quote:Op donderdag 7 september 2006 02:56 schreef sanger het volgende:
Terug van eerste dag feestweek. Sorry voor typefouten.
De eerste 300 euro bier zijn er doorheen iig. De vriendin van mijn maatje kon niet meer lopen, Helllace had na 3 biertjes al genoeg gehad en ik ben iig veilig thuis gekomen.
misschien kost een biertje 10 euro per glas, dan is het zo opquote:Op donderdag 7 september 2006 06:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man, dat je nog weet wat een computer is!!![]()
Het is een kwestie van prioriteiten arithaterhorstquote:Op donderdag 7 september 2006 10:21 schreef arithaterhorst het volgende:
Dat was ons bierbudget voor de gehele verbouwing....
(die we overigens ruimschoots zijn overschreden) (met aldi-bier)
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe staat het met het huis aritha?
.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten arithaterhorstDe prioriteiten van sanger liggen op dit moment volledig in de feesttent.
Waar prioriteiten staat kun je ook euro's lezen
Ik las iets over die ontruiming in WGR inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef arithaterhorst het volgende:
Het heeft vrij stil gelegen de afgelopen maand(en). Ik had even tijd voor mezelf nodig (er zijn wat persoonljike dingen gebeurd waar ik me liever niet op FOK over uitwijd).
En dat leverde ook nog K&W werk op: we moesten een huis ontruimen, schoonmaken en opknappen. Dat was meer werk dan verwacht, en dat hebben we dus onder andere gedaan de afgelopen tijd.
Dit weekend ben ik van plan wat updates te maken in het topic met pics enzo. Wij staan ook weer in de startblokken om weer verder te gaan met de verbouwing. Laten we zeggen: we hebben bouwvak gehad![]()
![]()
Het typen ging gisteravond ook niet zo snel als normaalquote:Op donderdag 7 september 2006 06:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man, dat je nog weet wat een computer is!!![]()
Net wakker zeker?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Het typen ging gisteravond ook niet zo snel als normaal![]()
Een biertje is EUR 1,80.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:24 schreef Gurb het volgende:
[..]
misschien kost een biertje 10 euro per glas, dan is het zo op![]()
nee, idd, 300 euro voor bier op één avond is niet zuinig
quote:
Sjezus wat is dat voor feest!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Een biertje is EUR 1,80.
Gisterenmorgen was het eerste deuntje (zoals ze dat noemen) om 11 uur. Dus gisteren van 11 uur 's ochtends tot gisteravond aan de bier geweest. Dan is EUR 300 toch niet erg veel
Holy Moses!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef arithaterhorst het volgende:
167 pilsjes..
Maar dan rond ik wel naar boven af![]()
Klinkt naar. Hopelijk is dat nu achter de rug en kunnen jullie weer verder.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef arithaterhorst het volgende:
Het heeft vrij stil gelegen de afgelopen maand(en). Ik had even tijd voor mezelf nodig (er zijn wat persoonljike dingen gebeurd waar ik me liever niet op FOK over uitwijd).
Dat vraag ik mij ook serieus afquote:Op donderdag 7 september 2006 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sjezus wat is dat voor feest!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |