Nou ik had foto's beloofd dus hier zijn ze, ik ben trouwens geen topfotograaf!!
![]()
Allereerst de badkamer, in mijn ogen een groot drama vandaag dat ik besloten heb dat deze voor de keuken gaat. Ik wil graag een aparte douche hebben en die vieze tegels wegbikken, ik ga aankomende week naar een badkamertoko om even een offerte op te vragen.
![]()
![]()
![]()
De keuken.. die viel me eigenlijk nog 100% mee denk dat ik deze een beetje ga opleuken en dan aankomend voorjaar pas ga vervangen.
![]()
Kijk eens.. de master bedroom.. hier hebben we vandaag een enorme (zelfgebouwde) inbouwkast uitgehaald daar kwam ik tot de ontdekking dat de vorige bewoner een schroevenfetish heeft!! Hier komt het bosbehang in, die ligt al achter in m'n auto klaar!
![]()
![]()
en ziehier de schroeven die uit 1 (ja 1!!!!!) kast kwamen:
![]()
Hier een niet zo spannende kamer.. dit gaat overigens m'n werk/studeer kamer worden.
![]()
Nog een kamer!!!!!! Jeetje allemaal voor mij!??!
![]()
Vandaag hebben we zo'n beetje het hele huis bevrijd van al het lelijke behang en vanaf volgende week kunnen alle kleine dingen geverft worden (verwarmingsbuizen, trap (gedeeltelijk) etc etc).
Hier een kaal trapgat (wat een k*t werk trouwens!!!!)
![]()
Wat een bende laat dat behang achter zeg niet normaal meer.
![]()
Volgend weekend wordt er (denk ik) begonnen met het behangen (glasweefsel) de avonden daarna zullen gevuld zijn met rollende mensen!!
Ik probeer nog even een klein floorplan te maken (inclusief mijn idee van de inrichting) van het appartement misschien dat de foto's dan iets beter te plaatsen zijn.
Ik zal de voortgang aan de hand van foto's natuurlijk blijven melden, zodra er spannende dingen komen laat ik dat natuurlijk weer weten!!