O jeequote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Marsepein het volgende:
^%(&^&( Onze poes piest op bed, wat doen we ertegen?![]()
![]()
We zijn het zat, en verklaren de oorlog aan onze kat.![]()
Hier iemand de gouden tip![]()
Dierenarts al even geraadpleegd? Heeft wellicht ook goede tips voor na een verhuizing. Verhuizen is ook echt niet niks voor katten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef Marsepein het volgende:
Nee, daar was het niet. Het kan volgens ons 2 dingen zijn. Iets terrotiriaals (Wat een kutwoord om te typen) want in het oude huis kon ze 100 keer per dag naar buiten en ging ze NOOIT op de bak. Of iets van jaloezie of heimwee oid.
Het loopt nu echt de spuigaten uit, we zijn al in staat haar de hele dag buiten te doen en dan 's nachts alleen binnen te laten. Maar dat is ook sneu, want dan is ze zo weer aangereden, en 1 keer is genoeg. (Zo boos zijn we nu ook weer niet)
Wow. Niet meer doen pop. Dát helpt sowieso niet (maar dat weet je welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, nog niet, vanavond was de spreekwoordelijke druppel. Zelfs ik werd boos .... en heb ws iets heel onverstandigs gedaan. Haar neus erdoor en toen de kat weggesmeten.
Bijna de trap af![]()
Ow ik ken ook verhalen van plotse plaspoezen en -katers ná castratie hoor. Katten zijn gewoontedieren. Al ze eenmaal om een bepaalde reden ergens gepiest hebben, dan zullen ze het snel weer doen. Maar vraag echt even je dierenarts ernaar. Er is ook een handig boekje... even zoeken...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
Ja ... ik ken ook zulke verhalen. Maar na een castratie is dat allemaal goedgekomen. Nu is dit een poes en geen kater en is ze ook al gesterriliseerd. Dus dat is geen optie.
Ik kan het nogwel enigsinds verdragen, maar mijn vrouw wordt er gek van .... en begrijpelijk.
Deze?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef het-is-mij het volgende:
Als het goed is werd er ergens in een topic een aantal tips gegeven hoe je het beste een granieten vloer schoon kon maken.
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Alvast bedankt.
Dan krijg ik alles op m'n kopquote:Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Breekijzer en alles in de aanslag?
Ik heb de deurtjes en de plankjes er uit.quote:Op maandag 11 september 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
Bij bovenkasten haal je eerst de steunen een paar halen los met een schroevendraaier in het kastje. Vervolgens controleer je of ze onderling niet aan elkaar vast gemonteerd zijn. Dan haal je de deurtjes eruit en de losse plankjes. n dan til je kastje voor kastje zo eraf.
Denk ik dan
Ja boehoe ik ben ongestčččld ook nog, dus ik jank al als er een boutje op de grond valtquote:Op maandag 11 september 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enneh... je buik doet pijn?
Het is één organisch amorf coherent homogeen geheel vrees ikquote:Op maandag 11 september 2006 11:51 schreef Marsepein het volgende:
Meestal (Als er goed geplaatst is) zijn de kastjes gekoppeld achter de scharniertjes. Omdat dat uit het zicht is. Verwijder dus de scharnieren en kijk daar eens goed.
Zit er überhaupt beweging in, of is het 1 met het huis?
Komen er aanquote:Op maandag 11 september 2006 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maak eens wat foto's van de binnenkanten. Mss dat wij er een leuk lichtje op kunnen laten schijnen.
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ongesteld zijn niet erg is, maar het wordenquote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja boehoe ik ben ongestčččld ook nog, dus ik jank al als er een boutje op de grond valt![]()
Dat helpt dus ook al niet![]()
Ja inderdaad. Wordt niets zo. Vanavond maar weer verder.quote:Op maandag 11 september 2006 12:52 schreef arithaterhorst het volgende:
Niet klussen als je je kut voelt is mijn motto. Dingen lukken mij dan gewoon niet en gaat dan toch fout.![]()
Gewoon lekker vanavond met Arty doen, is nog gezellig ook. Bovendien is bij het demonteren van bovenkasten een paar extra handen best wel prettig en wel zo veilig.
Mocht je toch door willen gaan: Bij ons waren de bovenkasten zodanig gemonteeerd dat ze bij de onderkant op een balk rustten en tegen de muur aan de bovenkant vast zaten. Dus als je 'dat rare dingetje in de hoek' losschroeft, best kans dat het dan wel werkt.
Mocht je de kasten niet meer willen houden: met een hamer net zo lang rammen tot er iets loslaat.![]()
Wanneer komt jullie nieuwe keuken dan?
Zo gaan we het inderdaad doen, dank je wel voor het meedenkenquote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef klipper het volgende:
Ok ik heb je foto's bekeken en komt tot de volgende conclusie:
Op foto 2 zie je bij het scharnier eenschroefje ziten, deze moet je verwijderen omdat hiermee de kastjes aan elkaar vastzitten.
Op foto 3 zie je het ophangsysteem van de kast zitten.
Het onderste schroefje hierop is om de ophanghoogte van de kast af te stellen en het schroefje aan de voorkant om de kast strak tegen de muur aan te krijgen.
En dit schroefje moet je dus oplossen, hiermee komt je kast niet naar beneden zetten maar wel los van de muur, vervolgens kun je de kast omhoog tillen en van de bevestigngspunten aftillen.
Doe dit met alle kastjes, bevestigen gaat in de omgekeerde volgorde.
edit: zoals marsepein zegt, moet je wel die plaat voorop bovenop de kastjes eerst verwijderen.
Hoe is het met de kat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:29 schreef Marsepein het volgende:
Dude, RT, laat eens weten hoe het hanteren van de moker gisteravond gegaan is?
Ik heb last van telepathie vandaag, echt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef Marsepein het volgende:
Ik post net een update in het F&F topicAandacht lijkt vooralsnog goed te werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |