Er is niets irriterender dan niet weten wat er aan de hand is...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zou de reden zijn dat BB de sanctie voor de groep anders weergeeft dan de realiteit?
(Hilde wilde juist weglopen van de DBK) terwijl de uitzending van 01 september meldt dat de reden voor de sanctie was, dat Hilde samen met Janine de DBK in wilde....)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Hier het topic waar "gefolosofeerd" kan worden over het concept BB.
Uiteraard gaan we proberen onze huispsycholoog erbij proberen te halen.
![]()
Hmm...ik denk dat Hummie er meer aan gelegen is om zoveel mogelijk vast te willen houden aan haar "draaiboek" .....als dat al zo is dan zou het intressant zijn om te zien wanneer ze welke bewoner zwart maakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De bewoners worden af en toe zwarter afgetekend om spanning te creeëren, teneinde de kijkcijfers een boost te geven ?
Vanavond waren dat Hilde (sanctie veroorzakend) en Tijn een Rik (egoïstisch gedrag)... Is er al eerder dergelijk gedrag geconstateerd ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat Hummie er meer aan gelegen is om zoveel mogelijk vast te willen houden aan haar "draaiboek" .....als dat al zo is dan zou het intressant zijn om te zien wanneer ze welke bewoner zwart maakt.
Denk dat het draaiboek erg flexibel is hoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat Hummie er meer aan gelegen is om zoveel mogelijk vast te willen houden aan haar "draaiboek" .....als dat al zo is dan zou het intressant zijn om te zien wanneer ze welke bewoner zwart maakt.
Is het resultaat daarvan vervreemding van jezelf, door de van het dagelijks leven afwijkende situatie, of juist onrust veroorzakend naar andere groepsleden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef roeland303 het volgende:
onwetendheid creeert heel veel spanning...geheimen ook, daar heb je in het dagelijks leven nooit mee te maken...zelfs onzinnige dingen zegt bb dat je er niks over mag zeggen...heel vaag.
Er zijn 2 verklaringen voor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef roeland303 het volgende:
Beetje slome boel vandaag...jammer...
Tja...geen vervreemding ofzo...maar gewoon vervelend, zo van..gebeurd er iets, maar begrijp je er niets van...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is het resultaat daarvan vervreemding van jezelf, door de van het dagelijks leven afwijkende situatie, of juist onrust veroorzakend naar andere groepsleden?
Ik denk dat er weinig echt vasts aan zit idd...wel is het opvallend wie er tot nu toe steeds de winnaars zijn geweest...het is volgens mij nog niet een keer de keuze van de FOK! kijkers geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk dat het draaiboek erg flexibel is hoor...
En hoe uit zich dat in het gedrag naar jezelf en de anderen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja...geen vervreemding ofzo...maar gewoon vervelend, zo van..gebeurd er iets, maar begrijp je er niets van...
Ik meen gelezen te hebben dat ze het er slechts kort over hebben gehad en dat Marlies toen dacht dat ze inmiddels zo ge "mindfucked" met hun besef voor tijd waren dat het nog helemaal geen maandag was maar zondag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef Calimero_31 het volgende:
Ze hebben weinig laten zien van hoe de bewoners reageerden op het feit dat er geen "live" uitzending was.
Ik was als kijker verbaasd dat er echt geen enkel contact was met het BB huis. Maar ik heb helemaal niet meegekregen hoe de bewoners daar nou zelf over denken/dachten.
Het is meer frustratie naar bb, dan naar bewoners...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat in het gedrag naar jezelf en de anderen ?
slecht voor de kijkcijfers om dat soort uitspraken af te straffen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:27 schreef natronic het volgende:
Ik vind het iig raar dat uitspraken zoals die E10 maakt door haar geoorloofd worden en voor iets lulligs een sanctie wordt gegegven
lijkt mij meer er op dat Bb een spannigsveld wil opbouwen door somige bewoners te belonen en andere niet waardoor je automatisch speculaties en scheve gezichten krijgtquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Het is meer frustratie naar bb, dan naar bewoners...
Je snapt wel dat als je niks mag zeggen, je dan je mond maar houdt...
Het is gewoon een rare situatie...bijvoorbeeld dat etentje dat menno en ingrid kregen en Naat en Ralph....daar mogen ze dan helemaal niks over zeggen...niet wat ze gegeten hebben...niets...waarom?...spel technisch onbelangrijk...weet niet wat de motivatie van bb is ...
Frustratie naar BB kan een band scheppen, en van de andere kant wordt de groep weer uit elkaar getrokken door verwarring over geheimen. Is het het uitproberen, wie het dichtst bij zichzelf blijft?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Het is meer frustratie naar bb, dan naar bewoners...
Je snapt wel dat als je niks mag zeggen, je dan je mond maar houdt...
Het is gewoon een rare situatie...bijvoorbeeld dat etentje dat menno en ingrid kregen en Naat en Ralph....daar mogen ze dan helemaal niks over zeggen...niet wat ze gegeten hebben...niets...waarom?...spel technisch onbelangrijk...weet niet wat de motivatie van bb is ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |