Precies. En of hij nou bijbedoelingen heeft of niet. Hij doet het toch maar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Etienne troost Sabrina. En niet eens zo verkeerd eigenlijk.
[/quote
Inderdaad, mag best ook eens gezegd worden.
Idd wreed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef wolferl het volgende:
Komen je siliconen door je neus naar buiten, die tijn heeft echt wrede opmerkingen.
Tijn is gewoon een geld. Echt. Ook meteen die die verongelijkte kop van Etiënne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef Kinga het volgende:
tijn kwam ff storen...hahahaha
Is ook niet zo moeilijk. Maar je moet de mannen die zoiets nooit zouden doen niet de kost geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach komt Scan. Ik geef je nu 5 standaard zinnen.
- Tuurlijk mis je je dochter, je kan haar nu niet altijd even zien als je dat zou willen
- Tuurlijk mis je je dochter, maar drek na BB pak je weer lekker je leventje op
- Ik snap je heel goed hoor idd, ik mis ook mensen
- Lieverd toch, tuurlijk geeft t niet dat je huilt, dat moet er af en toe gewoon even uit
- Op deze manier besef je pas écht goed hoeveel je van je dochter houdt.
Simpel.
Tis een vette zet van hem, ik mag hem niet maar dit doet hij doordacht en slim.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En of hij nou bijbedoelingen heeft of niet. Hij doet het toch maar.
Bust a cap in hiss ass, you know my niggah!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
Als Tijn het komt 'verpesten' gaat Etienne hem vannacht in zijn slaap wurgen!
in zijn gedachten dan
Beetje onpassellijk hoe iedereen hier met die Tijn (quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef wolferl het volgende:
Jaaa Tijn is er.
ja geweldig, vannacht zei hij nog tegen papa dat ie hem eruit wil hebben omdat ie achter de zusjes aanloopt...hoe triest ben je dan, of wanhopigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een geld. Echt. Ook meteen die die verongelijkte kop van Etiënne.
Ik vind t gewoon een gemaakte gladjakker die Etiënne. Als hij t nou zou menen zou ik t m nog gunnen, ook al mag ik 'm niet. Maar dit is wel zoooo duidelijk. Daarbovenop komt ook nog eens dat hij over bijna álles liegt tot nu toe, lekker bijdehand.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk. Maar je moet de mannen die zoiets nooit zouden doen niet de kost geven.
haterquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje onpassellijk hoe iedereen hier met die Tijn () loopt te dwepen zeg ...
Zullen we hem maar alvast als winnaar uitroepen dan?
ja zie het ook, uche uchequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Janine naakt in bad?
Zit je nu te fokken, of meen je dat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne echt lief hoor. Ik snap 100% hoe hij al die meisjes in bed krijg. Als dit een doordacht plan is, dan zou ik daar niet doorheen kunnen prikken.
Ja maar jij kan je veters ook niet zelf strikken dus wat dat betreft is wat jij vindt niet echt een graadmeter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne echt lief hoor. Ik snap 100% hoe hij al die meisjes in bed krijg. Als dit een doordacht plan is, dan zou ik daar niet doorheen kunnen prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |