abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42388680
Mensen, ik zie her en der wat loze tvp's verschijnen. Daarom even aandacht voor onderstaand puntje uit onze FAQ:
quote:
Tvp's, ook wel terugvindposts
Het plaatsen van (verkapte) tvp's of fipo's is niet toegestaan. Deze zullen weggehaald worden.
Als je een topic graag makkelijk terug zou willen vinden kan je de bookmarkfunctie gebruiken.
Probeer gewoon iets over het topic zelf te schrijven, geef de topicstarter positieve feedback. Geef aan dat je het erg interresant vindt omdat je zelf binnenkort ook wat gaat doen, etc., etc. Dat vindt de topicstarter ook veel prettiger en leuker

En anders gewoon lekker meelezen en bookmarken.
pi_42405934
Tja, stel. Je bent de volgende dag vrij. Voor het eerst sinds lange tijd. Je denkt, ah fijn een paar koude biertjes wegtanken.

Je loopt naar beneden (Ja we wonen nog steeds alleen boven ) doet de koelkast open en denkt, huh. Je begint ligt te trillen, zweetparels op je voorhoofd.

Loopt naar de bijkeuken, kijkt in de krat en denkt wederom, huh? Natte rug, licht in je hoofd.

Wat doe je dan. Dan zit je aan de spa blauw omdt zelfs de rode wijn op is
pi_42410020
tja wat doe je dan????

Gaat er altijd wel in hoor
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_42410378
Ik heb toch nog een fles Merlot gevonden

En, neem ik zo laat op de avond zeker niet. Ik ben dan tot zondagmiddag wakker, met pupillen zo groot als 2 euro munten.
pi_42410865
Mwah, geen last van kan nog gewoon tien minuten voor ik naar mijn mandje ga een bakkie doen hoor. sterker nog maak nu ff een bakkie oplos cappucino .

De een heeft wat meer last van Cafeine dan de ander moeten we maar denken, mij beinvloed t in ieder geval niet veel meer Zo'n godendrankje he koffie ?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_42411039
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef Cybersijp het volgende:
Mwah, geen last van kan nog gewoon tien minuten voor ik naar mijn mandje ga een bakkie doen hoor. sterker nog maak nu ff een bakkie oplos cappucino .

De een heeft wat meer last van Cafeine dan de ander moeten we maar denken, mij beinvloed t in ieder geval niet veel meer Zo'n godendrankje he koffie ?
Ik heb weleens begrepen dat als je veel caffeine drinkt je lichaam normaal reageert. De hoeveelheid op zich zegt niets, het zijn de schommelingen daarin die je vermoeidheid onderdrukken.

Als je dus vaak en veel koffie drinkt heb je altijd een hogere caffeine spiegel, waardoor het effect niet meer bestaat.

Dit kan ik uit eigen ervaring onderbouwen. Toen ik destijds meer dan 30 koppen koffie per dag dronk sliep ik niet slecht. Ik ben nu terug bij 4 a 5 kopjes koffie per dag en slaap extraam slecht als ik 's avonds na 20:00 uur nog koffie drink.

Wat veel koffie drinkers wel herkennen is de 'weekend hoofdpijn'. Omdat je later opstaat daalt je caffeine spiegel behoorlijk en vul je te laat aan. Het gevolg is een zwaar hoofd dat pas na enige uren na het koffie drinken afzwakt.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:00:00 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42413740
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:

Wat veel koffie drinkers wel herkennen is de 'weekend hoofdpijn'. Omdat je later opstaat daalt je caffeine spiegel behoorlijk en vul je te laat aan. Het gevolg is een zwaar hoofd dat pas na enige uren na het koffie drinken afzwakt.
Heej bioloog! Nu weet ik meteen waar dat aan ligt

nooit geweten dit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:01:35 #263
65960 sanger
pi_42413748
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef Marsepein het volgende:
Tja, stel. Je bent de volgende dag vrij. Voor het eerst sinds lange tijd. Je denkt, ah fijn een paar koude biertjes wegtanken.

Je loopt naar beneden (Ja we wonen nog steeds alleen boven ) doet de koelkast open en denkt, huh. Je begint ligt te trillen, zweetparels op je voorhoofd.

Loopt naar de bijkeuken, kijkt in de krat en denkt wederom, huh? Natte rug, licht in je hoofd.

Wat doe je dan. Dan zit je aan de spa blauw omdt zelfs de rode wijn op is
Andere situatie:

Stel je moet darten in de kroeg. Ze verkopen flesjes bier voor ¤ 1,= per stuk. Je bent met vrienden. Het is gezellig. Het wordt laat. Het wordt heel laat. Het wordt ochtend.

Wat doe je dan om 7 uur op je werk?

Juist ja, koffie

Ohja, de rekening was 24 euro pp
pi_42414221
Maar bij die 24 euro zit toch zeker ook wel een portie bitterballen. Want zeg nou zelf. Darten, pijpjes bier en bitterballen hoort gewoon bij elkaar.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:55:52 #265
65960 sanger
pi_42414278
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:52 schreef Marsepein het volgende:
Maar bij die 24 euro zit toch zeker ook wel een portie bitterballen. Want zeg nou zelf. Darten, pijpjes bier en bitterballen hoort gewoon bij elkaar.
Nope, dat was voor flesjes bier. De bitterballen (odf partysnacks) zijn altijd verplicht vrijwillig voor het thuisspelende team/kroeg.
pi_42414299
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Andere situatie:

Stel je moet darten in de kroeg. Ze verkopen flesjes bier voor ¤ 1,= per stuk. Je bent met vrienden. Het is gezellig. Het wordt laat. Het wordt heel laat. Het wordt ochtend.

Wat doe je dan om 7 uur op je werk?

Juist ja, koffie

Ohja, de rekening was 24 euro pp
Ik kan mij herinneren dat jij voor 300 euro op één dag wegdrinkt, dus die 24 flesjes moeten voor jou een voorafje zijn
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:05:54 #267
65960 sanger
pi_42414440
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:56 schreef Gurb het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat jij voor 300 euro op één dag wegdrinkt, dus die 24 flesjes moeten voor jou een voorafje zijn
Ik heb er geen moeite mee inderdaad

Alleen de slaaptekorten zijn altijd zo irritant.
pi_42414768
Ik geloof veel, maar 24 flesjes heb ik toch wat moeite mee hoor. Dat zijn 36 glazen bier in 1 avond. 6 glazen per uur, dus elke 10 minuten een glas bier gedurende 6 uur! En dan ook nog darten tussen het drinken door.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:29:30 #269
65960 sanger
pi_42414848
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:24 schreef Marsepein het volgende:
Ik geloof veel, maar 24 flesjes heb ik toch wat moeite mee hoor. Dat zijn 36 glazen bier in 1 avond. 6 glazen per uur, dus elke 10 minuten een glas bier gedurende 6 uur! En dan ook nog darten tussen het drinken door.
Ik weet niet hoe je het in glazen omrekent, maar we hebben er meestal een aardig tempo inzitten

En we drinken gewoon door tijdens het darten, na iedere 3 pijlen weer een slok. Gaat het alleen maar beter van
pi_42419933
24 flesjes maal 0.3 liter = 7.2 liter. Een glas is gemiddeld 0.2 liter. 7.2 gedeeld door 0.2 = 36 glazen. Een avond duurt denk ik 1900 uur tot 0100 uur, dat zijn 6 uren. Zo kom ik op 1 glas per 10 minuten, gedurende 6 uur.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:10:06 #271
65960 sanger
pi_42420331
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:51 schreef Marsepein het volgende:
24 flesjes maal 0.3 liter = 7.2 liter. Een glas is gemiddeld 0.2 liter. 7.2 gedeeld door 0.2 = 36 glazen. Een avond duurt denk ik 1900 uur tot 0100 uur, dat zijn 6 uren. Zo kom ik op 1 glas per 10 minuten, gedurende 6 uur.
Leuke berekening! Die moet ik zien te onthouden!

En 1 glas per 10 minuten kan wel ongeveer kloppen

Tijdens een wedstrijd wilt de spanning nog weleens toenemen met als gevolg dat er wat sneller gedronken wordt!
pi_42420532
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Leuke berekening! Die moet ik zien te onthouden!

En 1 glas per 10 minuten kan wel ongeveer kloppen

Tijdens een wedstrijd wilt de spanning nog weleens toenemen met als gevolg dat er wat sneller gedronken wordt!
Je kunt het nog verder uit rekenen.

Je lichaam breekt ongveer 0.2 promille per half uur af dacht ik. Dat zijn 2 glazen per uur. Na 6 uur zijn er dus 12 glazen afgebroken, en een stuk of 3 a 5 nog niet opgenomen in je bloed. Effectief heb je dan om 0100 uur minimaal last van 19 bier (36-12-5). De overige 24 glazen (36-12) worden ongeveer in de volgende 12 uur afgebroken. Om 1300 uur vanmiddag was je dus nuchter (Mits verder geen alcoholische consumties genomen). Om 700 uur had je nog steeds het effect van ongeveer 12 glazen bier. Dat is grofweg tussen de 1 en 2 promille. Minimaal he dubbele, maximaal het 4-voudige van wat je had mogen hebben (Wettechnisch gezien, je bent geen beginnende bestuurder neem ik aan)

Heb je auto gereden om 700 uur?

pi_42438100
Leuke berekeningen dit Volgens mij zit ik (als ik drink) ongeveer op het zelfde tempo als Sanger afhankelijk van de gelegenheid in bier of wijn Nog nooit een kater gehad, wel hoofdpijn in het weekeinde maar dat blijkt dus van de koffie te komen!
pi_42442616
Ik heb nu minimaal dezelfde stand als sanger vanmorgen om 4:00 uur
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 07:04:20 #275
65960 sanger
pi_42446714
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nu minimaal dezelfde stand als sanger vanmorgen om 4:00 uur
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:10:18 #276
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42446928

* heeft hier het gevoel een bouwkeet binnengelopen te zijn...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:52:02 #277
65960 sanger
pi_42447104
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je kunt het nog verder uit rekenen.

Je lichaam breekt ongveer 0.2 promille per half uur af dacht ik. Dat zijn 2 glazen per uur. Na 6 uur zijn er dus 12 glazen afgebroken, en een stuk of 3 a 5 nog niet opgenomen in je bloed. Effectief heb je dan om 0100 uur minimaal last van 19 bier (36-12-5). De overige 24 glazen (36-12) worden ongeveer in de volgende 12 uur afgebroken. Om 1300 uur vanmiddag was je dus nuchter (Mits verder geen alcoholische consumties genomen). Om 700 uur had je nog steeds het effect van ongeveer 12 glazen bier. Dat is grofweg tussen de 1 en 2 promille. Minimaal he dubbele, maximaal het 4-voudige van wat je had mogen hebben (Wettechnisch gezien, je bent geen beginnende bestuurder neem ik aan)

Heb je auto gereden om 700 uur?

Is het niet zo dat je in je slaap meer afbreekt dan?

Ik heb om 06.30 autogereden indd. En ben net van mijn voorwaardelijk op mijn rijbewijs af

En nee, ben geen beginnende bestuurder sinds 5 jaar.

Ik heb zoiets wel vaker gehoord indd. Ben aleen benieuwd hoe zo een apparaat reageert als je echt moet blazen.
pi_42448087
Zo, ik ben ook weer opgedroogt.

En ik had maar 3 flesjes op. Oh ja en 3 glazen. 3 Glazen grolsch en 3 flesjes Westmalle trippel

Dat ben ik op mijn oude dag niet meer gewent ...

Enne AR, welkom in de schaftkeet.
pi_42454300
@ Marsepein
Weet je waarom het hier zo stil is?
Die zijn allemaal aan het klussen.
pi_42455235
Was, aan het klussen Ben het even helemaal zat, was bezig het zink goed vast te solderen aan hetuiteinde. De buren hebben een jaar of 10 geleden opgetrokken en toen moest de goot ingekort. Hebben ze alleen de onderkant gesoldeerd maar de wanden niet.

Sinds een paar jaar gaat de vlam van de brander steeds uit. Ging altijd goed, gas wisselen en steeds maar uit mischien wat mis met het gas, volgende ook enz.

Soldeerd niet prettig, de punt wordt ook niet erg warm als je om de 10 seconden opnieuw mag aansteken.
pi_42455588
[/quote]De buren hebben een jaar of 10 geleden opgetrokken en toen moest de goot ingekort. Hebben ze alleen de onderkant gesoldeerd maar de wanden niet.
quote:
Ja dan vraag je om moeilijk heden. En dat zeker ook nog aan jouw kant?
[quote
Sinds een paar jaar gaat de vlam van de brander steeds uit. Ging altijd goed, gas wisselen en steeds maar uit mischien wat mis met het gas, volgende ook enz.

Soldeerd niet prettig, de punt wordt ook niet erg warm als je om de 10 seconden opnieuw mag aansteken.
[/quote]
Is de brander niet vuil?
Maak je het zink goed schoon?

Dat gaat effe niet goed met dat quoten
pi_42456530
Brander pas nog een keer schoon gemaakt, maakt niet uit. Een paar jaar geleden hebben ze vast iets veranderd aan dat gas. Net een nieuwe brander gekocht, siet er ook heel anders uit het stuk dat het gas met de lucht mengt. Die gaat dus NIET uit. Sputtert wel af en toe maar dat is wel normaal. Ga zo verder met solderen.
pi_42463728
Je bent volgens mij goed bezig zien ook geen foto's meer. Volgens mij wil jij ons verrassen met trompetgeschal

tatataaaa mijn nieuwe goot
pi_42465969
Ik ben er weer

Has het enorm druk met werk, computer was kapot en we zijn met een grote verbouwing bezig bij de schoonouders
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:17:31 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42480156
Weet iemand hoe ik dit van de muur krijg zonder het kapot te maken?

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42480230
Wat is het?

Ik verwacht dat het lichtgrijze plaatje de achterplaat klemt. Je zult dus het lichtgrijze plaatje voorzichtig moeten verwijderen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:27:40 #287
112547 gablentz
Practice what you preach
pi_42480392
Ik plaats net een topic over mn fiets en dat is nu al niet meer terug te vinden, howcome??
pi_42480495
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef gablentz het volgende:
Ik plaats net een topic over mn fiets en dat is nu al niet meer terug te vinden, howcome??
Topics over fietsen, auto's e.a. vervoermiddelen horen in PTA thuis. Ik heb je topic verplaatst naar dat subforum.

Als je bovenin de menulijst van FOK! kijkt en klikt op 'My Active Topics' dan vind je je topic terug.

Succes ermee!
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:34:59 #289
112547 gablentz
Practice what you preach
pi_42480576
Ow zo, dank je wel dan!
pi_42493185
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef Marsepein het volgende:
Wat is het?

Ik verwacht dat het lichtgrijze plaatje de achterplaat klemt. Je zult dus het lichtgrijze plaatje voorzichtig moeten verwijderen.
Dat is een dubbele schakelaar waar de knoppen vanaf getrokken zijn, die heb ik pas ook erin geduwt nav een tof K&W topic .
Al kan het ook een enkele zijn, het lijkt alsof die twee dingen niet los zitten, wat bij mij wel was, maar daar si de foto niet duidelijk genoeg voor .

Ik denk een schroevendraaier in die rechthoekige vlakjes duwen en dan loswippen, maar dat moet je wel ff voorzichtig doen, want zeker weet ik het niet .

Wat ik eik hier wou doen is ff bedankt zeggen tegen alle klussers die paar topics van me hebben geholpen!
Ik ben net een echte klusser nu .

Inbouwschakelaars en wcd's, een nieuw plafond, ik doe het allemaal! .
pi_42493846
Heee, tof dat je dat ff komt vertellen!
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:41:12 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42495736
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dat is een dubbele schakelaar waar de knoppen vanaf getrokken zijn, die heb ik pas ook erin geduwt nav een tof K&W topic .
Al kan het ook een enkele zijn, het lijkt alsof die twee dingen niet los zitten, wat bij mij wel was, maar daar si de foto niet duidelijk genoeg voor .

Ik denk een schroevendraaier in die rechthoekige vlakjes duwen en dan loswippen, maar dat moet je wel ff voorzichtig doen, want zeker weet ik het niet .

Wat ik eik hier wou doen is ff bedankt zeggen tegen alle klussers die paar topics van me hebben geholpen!
Ik ben net een echte klusser nu .

Inbouwschakelaars en wcd's, een nieuw plafond, ik doe het allemaal! .
Het was een enkele en het is gelukt

En wat leuk veldmuis, dat je zo aangestoken bent door de andere klussers hier!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:42:49 #293
65960 sanger
pi_42503555
goedemorgen!
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 10:23:50 #294
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42504222
Morguh!

Vandaag weer verder malen over wat voor opleiding ik nu eigenlijk wil gaan volgen
Ik weet niet wat ik wil, wel dat ik door wil leren in de electrotechniek maar wat

Of voor technicus sterkstroom installaties waarin je meer richting begroten, berekenen en tekenen van elektrische installaties in en om het huis gaat; meer dus een projectleider bij een bedrijf worden.

Of meer richting de industriele zijde van het verhaal en een opleiding tot monteur bedrijfsinstallaties volgen..

Ik weet het nie meer
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:35:56 #295
65960 sanger
pi_42504414
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Morguh!

Vandaag weer verder malen over wat voor opleiding ik nu eigenlijk wil gaan volgen
Ik weet niet wat ik wil, wel dat ik door wil leren in de electrotechniek maar wat

Of voor technicus sterkstroom installaties waarin je meer richting begroten, berekenen en tekenen van elektrische installaties in en om het huis gaat; meer dus een projectleider bij een bedrijf worden.

Of meer richting de industriele zijde van het verhaal en een opleiding tot monteur bedrijfsinstallaties volgen..

Ik weet het nie meer
Tja Vonkie....waar zie je jezelf het oudtst in worden??? Ik neem aan dat beide kanten je net zo interesseren anders had je niet hoeven twijfelen!?

Ik weet ook niet wat de saalrisperspectieven alsmede de toekomstperspectieven zijn. Allemaal dingen die je erbij moet betrekken in mijn ogen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:55:41 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42504784
Lastig hoor Vonkie. Het is kiezen tussen de meer zakelijke kant en de praktische kant? Of zie ik dat verkeerd?

In dat geval kun je je bedenken wat je leuker vindt: dingen regelen en het overzicht houden, of met je 'poten in het bluswater' op de werkvloer aan het werk zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:56:37 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42504817
Vraagje aan wie het maar weet: Geldt het verlaagde BTW-tarief Vooroorlogse Woningen alleen voor stucen of voor nog meer?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:09:05 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42505134
Gevonden! Voor de belangstellenden:
quote:
Het schilderen, behangen en stukadoren van woningen ouder dan 15 jaar valt onder het 6%-tarief. Met de term woningen wordt aangeduid dat dit tarief alleen van toepassing is op het schilderen en stukadoren van huizen ouder dan 15 jaar die door particulieren worden bewoond. Het schilderen en stukadoren van bedrijfsgebouwen en -ruimtes, blijven belast met het 19%-tarief. Onder schilderen en stukadoren worden in dit verband verstaan het verwerken en aanbrengen van producten zoals lakverven, vernissen, beitsen en voorstrijkmiddelen, pasteuze danwel gelijmde materialen en de daaronder begrepen relevante voorbereidings- en voorbehandelingswerkzaamheden voorzover deze activiteiten betrekking hebben op de diensten die schilders of stukadoors in hun hoedanigheid van schilder of stukadoor verrichten.
Bron: belastingdienst
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 11:09:08 #299
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42505135
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja Vonkie....waar zie je jezelf het oudtst in worden??? Ik neem aan dat beide kanten je net zo interesseren anders had je niet hoeven twijfelen!?

Ik weet ook niet wat de saalrisperspectieven alsmede de toekomstperspectieven zijn. Allemaal dingen die je erbij moet betrekken in mijn ogen.
Als het gaat om wat het meest verdiend is het natuurlijk niet de functie die ik op dit moment op de werkvloer doe als monteur

Technicus is eigenlijk het hoogste nivea wat bereikbaar is op het MBO, op het mbo is electrotechniek opgedeeld in 4 niveau's

Niv. 1 - Assistent monteur <------------- Nvt. is meer een vooropleiding
Niv. 2. - Monteur <----------------- Heb ik op dit moment al
Niv. 3 - Eerste monteur (Leidinggevend monteur) <---------------- Bezig met afronden
Niv. 4 - Technicus - (Leidinggevende op een project)
Alles daarna is op het HBO

Als ik monteur industriele installaties ga ik terug naar een niveau 2 opleiding.
Technicus Sterkstroominstallaties is niveau 4 en is het hoogst haalbare op het MBO met bijbehorend loon

Ik weet het niet
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:18:21 #300
65960 sanger
pi_42505351
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:09 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Als het gaat om wat het meest verdiend is het natuurlijk niet de functie die ik op dit moment op de werkvloer doe als monteur

Technicus is eigenlijk het hoogste nivea wat bereikbaar is op het MBO, op het mbo is electrotechniek opgedeeld in 4 niveau's

Niv. 1 - Assistent monteur <------------- Nvt. is meer een vooropleiding
Niv. 2. - Monteur <----------------- Heb ik op dit moment al
Niv. 3 - Eerste monteur (Leidinggevend monteur) <---------------- Bezig met afronden
Niv. 4 - Technicus - (Leidinggevende op een project)
Alles daarna is op het HBO

Als ik monteur industriele installaties ga ik terug naar een niveau 2 opleiding.
Technicus Sterkstroominstallaties is niveau 4 en is het hoogst haalbare op het MBO met bijbehorend loon

Ik weet het niet
Ik heb het niet sec over wat het meeste verdiend. Er is in mijn ogen meer belangrijk. Bijvoorbeeld plezier in je werk.

Leidinggvende houdt 9 vd 10x in dat je zelf geen (hele) vuile handen meer krijgt. Dat moet je net liggen. Ik ben zelf meer iemand die liever zelf bezig is ipv anderen aansturen. Ik ambieer dan ook geen leidinggevende positie. Maar dat is persoonlijk.
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:26:14 #301
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42505533
Weet hier iemand iets van regentonnen??
Want ik krijg nu tegenstrijdige verhalen..

Ik weet niet wat ik er nou precies mee moet in de winter. nu ja, het uitgebreidere verhaal/vraag staat hier: AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')