nee, punt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Kan deze discussie niet gewoon gevoerd worden in het FC Den BOsch topic?
Dit is gewoon zo'n typisch topic wat elke vrijdagavond omhoog gehaald kan worden denk ik.quote:
Staat dat stukkie ergens oplijn?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef koningdavid het volgende:
Theo Bos is toch die man van: "we lusten ze rauw".![]()
Het was op Talpa, dus misschien bij: talpavoetbal.tvquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staat dat stukkie ergens oplijn?
Goeie tip . Ga luisteren in het vervolg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Radio 1 zei hij dat ie nog steeds erg ontevreden was, aangezien het spel onder de maat is.
Ze bellen Bos overigens elke vrijdag in Langs de Lijn na de wedstrijd.
Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Reanimatie.com het volgende:
nog steeds blijf ik bij mijn standpunt.
En dat heeft een speciale reden of ze willen gewoon de coach van het kampioensteam een jaar volgen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze bellen Bos overigens elke vrijdag in Langs de Lijn na de wedstrijd.
Het gaat er mij meer om dat je een aanvaller vervangt voor een verdediger terwijl het mijn inziens niet nodig was.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:26 schreef fanneke het volgende:
Het inbrengen van Van den Berg had wel wat eerder gemogen.
Van den Berg kwam erin, waardoor Ten Heuvel doorschoof naar het middenveld. Er veranderde qua posities niet veel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
Juist DG. In jouw mening kan ik me totaal niet plaatsen fanneke...
Van den Berg had er helemaal niet ingemoeten. MVV was rijp voor de slacht, aanvallen godverdomme!
Misschien ligt het aan mij maar ik denk dat ik de laatste 10 minuten toch behoorlijk met de billen bij elkaar heb gezeten dus ik kan die "zekerheid" niet echt delen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef fanneke het volgende:
Er kwam alleen wat meer zekerheid achterin bij.
Geroemd om zijn beresterke kopkracht natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe komt Bos er trouwens bij om in blessuretijd Cales in te brengen?!?!
Geroemd om zijn beresterke kopkracht natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe komt Bos er trouwens bij om in blessuretijd Cales in te brengen?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |