Het houdt dus neit op ... het lijkt erop alsof er 1 oog ook nog ff gaat onstekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:20 schreef Marsepein het volgende:
Pfff, na 4 dagen flinke verkoudheid ben ik het nu wel zat hoor. Hou maar op![]()
O dat vraagt om een helend Dude-kusje!quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het houdt dus neit op ... het lijkt erop alsof er 1 oog ook nog ff gaat onsteken![]()
ook goedemorgen dude......quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat vraagt om een helend Dude-kusje!
* Zuigt oogbal naar binnen en begint hevig te tongen *
Zoooo... over![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat vraagt om een helend Dude-kusje!
* Zuigt oogbal naar binnen en begint hevig te tongen *
Zoooo... over![]()
Dat lijkt me sowieso beter ja. Hoewel het woensdag eigenlijk al te slecht was, maar toen moest ik nog naar Belgie voor het werk, donderdag een volle agenda, ziek zijn paste daar dus ook niet echt. Vrijdag zou ik vrij zijn, maar ook toen nog even 'naar de zaak' geweest. En ja, zodra je dan echt vrij bent, slaat het meedogenloos toe.quote:Op maandag 18 september 2006 07:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Voortaan de griep gewoon door de week plannen![]()
![]()
best gelopen, het is een relatiegeschenk?quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
Liggen er vanmorgen toch in ene 2 kaartjes voor 'Night of the Proms' in Antwerpen, inclusief VIP lounge, parking, hotelovernachting en ontbijt in mijn mailbox![]()
Wat is 28 oktober dan nog ver weg ... maar ik heb er nu al zin in!
Dat hangt van het bezoek aan NOTP afquote:Op maandag 18 september 2006 13:46 schreef Gurb het volgende:
[..]
best gelopen, het is een relatiegeschenk?
Dat overkomt mij nou nooitquote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
Liggen er vanmorgen toch in ene 2 kaartjes voor 'Night of the Proms' in Antwerpen, inclusief VIP lounge, parking, hotelovernachting en ontbijt in mijn mailbox![]()
Wat is 28 oktober dan nog ver weg ... maar ik heb er nu al zin in!
Dank je wel, en wie weet wat jou in de toekomst nog tegemoet komt. Toegangtickets voor een Vonkenbeurs, oidquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nou nooit![]()
Gefeliciteerd hoor Marsepein![]()
Je zou het wel denken, hequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat ook een zogenaamde 'klusblunder'?.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:38 schreef Marsepein het volgende:
Jullie hebben het vast wel al ergens gehoord, FOK! gaat vanavond voor een behoorlijk poosje offline ivm onderhoud. Hier het hele bericht van Breuls:
Database-onderhoud zaterdag 23 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |