..
Nu echt weg..
Was het maar een kut.....quote:
Beter dan internetten op een atari.quote:
Nog niet, maar het klinkt alvast melig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:26 schreef Litso het volgende:
c, ken jij het nummer Technofax van Jiskefet?
Ik moest meteen aan je denken toen ik 'm hoorde.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog niet, maar het klinkt alvast melig.
Jup, inteeltkliek hier.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan je denken toen ik 'm hoorde.
Vind je dat zo erg anders dan eu.....quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee jongens het was me een waar genoegen het blijft me verbazen hoe jullie zo leuk blijven happen maar ik heb me weer vermaakt, nu is het bedtijd, slaap zacht en tot een andere keer weer he![]()
Ik ben je naam ff kwijt... maar doeiquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee jongens het was me een waar genoegen het blijft me verbazen hoe jullie zo leuk blijven happen maar ik heb me weer vermaakt, nu is het bedtijd, slaap zacht en tot een andere keer weer he![]()
Nope.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind je dat zo erg anders dan eu.....
En nu?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
http://nectarine128.de.alldas.org:8002/listen.pls
Luister.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:11 schreef JDude het volgende:
Kuttopic.
Ik ben geen mod.quote:
véél te vroeg idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:05 schreef Misstique het volgende:
Wakker.
* Bizznitch banaantje geeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:47 schreef JDude het volgende:
Wakker. Nog steeds zo zat als een aap, volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:52 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ook. ik werd wakker van een sms van Ehqo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:34 schreef Neenetje het volgende:
Ik had meer moeten slapen.
Ik moest em 3 keer lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:18 schreef Neenetje het volgende:
Douchen, daar kikkert een mens van op.. hoewel kwakken onder de douche dan weer heel vies is.
Schiet eens op dan!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mogeh Mt..
Over een half uurtje moet ik weg.
Ben nog niet eens aangekleed![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef Misstique het volgende:
Ik ben nu weg iig, ik zie je om kwart over 4 op t station. Ik ga aan de voorzijde staan trouwens en hoop je dan in de massa te ontwaren, zo niet, bellen we ff.
Ben je alweer op CW of niet?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
/ me quoten werkt niet bij quickquote
Puike TVP
Moet wel met Firefox!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:39 schreef SPK het volgende:
Ik ga dat quiknote ook maar is proberen denk ik
Nope.quote:
Ga jij ook naar die meetquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef cerror het volgende:
16.28 op den trein.
Herinner me er ff aan.
Waarom ga jij niet dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die meet!? ik dacht dat jij daar niet aan deed verdulle
.
Ja ik heb FF al, heb je een link van dat ding?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet wel met Firefox!
[..]
Nope.
Ik vergeet het vast ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef cerror het volgende:
16.28 op den trein.
Herinner me er ff aan.
Momentjequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja ik heb FF al, heb je een link van dat ding?![]()
Deze was dat toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja ik heb FF al, heb je een link van dat ding?![]()
Q!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Q. het volgende:
Gezellig.
Ja, tssk, slecht excuus. Janet komt toch ook gewoon?quote:
Het begint pas om 17.00 uur. en om 19.00 moet ik op die BBQ zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, tssk, slecht excuus. Janet komt toch ook gewoon?
Dat maakt het wel wat moeilijker ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het begint pas om 17.00 uur. en om 19.00 moet ik op die BBQ zijn![]()
Ja want dan zou ik alleen hoi kunnen zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat maakt het wel wat moeilijker ja..
Kun je dat hier niet zien?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Litso het volgende:
Weet iemand meer over die bussen tussen Deventer en Zwolle? Rijden die vaak? Hoeveel langer doen die erover?
Volgens mij rijden ze elk half uur en je doet er iets minder dan 3 kwartier over om naar Zwolle te komen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Litso het volgende:
Weet iemand meer over die bussen tussen Deventer en Zwolle? Rijden die vaak? Hoeveel langer doen die erover?
Tis geen normale dienstregeling he?quote:
Nee, stoppels zijn hip.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
Zal ik me nog scheren van te voren?
Moah, een beetje dan.
Ja, ik wil je op je gladde wangetjes kunnen zoenen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
Zal ik me nog scheren van te voren?
Moah, een beetje dan.
Oh ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis geen normale dienstregeling he?
Hou je een beetje in, je jaagt hem weg zo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, ik wil je op je gladde wangetjes kunnen zoenen..
Whehe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef Litso het volgende:
9292ov geeft iig wel aan dat ik de bus moet hebben. Dat is al beter dan ns.nl
Oh, dan kan ik eigenlijk gewoon beter de trein van 5 uur nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef Litso het volgende:
Ik neem de trein van 15:39 uit Velp, dan ben ik er om 6 over 5
Ok, dan scheer ik de wangen en laat alles op m'n kin staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, ik wil je op je gladde wangetjes kunnen zoenen..
Ringbaardjes.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, dan scheer ik de wangen en laat alles op m'n kin staan.
Precies.quote:
En Johnny Depp dan?quote:
Ik moet niks hebben van voetballers.quote:
Jaap Stam is geen voetballer, hij is tof.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet niks hebben van voetballers.
Ik ook niet, maar komop! Jaap Stamquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet niks hebben van voetballers.
Ciao beebquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Ik ga voor de verandering weer eens wat werk verzetten
Laters!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Jaap Stam is geen voetballer, hij is tof.
Een van zijn mindere momenten. Gewoonlijk staat hij gewoon een beetje stil achterin het veld tof te wezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dit dan? Synchroonzwemmen?
Ik heb ooit een hele wedstrijd lang de gedachten van Jaap Stam vertolkt. Leuk was dat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Een van zijn mindere momenten. Gewoonlijk staat hij gewoon een beetje stil achterin het veld tof te wezen.
Mannenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een SMS van JD. Dat hij best mee wil, als hij bij mij kan blijven slapen. Zulks een moeilijke beslissing.
En dat zeg jij.quote:
Sex.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een SMS van JD. Dat hij best mee wil, als hij bij mij kan blijven slapen. Zulks een moeilijke beslissing.
Nooit.quote:
Whehe, uit de Champions League finale waar ze die stinkDuitsers in blessuretijd versloegenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dit dan? Synchroonzwemmen?
Je ziet aan een zo'n foto welke wedstrijd het was?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, uit de Champions League finale waar ze die stinkDuitsers in blessuretijd versloegen
Jaap Stam heerst. Begonnen bij FC Zwolle, meen ik.
Ga maar voor de Free Record Shop staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
Ik vertrek. Waar moet ik heen als ik aankom op zwolle?
Niet 100% zeker. Maar Stam speelde niet zo heel lang voor Manchester United en zeker niet vaak tegen Bayern München.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je ziet aan een zo'n foto welke wedstrijd het was?.
Hoi.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:00 schreef JDude het volgende:
Ah, ik zit hier vanavond in m'n eentje te posten?
Je moet gewoon op de juiste momenten online zijn, en vooral op de juiste momenten níét.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:00 schreef JDude het volgende:
Ah, ik zit hier vanavond in m'n eentje te posten?
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Je moet gewoon op de juiste momenten online zijn, en vooral op de juiste momenten níét.
Ik geloof écht iedereen ja. Tal heeft een BBQ, ecco werkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef JDude het volgende:
Vanavond is dus écht iedereen weg, zo'n beetje.
Misschien is RPP er nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof écht iedereen ja. Tal heeft een BBQ, ecco werkt.
Ligt er aan of het een beetje wil vlottten met werk, dit keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef JDude het volgende:
Vanavond is dus écht iedereen weg, zo'n beetje.
quote:
Ik kan ook gewoon wegblijven hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:05 schreef JDude het volgende:
Nou fijn is dat.
Dat was een beetje een ongelukkige post. Of ongelukkig getimed, eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
Ik kan ook gewoon wegblijven hoor!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Ik trek mijn sokken vast aan.. Oehoehoe, spannénd.
quote:
Bluh, moeten we alsnóg op hem wachten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft vertraging trouwens, meetvolk.
Duhquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was een beetje een ongelukkige post. Of ongelukkig getimed, eigenlijk.
Mmja, de trein wilde niet verder rijden dan Zutphen, dus hij moest op een nieuwe trein naar Deventer wachten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bluh, moeten we alsnóg op hem wachten.
[reactie-uitlokkerij]Kut NS![/reactie-uitlokkerij]quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, de trein wilde niet verder rijden dan Zutphen, dus hij moest op een nieuwe trein naar Deventer wachten.
Uh, tussen Zwolle en Deventer rijden toch alleen maar bussen vandaag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, de trein wilde niet verder rijden dan Zutphen, dus hij moest op een nieuwe trein naar Deventer wachten.
Dan moet-ie dus wél eerst naar Deventerquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uh, tussen Zwolle en Deventer rijden toch alleen maar bussen vandaag?
Tis gewoon JD die de meet tegen wil werkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
[reactie-uitlokkerij]Kut NS![/reactie-uitlokkerij]
Klopt, hij moet vanaf Deventer ook met de busquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uh, tussen Zwolle en Deventer rijden toch alleen maar bussen vandaag?
Bwhehe, ik denk het ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis gewoon JD die de meet tegen wil werken.
Plezier en doe 'men' de groeten enzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
Ik ga alvast wat opruimen en dan naar de trein.
Tot later/zo..
Cool! Gaat het boven land ook een beetje stormen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:16 schreef rompompom het volgende:
Wat een project
Nu kunnen we niet werken omdat het slecht weer is! En er is een stormwaarschuwing afgegeven; feest op de Noordzee! Dat worden golven van een meter of vijf, zes
Nee! Neenee. Dat mag niet. Niet vanavond. Niet als ik naar Amsterdam moet rijden in de auto, met een vriendin die nogal onzeker is over haar rijvaardigheden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Cool! Gaat het boven land ook een beetje stormen?
Vermijd bruggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee! Neenee. Dat mag niet. Niet vanavond. Niet als ik naar Amsterdam moet rijden in de auto, met een vriendin die nogal onzeker is over haar rijvaardigheden.
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de lekkerste bami ooit gemaakt.
Ik heb nog beláchelijk veel in de pan zitten, dus ja. Naast ketjap is loempiasaus ook érg lekker over de bami, heb ik zojuist ondervondenquote:
hey ook halloquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Ghostbuster het volgende:
hallow
uhm.. ben niet geweestquote:
Ja slaaptekort natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uhm.. ben niet geweest![]()
ik was niet lekker, dus heb 's morgens afgezegd![]()
nou dat was ongeveer wel het probleem.. zo nu en dan heb ik last van slapeloosheid... zo die nacht ook.. toen ik eindelijk naar bed ging kon ik niet slapen.. uiteindelijk ben ik gistermiddag pas voor een paar uur in slaap gevallenquote:
Oh leuk toch in mijn gehucht kan je in principe niet stappenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou dat was ongeveer wel het probleem.. zo nu en dan heb ik last van slapeloosheid... zo die nacht ook.. toen ik eindelijk naar bed ging kon ik niet slapen.. uiteindelijk ben ik gistermiddag pas voor een paar uur in slaap gevallen
maar goed nu gaat het weer hoor... vanavond op stap met mijn zusters hier in het gehucht :p
nou hier zitten een paar kroegjes, waar normaal geen hond zit.. maar 2 x per jaar is er een kroegentocht.. dan is het wel leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh leuk toch in mijn gehucht kan je in principe niet stappen
En ik ben niet zo stapperig meer
Dat komt omdat jij nog iets jonger bent dan mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou hier zitten een paar kroegjes, waar normaal geen hond zit.. maar 2 x per jaar is er een kroegentocht.. dan is het wel leuk
hoewel ik niet zo van de kroeg ben, maar stappen vind ik nog altijd wel leuk op zijn tijd, maar ga dan liever naar Amsterdam, naar de clubs![]()
ja.. dat zal het zijn.. maar zegt ook niet altijd alles.. kom soms nog wel eens opaatjes tegenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nog iets jonger bent dan mij![]()
Opaatjes is overdreven weerquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja.. dat zal het zijn.. maar zegt ook niet altijd alles.. kom soms nog wel eens opaatjes tegen![]()
Ja ,het staat bij jou ook niet in je profielquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
staat het in je profiel?![]()
je maakt me wel nieuwsgierig
nee dat klopt.. maar ik had het eergisteren op neergezet... 27 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ,het staat bij jou ook niet in je profiel, maar jij was toch 28 ofzo?
Gewoon verkleinen naar het juist aantal pixels,kan met ieder fotoprogammaatje wel hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat klopt.. maar ik had het eergisteren op neergezet... 27 om precies te zijn.
ik probeerde net ook foto te plaatsen, maar lukt me niet.. mijn foto is te groot en geen idee hoe ik dat aan moet passen
hmmz ja... ik doe mijn best.. maar vind het nergensquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon verkleinen naar het juist aantal pixels,kan met ieder fotoprogammaatje wel hoor
Ik wil het wel doen hoor en dan terugmailen op het juiste formaatquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz ja... ik doe mijn best.. maar vind het nergens![]()
maar nu ben ik ook niet zo handig
maar ja zo erg is het ook weer niet.
ik heb alleen adobe photoshop.. zou moeten lukken toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen hoor en dan terugmailen op het juiste formaat
Ja lijkt me welquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik heb alleen adobe photoshop.. zou moeten lukken toch?
thanks je bent een engelquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lijkt me welmischien is dit iets http://www.easyresize.nl/?pid=1
hehe... ik dacht dat je dat wel begrepen had inmiddels.. alleen RPP en JDude zouden nog voorbij kunnen komenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar the fuck zit iedereen zeg
Is die meeting vanavond?
En Bizz of is die ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hehe... ik dacht dat je dat wel begrepen had inmiddels.. alleen RPP en JDude zouden nog voorbij kunnen komen
Oh lekker weer voor een BBQ al zijn die nooit gek natuurlijkquote:
ja niets voor mij met dit weer... of ik zou de hele tijd voor de BBQ staan,... lekker warmquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh lekker weer voor een BBQ al zijn die nooit gek natuurlijk
En we hebben een foto zie ik
En hij is leuk
Nee hoor je bent leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja niets voor mij met dit weer... of ik zou de hele tijd voor de BBQ staan,... lekker warm![]()
nou leuk is anders, maar ik kreeg veel vraag![]()
ook hoiquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef kLowJow het volgende:
Ik bedoelde, hoi.
Waar wil je in baden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
lekker dan![]()
ik wil ook een bad
tot later?
in een bad... met heeeel veeeel schuimquote:
En geen eten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb geen bad.
ik ook niet, maar wel een douchequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb geen bad.
ah dat vind ik wel zielig, zou je dan niet wat halen?quote:
Ja, dit schiet niet op. Ik heb al zo'n tien mensen benaderd, maar de resultaten zijn erg magertjes. Er is nog niets gekookt of zelfs maar toegezegd in de vorm van een warme maaltijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
ah dat vind ik wel zielig, zou je dan niet wat halen?
ik heb al gegeten
ah wat sneu.. kun je niet voor jezelf zorgen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dit schiet niet op. Ik heb al zo'n tien mensen benaderd, maar de resultaten zijn erg magertjes. Er is nog niets gekookt of zelfs maar toegezegd in de vorm van een warme maaltijd.
haha.. ja ga dan eensquote:
mwah vult welquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb slechts appelflappen, en die heb ik ook nog eens zelf moeten maken.
In theorie wel!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah wat sneu.. kun je niet voor jezelf zorgen?
maar de praktijk laat wat te wensen over?quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga naar buiten, de hond uitlaten, mensen ronselen, KFC..
geen probleem.. misschien vind je nog wat op straatquote:
haha.. ow ja met sterren zekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo en schoon weer mn vriendin kijkt ijsschaatsachtig iets
Dat ga je toch wel redden met een uurtje zekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha.. ow ja met sterren zeker
nou ik moet zo er zo ook maar weer eens wat van gaan maken hier
met een uurtje moet ik weg
ja zeker.. ik ben niet zo'n vrouw als de meestenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat ga je toch wel redden met een uurtje zeker
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn die Wendy van Dijk met dr uitgestreken smoeltje
Waarom valt ze nou niet gewoon
Oh wel is gedaan volgens mij niksquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
wat is de wisselwerking ibuprofen met drank?
malibuquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh wel is gedaan volgens mij niks
Wat voor drank hebben we het over?
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja zeker.. ik ben niet zo'n vrouw als de meesten
geef mij 10 minuten... dan heb ik make-up op , haar gedaan... kleertjes aan.
snap zelf ook niet dat sommige zo lang ermee bezig zijn
hey waar zat je nou? ik denk kom jij even vergezellen voor een paar uurtjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
Gb, KJ, A-E.
Het eten duurde wat langerquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
hey waar zat je nou? ik denk kom jij even vergezellen voor een paar uurtjes
Euj Jdude mocht jij niet mee?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
Gb, KJ, A-E.
ow dus je was gezellig aan het eten? dat is wel leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Het eten duurde wat langer.
En thanks.
had wat geweest voor KJ misschienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog een Hema rookworst
Ik mocht wel mee, maar heb momenteel even geen geld om een retourtje Zwolle te bekostigen.quote:
Bourgondisch Brabant.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
ow dus je was gezellig aan het eten? dat is wel leuk
ja trein is duur!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mocht wel mee, maar heb momenteel even geen geld om een retourtje Zwolle te bekostigen.
Goede eigenschap.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
wel he... ik vind het allemaal zo'n onzin
dat bourgondisch doet het hem hequote:
Aanstaande donderdag moet ik m'n student-OV inleveren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja trein is duur!!!
moest vorig weekend naar Den Haag.. is uurtje treinen, maar wel 20 euro lichter
Nah ondankbaar kindquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
had wat geweest voor KJ misschien
ik sla over in elk geval
Ik stouw het allemaal wel ergens weg in die 1m93quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
dat bourgondisch doet het hem he
dan zul je aardig vol zitten
Ja lengte is handig he` ik vreet een half paard op als het moetquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik stouw het allemaal wel ergens weg in die 1m93.
ow dus je mocht nog wel met kortingquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag moet ik m'n student-OV inleveren...
hehe ja maar hemaworst is zo vet.. vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah ondankbaar kind
Het had best goed geweest om je maag te vullen,voor de booze
Denk dat ik sowieso een voordeelurenpas haal... die heb je er met een paar keer al uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
ow dus je mocht nog wel met korting
na donderdag wordt het onbetaalbaar![]()
Niet zo negatiefquote:
oeh dat is lang... dan kun je wel wat kwijtquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik stouw het allemaal wel ergens weg in die 1m93.
klinkt beter inderdaad.. maar blijft wel een grote uitgave in 1 x dan he.. maar goed op lange termijn wel goedkoper jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Denk dat ik sowieso een voordeelurenpas haal... die heb je er met een paar keer al uit.
[..]
Niet zo negatief.
Het heeft meer plus- dan minpunten, dat is zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
oeh dat is lang... dan kun je wel wat kwijt
Ja ik kan moeilijk 100 karaktereigenschappen op gaan sommenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja kom maar op hoor
ga ze niet voorkauwen
ja dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Het heeft meer plus- dan minpunten, dat is zeker.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk 100 karaktereigenschappen op gaan sommen
Nee gekquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
weet je er al zoveel van mij?
Internet. Een wonderlijk medium.quote:
hehe.. ik dacht alquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee gek
Algemene eigenschappen dan
Gelukkig. Waar ga je heen eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
zo ik ben klaar voor vertrek... maar nog niet weg hoor
nou ik ga hier in het dorp wat drinken met mijn zustersquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig. Waar ga je heen eigenlijk?
sorry ja.. bij een gewone reactie kun je die niet aanklikken.. maar ik zal corrigerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig. Waar ga je heen eigenlijk?
En je vergat een PI![]()
.
Whehehehe... met m'n broers kom ik inderdaad ook maar heel zeldzaam in de dorpskroegquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ik ga hier in het dorp wat drinken met mijn zusters
en heb begrepen dat mijn broertje ook komt met zijn vriendin
dat is maar 2 x in het jaar hoor... anders zul je mij hier niet in de kroegen vinden
Zo is ze braaf!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
sorry ja.. bij een gewone reactie kun je die niet aanklikken.. maar ik zal corrigeren![]()
Zaanstad hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehehe... met m'n broers kom ik inderdaad ook maar heel zeldzaam in de dorpskroeg. Over welke metropool hebben we het?
Donderdag komen ze hier naartoe, als ik m'n diploma krijg. Zal er ook wel een biertje op worden gedronken.
Ah, dát vlekje op de kaartquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
Zaanstad he
de clubs in Amsterdam vind ik veel leuker
uh gefeliciteerd he!!.. en dat biertje zullen er meerderen worden vermoed ik
ja Breda zal genoeg te doen zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dát vlekje op de kaart.
Breda is ook wel tof... voor een stad van middelmatig formaat.
zou ik ook doen, als mijn zusters niet zo hadden aangedrongenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:55 schreef JDude het volgende:
Vanavond blijf ik lekker thuis though.
hehe tja.. heb wel een leuke band met mijn familiequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Het lijkt wel een Assepoester verhaal met die zusters erbij
Zal wel regionaal dialect zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Het lijkt wel een Assepoester verhaal met die zusters erbij
Dat treft, ik heb een schoen gevondenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
hehe tja.. heb wel een leuke band met mijn familie
ik ben Assepoester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |