ben jij trouwens in stakingquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar echt veel teweeg brengt het nog niet
hieroquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha hoe wou ik jou dat laten weten dan![]()
Wat denk je van een groep waarvan 3 er uit zien als een type Sjonnie en Anita ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als iedereen in de sloot springt, spring je er dan ook achteraan?![]()
Vind t nogal een erg trieste benaming, maar zal wel aan mij liggen waarschijnlijk.
Oke als bb6 tegen die tijd dan niet meer bestaat als sub forum hou dan Onzin in de gatenquote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:19 schreef El_Rolando het volgende:
Streams zijn stuk.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:19 schreef El_Rolando het volgende:
Streams zijn stuk.
das me specialiteit....quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oke als bb6 tegen die tijd dan niet meer bestaat als sub forum hou dan Onzin in de gaten![]()
Klinkt positief, maar wat is IRL?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef BBscanner het volgende:
Mogge,
Weer geen 'Hoeren feestje' ze liggen allemaal alweer op bed....stemmen te tellen.![]()
Ha Roel leuk dat je ook via Fok de streams volgt... toch wel anders dan IRL in het huis zitten![]()
Hoe weet jij dat ik Octaaf_de_B wasquote:
Goede infoquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
Streamswitch alert
In Real Lifequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:22 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Klinkt positief, maar wat is IRL?
In real lifequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:22 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat denk je van een groep waarvan 3 er uit zien als een type Sjonnie en Anita ?
En als ze dan ook nog eens de eerste paar dagen de hele tijd de vlieger lopen te zingen.
In Real Livequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:22 schreef roeland303 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |