Ik kan twee dingen te gelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef IJsmuts het volgende:
Moeten U geen POE spelen?
Mn andere TT ging niet passen, dan maar dezequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verklaar de TT?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef Incolumis het volgende:
ik Vind U Terug Post
jazeker een squad van 3 a vier is genoeg om dik te ownen en dat zonder tsquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net nog even POE2 gespeeld. Echt verbazingwekkend hoe goed het kan gaan als je ook maar een klein beetje samenwerkt. Kev als Medic, Raffie als Support en ik als Spec Ops, Kev werd eerste, Raffie ook ergens hoog. Ik ergens in de middelmoot maar wel zelfde kill/death ratios ongeveer. We gingen echt super
precies !quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef JK het volgende:
PoE is vet ! Gister even een uurtje samen met mn zwager gespeeld... we 'pwnden' de server zoals men dat noemt1e & 2e. Ook gaaf dat de transport helikopter raketten kan afvuren.. en DAMN met wat een snelheid! Je gooit er zo een raket of 8-10 uit binnen een paar seconden !!!!
En toch raak ik niet meer verslaafd aan BF2, ik ben over m'n verslaving heen. HeerlijkMaar af en toe nog eens spelen kan geen kwaad, maar ben blij dat ik wel er van af ben, want elke avond 2 uur of langer BF2 en m'n vriendin naast me op de bank , waren geen goede combinatie.
als u nou eens verklapt welke server er gepwnd gaat worden ben ik wel van de partijquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben er morgen niet, zondagavond met veel geluk maar maandag welWie komt onze squad vol maken, dan gaan we even Fallen ownen
Ill be there!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Kom maandagavond maar op MSN
FJDorr met gmail
Kefchen met hotmail
Dan was een afstandrelatie toch nog ergens goed voor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef JK het volgende:
En toch raak ik niet meer verslaafd aan BF2, ik ben over m'n verslaving heen. HeerlijkMaar af en toe nog eens spelen kan geen kwaad, maar ben blij dat ik wel er van af ben, want elke avond 2 uur of langer BF2 en m'n vriendin naast me op de bank , waren geen goede combinatie.
jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ill be there!
en kun je met gmail op msn, -xxx- n00b
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan was een afstandrelatie toch nog ergens goed voor...
of je neemt gewoon googletalkquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Ijsmuts, je moet een .net paspoort aanmaken en dan kan je met Gmail op MSN. Het is wel even wat werk maar uiteindelijk is het wel stukken fijner
je valt op me he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als u nou eens verklapt welke server er gepwnd gaat worden ben ik wel van de partijmmmmm, me heerlijk laten verbinden door sickert
![]()
morgé trouwens![]()
nou om eerlijk te zijn zag ik in je screenshot dat je een prima veldhospik bent! omdat ik, als fijn besnaarde jongeman veel verzorging nodig heb tijdens ruige activititeiten zoals oorlog voeren, voel ik me met een goede veldhospik in de buurt een stuk veiliger en kan ik me beter geven tijdens een missie. bij intens samenwerken tijdens zó een activiteit ontstaat er natuurlijk wel een band tussen de teamleden. mijn sexuele interesse gaat overigens alleen uit naar menschen van het vrouwelijk geslacht.quote:
nou, ik heb vorige week voor het eerst in mn leven ge-msnd dus dat wordt weer toppie!, zal het iig gaan proberen. overigens kan ik maandagavond niet eens, kwam er net achter dat ik 's avonds weer in de schoolbanken verwacht wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Ijsmuts, je moet een .net paspoort aanmaken en dan kan je met Gmail op MSN. Het is wel even wat werk maar uiteindelijk is het wel stukken fijner
aha op die fiets!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn zag ik in je screenshot dat je een prima veldhospik bent! omdat ik, als fijn besnaarde jongeman veel verzorging nodig heb tijdens ruige activititeiten zoals oorlog voeren, voel ik me met een goede veldhospik in de buurt een stuk veiliger en kan ik me beter geven tijdens een missie. bij intens samenwerken tijdens zó een activiteit ontstaat er natuurlijk wel een band tussen de teamleden. mijn sexuele interesse gaat overigens alleen uit naar menschen van het vrouwelijk geslacht.
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier dus: https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=410&lc=1043
haha! de heren Ferdi en Raffie hebben een abonnement op uwe velddienstenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
aha op die fiets!
nou in dat geval kan ik u zeer goed van dienst zijn! vooral op de velden Orel en Fallen
voor een eventuele referentie wijs ik u dan de heren Ferdi en Raffie aan aangezien zij gister avond vele malen van mijn diensten gebruik hebben gemaakt![]()
Sickert.
zolang gij na afloop maar bukt mijn zoon, zolang gij maar bukt..quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
haha! de heren Ferdi en Raffie hebben een abonnement op uwe velddienstendolkomisch, ook dat er zo open over gesproken wordt!
ik ben zeer benieuwd naar uw veldwerk en kijk het moment dat wij samen zullen dienen in "Explosive Oral Duty"met genoegen tegemoet!
Heb al 2 en een halve maand niet meer op de BoF server gespeeld na het bijna een jaar wel te hebben gedaan. En als ik erop kijk, zit er niemand op, dus dan maar PoE op een onbekende server. Wanneer gaat de BoF server volledig over op een week of een maand PoE ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
precies !
elke dag bf2 is ook niet goed voor je relatie
elke dag Bof wel! Homooo!
Bof server is ranked... Poe word door EA niet ondersteund dus Poe zal er ook niet/nooit op draaienquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef JK het volgende:
[..]
Heb al 2 en een halve maand niet meer op de BoF server gespeeld na het bijna een jaar wel te hebben gedaan. En als ik erop kijk, zit er niemand op, dus dan maar PoE op een onbekende server. Wanneer gaat de BoF server volledig over op een week of een maand PoE ?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Kunt U de boter dan ook even aan Ursel geven? Die staat al een tijdje te wachten
Tnxquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef -Raffie- het volgende:
* -Raffie- geeft ursel een pakje boter
Gisterenavond waren ondergetekende en mijnheer Raffie in de fortuinlijke posititie verzorgd te worden door de weledele Sickert. Tesamen streden wij tegen het onrecht der wereld waarbij vies schoeisel niet geschuwd werd. Na enige veldslagen sloeg de vermoeidheid toe bij mijn waarde collega, een schampschot tot gevolg hebbend. De weledele Sickert stond echter paraat om de gevolgen van een dergelijk schampschot te reduceren tot nihil met behulp van zijn bandage kit. Wij waren daar uiteraard zeer content mee en wij zijn de weledele Sickert dan ook zeer erkentelijk voor zijn getoonde assistentie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:16 schreef Sickert het volgende:
aha op die fiets!
nou in dat geval kan ik u zeer goed van dienst zijn! vooral op de velden Orel en Fallen
voor een eventuele referentie wijs ik u dan de heren Ferdi en Raffie aan aangezien zij gister avond vele malen van mijn diensten gebruik hebben gemaakt![]()
Sickert.
Soldaat Ferdi (beter bekent als FJD)quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gisterenavond waren ondergetekende en mijnheer Raffie in de fortuinlijke posititie verzorgd te worden door de weledele Sickert. Tesamen streden wij tegen het onrecht der wereld waarbij vies schoeisel niet geschuwd werd. Na enige veldslagen sloeg de vermoeidheid toe bij mijn waarde collega, een schampschot tot gevolg hebbend. De weledele Sickert stond echter paraat om de gevolgen van een dergelijk schampschot te reduceren tot nihil met behulp van zijn bandage kit. Wij waren daar uiteraard zeer content mee en wij zijn de weledele Sickert dan ook zeer erkentelijk voor zijn getoonde assistentie.
Was getekend,
De weledelgeleerde heer Dorr
ik speels soms ook 2142 op de i3d serversquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef BMH het volgende:
Spelen jullie dat oude spel nog steeds? Hahahaha
* BMH start BF 2142 weer op na de zoveelste crash.
Ach het stelde niets voor, een vriendschappelijke daad mijnerzijds die in geen enkele vergelijking staat tot uwer daden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:11 schreef Sickert het volgende:
wat ik nog even kwijt wil is dat ik het fijn vond dat u mij ook een enkele keer hebt gered van enkele lastige situaties.
mijn dank is daarvoor zeer groot
ik laat u weten dat ik in de volgende veldslag graag van dienst ben!
dat zal zeker het geval zijn, want mijn motto luidt: waar gevochten word en hulp nodig is daar ben ik!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach het stelde niets voor, een vriendschappelijke daad mijnerzijds die in geen enkele vergelijking staat tot uwer daden.
Wellicht dat wij nederige soldaten wederom van uw diensten gebruik kunnen maken een kleine 53 uur vanaf het huidige uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |