Ik heb het 1x gefietst toen ik een SNES spelletje ging ophalen die ik in V&A had gekochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef Herr_Munk het volgende:
Reeshof zou ik gelijk kunnen afraden, tis zo ver fietsen naar de stad!
Ik doe het althans elk weekend als ik ga stappen![]()

Halleeeej!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Tilburg![]()
Doet meteen denken aan Ferry vd Zaandeen zun cursus Tilburgs
![]()

Surequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Plato in de open tijd is prima. Vorige week 3 avonden geweest, deze week ook nog een avondje. Alleen was het vorige week donderdag knokken 's nachts. Flink wat politie bij de deur. Waarschijnlijk weer lui van Olof die ruzie kwamen zoeken![]()

Er ligt ook een stripwinkel in het centrumquote:Op maandag 18 september 2006 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag in Tilburg geweest, wat een saaie kutstad, een winkelhart waar geen sfeer hangt. Alleen de stripwinkel op het NS Plein is een reden er heen te gaan.

Geen officiele dan. Bedoel je die tweedehandswinkel in de binnenstad, die echt van alles verkoopt? Die heeft er niet erg veel.quote:Op maandag 18 september 2006 01:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er ligt ook een stripwinkel in het centrum :

Ow wacht volgens mij ben ik in de war met die spellenwinkel.Nou ja, daar komt het zelfde slag mensenquote:Op maandag 18 september 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen officiele dan. Bedoel je die tweedehandswinkel in de binnenstad, die echt van alles verkoopt? Die heeft er niet erg veel.
Ben ook in stripwinkels in Den Bosch, Eindhoven en Venlo geweest dit weekend.
Wanneer zijn de stripdagen eigenlijk?

Tommy'squote:Op maandag 18 september 2006 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag in Tilburg geweest, wat een saaie kutstad, een winkelhart waar geen sfeer hangt. Alleen de stripwinkel op het NS Plein is een reden er heen te gaan.

Leuk winkeltje ja. Hebben vooral veel camera's en dat soort spullen. Maar als je er 10 minuten bent geweest heb je ook alles al wel gezien.quote:Op maandag 18 september 2006 08:04 schreef SunChaser het volgende:
Nee, die niet gezien. Als je de winkelstraat uitloopt heb je een groenteboer en daar ergens naast. Ze hebben ook tweedehands camera's, games, etc.
Zoals hierboven gezegd: het gaat echt om de kroegen en de muziek.quote:Op maandag 18 september 2006 01:13 schreef SunChaser het volgende:

Wrong Side of the Tracksquote:Op maandag 18 september 2006 08:20 schreef existenz het volgende:
NS plein is trouwens niet echt een plein waar je komt als je naar de stad gaat, ligt namelijk aan de andere kant van het spoor.

Nounou.... jaarlijks misschien.quote:Op maandag 18 september 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
RespectDaar worden toch nog wekelijks mensen neergekogeld?
Restecp!
![]()

North-of-Track side rules bitch! Nouja, tot de Ringbaan Noord dan.quote:

Ja ik probeer de orde hier gewoon een beetje te handhaven en hee, waar gewerkt wordt vallen spaandersquote:Op maandag 18 september 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
RespectDaar worden toch nog wekelijks mensen neergekogeld?
Restecp!
![]()

Sodemieter eens op met die mongool!quote:

Rotterdam is het afvalputje van nederland... alle ellende gaat daarheen... en in rotterdam gaat de ellende naar feijenoord en charlois enzoquote:

Besterd Bastardquote:Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
North-of-Track side rules bitch! Nouja, tot de Ringbaan Noord dan.

oei, toch niet een of andere militie he?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Oeh daar in de buurt ben ik leiding bij een jeugd beweging!

Dat heet brassen knul.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:00 schreef timmeeeh het volgende:
Olof is best een toffe vereniging met leuke menschen, maar er zijn altijd een paar van die klerelijers die lopen te kutten. Zo ook bij een open feest op Vidar enkele maanden terug. Top feestje enzo, iedereen mooi kaal en vervolgens beginnen een paar van die olof gasten te vechten met iemand waardoor ze mijn bier omstoten

ik kan jou vertellen dat dat geen brassen was, knul. zo triest dat er zelfs politie aan te pas moest komen.quote:

Sommige mensen denken inderdaad dat je alles schrijft zoals je het zegt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oei, toch niet een of andere militie he?![]()
het bord 'NIET PAKEREN' staat trouwens nog altijd bij de ingang van de bouwput nabij de Stadsheer![]()
![]()

omg , dees is nie eens tilburgs meerquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sommige mensen denken inderdaad dat je alles schrijft zoals je het zegt.
Laatst moest ik met m'n camionneke laden bij het distributiecentrum van de AH, wat hier in Tilburg zit. Bij die ingang staan slagbomen waar alle vrachtwagens doorheen moeten... Staat er zo'n bordje bij:
"De slagbomen gaan naar beneden naar elke vrachtwagen."
Gelukkig had er wel iemand een poging gedaan die 'ar' bij de tweede 'naar' door te krassen, maar het was nog steeds zichtbaar.

Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:26 schreef toma het volgende:
[..]
omg , dees is nie eens tilburgs meer
des meer bels

jeh, da vin ik ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
'Camionneke' is gewoon een schoon woord!

Eerst kon je ze kopen bij het fietsendepot van de Diamant Groep op Kraaiven, maar daar doen ze niet meer aan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Yankee_One het volgende:
iemand nog een adresje voor goedkope fietsen? zwervers mogen ook

Komend weekend is het zuid bij zuidwest festival (zxzw). Zaterdag en zondag treden er in heel de stad in verschillende kroegen (extase, little devil, cul de sac, 013, etc.) bands op. Entree is geloof ik voor allebei de dagen 10 euro.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:33 schreef BrauN het volgende:
Wat is er di weekend op de Heuvel te doen trouwens? Ik kwam er net voorbij en er werd weer een of ander podium opgebouwd... Ik hou 't allemaal niet meer bij.Tilburg trakteert!
![]()

Bands.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:51 schreef BOKA het volgende:
[..]
Komend weekend is het zuid bij zuidwest festival (zxzw). Zaterdag en zondag treden er in heel de stad in verschillende kroegen (extase, little devil, cul de sac, 013, etc.) bands op. Entree is geloof ik voor allebei de dagen 10 euro.

En daarna nog lekker door naar de rixy?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bands.
Ik ben meer van 't Zino gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |