Kan nou niet zeggen dat ik er op vrijdag nou enorm freaky mensen (of gothics) rond zie waggelen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik wieger gewoon om dit soort tenten nog binnen te gaan. 3 gezusters is sowieso een ballentent. Extase is voornamelijk leuk als freakshow, zeker op vrijdag.
Laat ik zeggen dat deze DJ het durft om wat anders te draaien en ook gerust wat harder. Ik weet niet of je NoFx kent maar in de 4 a 5 jaar dat ik bij Extase kom heb ik het nooit gehoord en heb altijd gedacht dat het te hard was. Geweldig we een durf die gast heeft gewoon, aangezien de mensen in extase metal pur sang is en NoFx puur punk is.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Houdt dat ook in dat die klotenmuziek eens gemindert is?
Ik kreeg de vorige keer echt een beetje het id dat ik in 1 of andere trancetent stond :S
Er werd bijna geen metal/rock gedraait, en als die gedraait werd, dan werd er vage andere sjit doorheen gegooid.
Zonder generalisatie hoor je er niet meer bij tegenwoordigquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Extase is een verzameling van vieze, kleine, stijlloze en vooral kansloze mensen. En dit alles in een donker hol onder genot van slecht licht, slechte muziek en zoveel rook dat je er scheel van gaat zien. Wat een feest!
En het ligt voor mij op kruipafstand van mijn huis...quote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Extase is een verzameling van vieze, kleine, stijlloze en vooral kansloze mensen. En dit alles in een donker hol onder genot van slecht licht, slechte muziek en zoveel rook dat je er scheel van gaat zien. Wat een feest!
Een treffende omschrijving voor iets dat dan alsnog leuk kan zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen idee...quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 18:15 schreef Nolius het volgende:
Tilburg
In die flat tegenover de Westermarkt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:44 schreef Mr.G het volgende:
-Woning in Statenlaan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:44 schreef Mr.G het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in Tilburg? Qua wek/studie/hobby etc?
Mr.G:
- 'studeert' journalistiek
- 'woont' in de Besterd
Tof aan Tilburg:
- platenzaken
- sommige uitgaansgelegenheden
- hoogbouwbeleid
Niet zo tof aan Tilburg:
- lelijke architectuur: flat over de weg bij de bibliotheek, ABNAmbro-kantoor, ANWB-gebouw, Hypotheker-gebouw, Heel Tilburg-Noord en West, MacDonalds, gebied rond het theater, bibliotheek en Koningsplein, meubelzaak en belhuis aan de hart van Brabantlaan, Universiteitscomplex enzvoort
- De paupers. Normaliter geen probleem maar ze zitten overal.
- Stappen in het weekend
- Tilburg in de winter
yupquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
In die flat tegenover de Westermarkt?
Halve euro man is anders dan andere schooiers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:44 schreef Mr.G het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in Tilburg? Qua wek/studie/hobby etc?
-'Hedde gij een halve n'euro voor mij' en andere schooiers (die je ook in andere steden hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |