Welke bieb was t dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus, paupers in de bibliotheek, dat vraagt om problemen.
en jij hockeyt bij shot?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Tweedejaars student, eerstejaars Bestuurskunde
Jij bent dus het type die op zondag bij Brandpunt binnenhangt?quote:
Tering, wat een vette foto!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Basp
Werkt bij de vormenfabriek en is hoofd van de modelmakerij daar, wat inhoud dat ik even kort samengevat chocolaatjes ontwerp.![]()
Woon sinds 2.5 jaar in tilburg op 12 hoog met een fantastisch uitzicht over het mooie shone tilburg
[afbeelding]
Ik ben een lamme tak geworden en nergens meer lid van.
Tof aan tilburg.
De vele kroegen , maar vaak kom ik niet verder dan de langeboom en de cul de sac.
013 met de vele concerten en soms leuke feesten
1* per jaar de foute nederlandse muziek en al het volk wat erop af komt
Irritant aan tilburg
Ook hier sluiten de kroegen om 4.00 uur net zoals het al die jaren voordat ik in tilburg kwam wonen in eindhoven ook al was.![]()
Denk goed na. Je kent Tilburg een beetje neem ik aan. Waar zou je dat uitzicht hebben, op dat deel van het centrum?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tering, wat een vette foto!!
Waar woon jij dan dat je zo'n uitzicht hebt?
*meldtquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:22 schreef mcwops het volgende:
iemand voor Extase?
Wie zegt dat ik op het centrum uitkijk dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk goed na. Je kent Tilburg een beetje neem ik aan. Waar zou je dat uitzicht hebben, op dat deel van het centrum?![]()
Ik kandat halfronde gebeuren onderaan de foto ook niet plaatsenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op het centrum uitkijk dan?
Ik zie West-point en de flats daarnaast. Dus ik gok dat dit vanuit Tilburg-Noord is. Maar die wijk ziet er zo goed uit
Ja, het is vanuit een van de grote flats in Tilburg-Noord...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op het centrum uitkijk dan?
Ik zie West-point en de flats daarnaast. Dus ik gok dat dit vanuit Tilburg-Noord is. Maar die wijk ziet er zo goed uit
Sweelincklaan ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, het is vanuit een van de grote flats in Tilburg-Noord...![]()
quote:
51°34'53.70"N 5° 4'41.90"E met Google Earth... Ik geloof dat het de Mozartflat is maar dat kan Basp1 waarschijnlijk beter zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kandat halfronde gebeuren onderaan de foto ook niet plaatsen
Met jouw lul gebeurd ook net zoveel als met het liefdesleven van Mark Rutte. Maar daar zeggen wij toch ook niets van.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef mcwops het volgende:
in dees topik gebeur nezzo veul als in heul tilburg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |