you're not helping...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:28 schreef livEliveD het volgende:
Informeer eens bij je beste vriend
thnx jouw ava kijkt zieligquote:
Ga jij ook altijd op welvakantie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef 2609 het volgende:
misschien op vakantie het is welvakantietijd
quote:
bedoelde dur hondje (op de manier hoe je het zegt, niet schrijft)quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:42 schreef SadKingBilly het volgende:
Dé hondje?
Dude, ze loopt een andere route omdat je Nederlands zo brak is..
Anders moet je een briefje ergens ophangen, of met stoepkrijt een berichtje schrijven voor als ze langskomt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef ReneH83 het volgende:
hoop dat ik haar vanavond weer zie, zou er bijna slecht door gaan slapen![]()
ze heeft een hele lieve hond, echt een leuk beessiequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:54 schreef niekth het volgende:
Haar hond is vast dood. Of heeft ze die niet?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Anders moet je een briefje ergens ophangen, of met stoepkrijt een berichtje schrijven voor als ze langskomt.
dat ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:54 schreef KeizerNero het volgende:
http://www.nu.nl/news/816(...)rbak_echtgenoot.html
Maar je maakt wel indruk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ReneH83 het volgende:
wat een idee stoepkrijt, weet zeker dat ze raar op zal kijken
![]()
hoe bedoel jequote:
wat praat jij man ga iemand anders vervelen met je onzinpraatquote:
ik ben de hond nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef KeizerNero het volgende:
snuffelde je ook aan haar achterwerk?
ja heb haar alweer gevondenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |