Onder water natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, maar 150 meter is ook op de zuidpool nog steeds 'tussen de 150 en 250meter'.
hehe... grappig wel diep, zo diep mag ik niet duikenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BwennieBren +1
Tussen de 150 en 250m diep. Dus laten we gemiddeld zeggen 200 want het is afhankelijk van de lichaamsgrootte
Inderdaad. Als ze nou MaJo of Neleos zou zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Pinguins leven op de Zuidpool. Ik zie geen reden waarom jij zo sip zou moeten kijken
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
holy crap, dat is even diep als een duikboot
![]()
![]()
Dope?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hehe... grappig wel diep, zo diep mag ik niet duiken
Wat is de overeenkomst tussen Jim Morrisson, Janis Joplin, Kurt Cobain en Jimi Hendrix, en dat ze allemaal dood zijn zoek ik niet
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ze waren allemaal op hun 27e gestorven.
Ook dan zou ik het niet snapen daar Eisbären alleen op de noordpool wonenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze nou MaJo of Neleos zou zijn...
Die volg ik echt even nietquote:Pinguīns leven juist in dat gebied achter het bordje van geenaam.
Van wie?quote:Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
....
Jiskefetquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Joepie, eindelijk weer eens een punt.
Misschien is deze al eens gevraagd....
[..]
Van wie?
Homdeck +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Homdeck het volgende:
marsman
Wtf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Jiskefet
Ja echt waarquote:
ik vond de oude shows wel leuk hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk gelukkig niet naar Jiskefet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |