abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42103529
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik wieger gewoon om dit soort tenten nog binnen te gaan. 3 gezusters is sowieso een ballentent. Extase is voornamelijk leuk als freakshow, zeker op vrijdag.
Kan nou niet zeggen dat ik er op vrijdag nou enorm freaky mensen (of gothics) rond zie waggelen.
3 gezusters is leuk om met carnaval een rondje te lopen, meer niet.
Zeker neit als je zat bent en na een kwartier ineens je vrienden kwijt bent omdat je perongeluk op de draaischijf stond :S
pi_42103594
Dan had ik misschien geluk die dag. Moet zeggen dat ik er bijna nooit op vrijdag kom...
pi_42103711
Extase is een verzameling van vieze, kleine, stijlloze en vooral kansloze mensen. En dit alles in een donker hol onder genot van slecht licht, slechte muziek en zoveel rook dat je er scheel van gaat zien. Wat een feest!
pi_42103820
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Houdt dat ook in dat die klotenmuziek eens gemindert is?
Ik kreeg de vorige keer echt een beetje het id dat ik in 1 of andere trancetent stond :S
Er werd bijna geen metal/rock gedraait, en als die gedraait werd, dan werd er vage andere sjit doorheen gegooid.
Laat ik zeggen dat deze DJ het durft om wat anders te draaien en ook gerust wat harder. Ik weet niet of je NoFx kent maar in de 4 a 5 jaar dat ik bij Extase kom heb ik het nooit gehoord en heb altijd gedacht dat het te hard was. Geweldig we een durf die gast heeft gewoon, aangezien de mensen in extase metal pur sang is en NoFx puur punk is.

Meestal was het in Extase ook dat je kon voorspellen welke de 5 volgende nummers zijn die komen en dan dat je voorspelling ook nog gewoon goed is. Bij deze DJ had je geen moment dat gevoel. Tja wat "trance" nummers zal er altijd wel inzitten omdat er zoveel van die "Ik-kleed-me-alternatief-maar-voor-de-rest-ben-ik-mainstreem" vrouwen zijn die die zooi aanvragen.

Maar toch best verrassend wat mensen die in Extase komen hier misschien een keer een Fok! Extase meet?
pi_42103889
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Extase is een verzameling van vieze, kleine, stijlloze en vooral kansloze mensen. En dit alles in een donker hol onder genot van slecht licht, slechte muziek en zoveel rook dat je er scheel van gaat zien. Wat een feest!
Zonder generalisatie hoor je er niet meer bij tegenwoordig
pi_42103910
quote:
En het ligt voor mij op kruipafstand van mijn huis...
pi_42104183
Ooit vond ik Extase leuk. Toen werd ik een elitaire trut en gingen mijn groeiende ego en ik naar de Cul de Sac.

Nee maar serieus, Extase was een paar jaar geleden nog leuk, maar nu echt niet meer.
pi_42104327
Is het zo veranderd dan? Ja, de DJ's hebben over het algemeen geen verstand van muziek, maar dat is de laatste 5 jaar zo, sinds ik er kom.
pi_42104351
Nou, toen ik 3 jaar geleden begon met uitgaan in Tilburg, heb ik er heel wat leuke avonden gehad, misschien lag dat aan mij, maar nu word ik er echt een beetje verdrietig van.
pi_42104395
Ik word misschien pas verdrietig als de alcohol uitgewerkt is. Dat kan.
pi_42104415
Ja die kans is ook heel groot. Drank maakt bijna alles leuk.
pi_42107233
quote:
Een treffende omschrijving voor iets dat dan alsnog leuk kan zijn.
Cul de Sac heeft wat dat betreft inderdaad iets meer sfeer. Je hebt daar minder het idee dat je in een zwart hol staat.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_42108456
Vroeger (:')) kwam ik heel vaak in extase, maar de laatste paar jaar wordt het steeds minder en de laatste tijd ga ik zelfs alleen nog maar naar 013, buitenbeentje en de Cul.
Ik ben alleen in Extase te vinden om een gratis drankje te scoren van een vriend van mij die achter de bar werkt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_42117893
Tilburg
pi_42118210
waar is dat kaartje gebleven
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42118734
ach, kaartje.. we moeten google-earthplaatje hebben en mij erop zetten
pi_42121696
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
waar is dat kaartje gebleven
Geen idee...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:06:03 #193
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42130842
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:15 schreef Nolius het volgende:
Tilburg
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_42133621
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in Tilburg? Qua wek/studie/hobby etc?

Mr.G:

-Studeert aan de UvT
-Lid van T.S.V. Plato
-Hockey bij Shot
-Tennis bij Lacoste
-Woning in Statenlaan

Tof aan Tilburg:
-Uitgaansleven
-Goede opleidingen
-De winkels zijn ook wel voldoende
-Aaardige mensen

Niet zo tof aan Tilburg:
-Industriele architectuur en dus lelijk
-'Hedde gij een halve n'euro voor mij' en andere schooiers (die je ook in andere steden hebt)
-Fiets vandalen (ook bekend in andere steden)
-Niet bij de deur (voor een zeeuw..)

interesse enzo

[ Bericht 38% gewijzigd door Mr.G op 26-09-2006 08:49:45 ]
pi_42133672
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:44 schreef Mr.G het volgende:
-Woning in Statenlaan
In die flat tegenover de Westermarkt?
pi_42138260
quote:

Mr.G:

- 'studeert' journalistiek
- 'woont' in de Besterd

Tof aan Tilburg:

- platenzaken
- sommige uitgaansgelegenheden
- hoogbouwbeleid

Niet zo tof aan Tilburg:
- lelijke architectuur: flat over de weg bij de bibliotheek, ABNAmbro-kantoor, ANWB-gebouw, Hypotheker-gebouw, Heel Tilburg-Noord en West, MacDonalds, gebied rond het theater, bibliotheek en Koningsplein, meubelzaak en belhuis aan de hart van Brabantlaan, Universiteitscomplex enzvoort
- De paupers. Normaliter geen probleem maar ze zitten overal.
- Stappen in het weekend
- Tilburg in de winter
pi_42139666
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:49 schreef Nolius het volgende:

[..]

In die flat tegenover de Westermarkt?
yup
pi_42140711
* Yankee_One Studeert Economie aan de UvT en vanaf volgende week officieel Tilburger
pi_42140714
quote:

-'Hedde gij een halve n'euro voor mij' en andere schooiers (die je ook in andere steden hebt)
Halve euro man is anders dan andere schooiers.
Die gast heeft een verleden wor je nie blij van, die gozer zou niet zonder tilburg kunnen, en tilburg zou hem missen alstie weg ging. Net als Adje.

SwiffMeister

Neem elke dag de trein vanuit Tilburg naar 'sHertogenbosch en terug.
Woon in Goirle, op 500meter van tilburg ongeveer

Tof aan Tilburg:
- Extase
- Grootste kermis van Benelux
- Tis zo ongever naast de deur
- Guill v/d Ven (beste fietsenmaker van heel midden brabant)

Niet zo tof aan Tilburg:
- Industriele architectuur en dus lelijk
- Fiets vandalen (ook bekend in andere steden)
- Druk
- In vergelijking met Goirle zijn de mensen (buiten de extase en andere alternatieve tenten) niet echt sociaal tegenover elkaar. (carnaval uitgezondert, dan is ineens iedereen je vriend)
pi_42140761
Wat ik altijd wel grappig vind zijn die dikke debielen (types wesley) die door de heuvelstraat banjeren terwijl ze tegen elkaar schreeuwen dat ze nog naar het kruidvat moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')