We moeten de uitzending nog krijgen dat ie vertelt dat hij bi is. Verpest het nou nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de tweede dan al. Eerst vindt hij Micheline helemaal geweldig. En nu Monique.
Wel een beetje opvallend dat hij nét valt op onbereikbare vrouwen.![]()
Nee, Monique is heel erg bij de pinken en heel diepzinnigquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha. Monique is helemaal niet naïef en ongecompliceerd.
Met zoveel allerlaatste peuken kan ik me voorstellen dat hij moeite heeft met het uitademen van de rook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
Kan die Egbert niet normaal roken, de hele tijd bij het uitblazen dat "pffffff".
Mwah, er zijn er die NOG minder toevoegenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Streams met Egbert gaan bij mij automatisch uit. Hem vind ik wel het meest onnodige iemand van het huis
Try http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:35 schreef Canisfire het volgende:
Ey hoe ga over op een andere server ik wordt echt gek van stream 1 en 2.
Tis voor mij de "opa Koos uit BB2" maar dan de evil onequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert is gewoon irritant.
Wie dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, er zijn er die NOG minder toevoegen![]()
Ik heb daar een andere stream als de 4 op mijn normale site????quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Try http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Dat is een aparte streamgate ik gebruik namelijk één stream per keer in WMPquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb daar een andere stream als de 4 op mijn normale site????
Ik heb dat ook veel te weinig ..dat ik even bier ga halen en dan naakte likkende vrouwen in mijn huis vind..quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef Kinga het volgende:
Ik zit met verbazing naar dat verhaal van Semih te luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |