Ik heb last van telepathie vandaag, echt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef Marsepein het volgende:
Ik post net een update in het F&F topicAandacht lijkt vooralsnog goed te werken!
Laat me raden... een stoel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Jeuh binnenkort weer een electrotechnische klus topic van mij.
Alweer in een schuur![]()
![]()
Nee, een electrische stoel is wel iets wat te schokkendquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Laat me raden... een stoel!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, een electrische stoel is wel iets wat te schokkend![]()
En er is geen 3 x 500 A - 400 volt beschikbaar dus het zou hoogstens maar een beetje tintelen![]()
De bewoners zijn ruim boven de 45; lijkt mij geen goed planquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan maak je een seksslaafvibratiepulseerstoel
![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De bewoners zijn ruim boven de 45; lijkt mij geen goed plan![]()
Het gaat om het gemiddelde van jou en je partner natuurlijk Duud...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O boven de 45, nee dan doe je niet meer aan seks.
* Nog maar een jaartje of tien heeft*
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het gaat om het gemiddelde van jou en je partner natuurlijk Duud...
Ik ben 25 trouwens..![]()
Ja, dat lijkt oud, maar in mijn ogen is dat best jongquote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij is 33???
Ah ok..quote:Op woensdag 13 september 2006 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt oud, maar in mijn ogen is dat best jong![]()
Ik had altijd van die verslapte ouwe knarren![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah ok..
Maar toch, mocht er ooit iets met dat nu nog jong en strak lichaam van hem gebeuren... klussen is tenslotte niet geheel ongevaarlijk..., maak je dan maar geen zorgen om die 45 jaar.
Er zijn altijd oplossingen te bedenken
Die ga ik binnenkort voor de eerste keer gebruiken .... Was tot voor kort niet echt nodig. Let bij het cremeren van je vuilaanslag dat je het meest er wel al uit moet halen en er geen accessoires in laat zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is best raar dan. Ik ben benieuwd wat zij er van vinden.
Werkt die schoonbrand stand wel? Dat lijkt me nl. echt super!
Volgens mij inderdaad niet duur! Zeker met zo'n mooi stenen blad erop! Strak hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, idd een combi van Siemens. Echt een superding. We zetten hem vanavond aan om even maaltijden te stomen en je hoorde hem niet eens!![]()
Oh, en voor de liefhebbers/kenners... De keuken was inclusief alle apparatuur (gasfornuis, koelkast, afwasmachine en dus een behoorlijk prijzige combi magnetron/oven), stenen bladen en een paar vensterbanken in het zelfde steen 11.500 Euro. Volgens mij niet echt duur voor wat je krijgt.
Nog een 'Oh'... voor de echte klusliefhebbers. Bij de grijze baan bij de wastafels zijn de grijze en creme tegels zo gesneden dat ze ondanks dat ze verschillend van kleur zijn wel dezelfde tegelgrootte zijn samen.
Maakt het nou net even af.Heel sjiek bedacht door de loodgieter en uitgevoerd door de aannemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |