Spannund!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:40 schreef PsychoG het volgende:
[..]
Als het goed is wel!!(beetje pessimistisch blijf ik toch wel).
Daggut wel!!!!! Digitale camera ligt al in m'n voiture.
Ja ik eigenlijk ook wel..quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef HailStorm het volgende:
Ik had hier wel een reactie van PsychoG verwacht ?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:32 schreef PsychoG het volgende:
Oja de kamer is niet klein mijn schoenen zijn gewoon groot.
Echt zo'n heeerlijk gevoel, hiervoor had ik ook al een huis gekocht met m'n toenmalige vriendin maar toch voelt dit vele malen beter!! Ja vandaag is zo'n beetje het meeste overige behang verdwenen en de gigantische (en als ik zeg gigantisch dan bedoel ik ook gigantisch) zelfgemaakte inbouwkast is gesloopt...quote:Op zondag 24 september 2006 09:52 schreef Marsepein het volgende:
Eindelijk is het dan zover! Heerlijk gevoel he, je eigen huis. Hel veel succes met klussen en opknappen. Je bent voortvarend te werk gegaan zie ik.
[..]
![]()
![]()
![]()
Ernstig hé!! Die van beneden is bijna net zo erg. De gordijnen die er nu hangen zijn ook echt verschrikkelijk!!!!! De vorige bewoners hebben het allemaal laten hangen op zich wel handig.quote:Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef athlonkmf het volgende:
die wc-bril.... :/
Tja maar hetzelfde zeg ik van de badkamer... Ik had zelf voor een nieuwe keuken gegaan (heb ik ook gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 09:48 schreef Katinkat het volgende:
Of in de keuken toch voor andere frontjes kiezen als je de kleur niet mooi vindt; is goedkoper dan een nieuwe keuken. Maar zo kan ie voorlopig ook nog prima mee.Veel klusplezier toegewenst....
1. Gewoon een triplex plaatje volgens mij, ik denk dat ik het bad een kwartslag ga draaien (wasmachine en droger komen in een andere kamer) en dan waar nu het bad zit een douche.quote:Op maandag 25 september 2006 11:36 schreef Gurb het volgende:
goed bezig!!!
twee vraagjes
1.
[afbeelding]
Wat voor een wandje zit er onder / voor het bad?
2.
Wat ga je met die leuning doen?
en wat komt er voor terug?quote:
Tja ik leg op dit moment m'n prio bij de badkamer, maar niet zo zeer financieel want gelukkig kan ik financieel zowel de keuken als de badkamer aanpakken. Ik ga nu dus al eerste voor de badkamer.quote:Op maandag 25 september 2006 10:25 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Tja maar hetzelfde zeg ik van de badkamer... Ik had zelf voor een nieuwe keuken gegaan (heb ik ook gedaanen had de badkamer voor later bewaard.. Het is maar waar je prio's liggen he
Zo te zien komt dat extra geld goed van pas PsychoGIk ben zelf ook zo ijverig bezig geweest om alles uit mijn appartement te slopen maar wat een geld gaat er weer inzitten om het weer goed te krijgen zeg
![]()
Ik denk dat ik in die hoek een muurtje laat zetten om daar de douche te plaatsen, het bad draai ik dan een kwart slag zodat ik een aparte ruimte heb om te douchen.. ben niet zo'n fan van douchen in bad.quote:Op maandag 25 september 2006 14:16 schreef Gurb het volgende:
[..]
en wat komt er voor terug?
(heb toevallig van het weekend ook zo'n leuning losgeschroeft bij mijn neef thuis, maar hij kon nog niet echt bedenken wat hij ervoor terug wilde hebben)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |