Ik dacht dat dat ook in eerste instantie maar in principe verklapt hij niets omdat hij het nooit 100% zeker kan weten dat Marlies daardoor genomineerd is, ondanks dat hij weet dat zij die enveloppe gezien heeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
Semih verklapt dat Marlies genomineerd is omdat ze een brief heeft gelezen...
Hoe weet hij dat?
En, het is zo dom om het hier over te hebben Semih
Hummie is allang overleden en het huis zit in een twilight zonequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee meer omdat Hummie de kampers er in wil houden.
Die leveren leuke tv op.
Je bent fan van de man he Sandersquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
Eggie "is als de dood voor dat ding"
Ja heb headphones op maar echt veel ruis, geluid alleen via de cams mics; denk ik, ze hebben hun mics niet om als ze in bed liggen, toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarnet was dat gefluister in de Egbert-kamer anders nog vele malen erger![]()
100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent fan van de man he Sanders![]()
Hij heeft E10 bloot gezien?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
Eggie "is als de dood voor dat ding"
Ik kan ze gewoon prima verstaan hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja heb headphones op maar echt veel ruis, geluid alleen via de cams mics; denk ik, ze hebben hun mics niet om als ze in bed liggen, toch?
quote:
Ik word soms gewoon ineens verdrietigquote:
Ik blijf erbij dat het puur afgunst is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:42 schreef ThaSandman het volgende:
Marcia heeft ook weinig lichamelijk contact met anderen in tegenstelling tot Milica.
Dit is pas de eerste laatste peuk hequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Bongggggg, daar gaat EgggJawel, ik had gelijk, nog eentje doet ie
![]()
Ik heb verlorenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Bongggggg, daar gaat EgggJawel, ik had gelijk, nog eentje doet ie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |