Neuh, behalve dat hij erg met het spel bezig is, steekt er niet zo idioot veel kwaad in hem, lijkt me zo. Is wel een mannetje dat het graag voor 't zeggen heeft en ook gewend is dat mensen voor hem 'buigen'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis voor mij de "opa Koos uit BB2" maar dan de evil one![]()
Verander je dan automatisch van server of wat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Try http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Ik ook niet, alleen geile honden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb dat ook veel te weinig ..dat ik even bier ga halen en dan naakte likkende vrouwen in mijn huis vind..![]()
Als je WMP gebruikt dan switched die naar een andere streamserver jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Verander je dan automatisch van server of wat?
Ik ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:38 schreef BB6kijker het volgende:
Gelukkig, stream 3 doet het wél goed, dáár valt veel interessants te beleven met Pffffegggbert, flitsende Jeroen en intelligente Marcel.
Heb ik even gemist. Is het de moeite waard om even te herhalen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb dat ook veel te weinig ..dat ik even bier ga halen en dan naakte likkende vrouwen in mijn huis vind..![]()
Surequote:
Deze keer niet denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
SureDie zit binnen een uur weer binnen
![]()
Semmie zijn quattro avontuurquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. Is het de moeite waard om even te herhalen?
Er zijn ook foto's vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. Is het de moeite waard om even te herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |