Als die site nou eens werkt met Firefoxquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
dude! kijk gewoon naar MTV OVerdrive daar kan je alles zien wat ze op tv uitzenden maar dan met seizoen en episode naam erbij
True, true. Pimp my Ride is af en toe nog wel 's om aan te zien. Al zou het alleen maar zijn om de super grappen van X-zibitquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inhoud maar de programmering![]()
Pimp my ride is idd nog wel leuk om eens te zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
True, true. Pimp my Ride is af en toe nog wel 's om aan te zien. Al zou het alleen maar zijn om de super grappen van X-zibit
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef Wadloper het volgende:
The Box
Alleen maar neppe negershit
Van mij mogen ze die zender echt afschaffen, komt totaal geen intellegentie vanaf![]()
Jij bent echt grappig man!quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef Wadloper het volgende:
The Box
Alleen maar neppe negershit
Van mij mogen ze die zender echt afschaffen, komt totaal geen intellegentie vanaf![]()
Bedankt voor de tip, ik ben eens gaan kijken voor dat Overdrive. Staan toffe dingen op, ook MTV Livequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
dude! kijk gewoon naar MTV OVerdrive daar kan je alles zien wat ze op tv uitzenden maar dan met seizoen en episode naam erbij
Ik zit ook net te kijken, leuke site al ontbreken de programma's die ik graag on demand wil zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bedankt voor de tip, ik ben eens gaan kijken voor dat Overdrive. Staan toffe dingen op, ook MTV Live.
Dirty Sanchez (@ Work)quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
welke programma's dan? misschien staan ze er wel maar kan je ze niet vinden?
tmf is ook van mtv preuts mensjequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef liquid-orange het volgende:
Mhh... die preutse mensjes die MTV haten kijken zeker naar die opgeleukte puberzender TMF die ook graag bij de groten wil horen en steeds meer de MTV look over probeert te nemen. Maar eh... nee die tijden op MTV kloppen niets van.
't Is inderdaad alleen maar rap en hiphop op mtv ja.quote:
Ja, da's waar. Ik kijk ook alleen naar MTV om de programma's, niet de muziek. VH1 heeft dan nog weer betere muziek. Die zenden ook nog wel eens golden oldies uit. Uit de jaren 80. Toen er nog echte muziek werdt gemaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
't Is inderdaad alleen maar rap en hiphop op mtv ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |