abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41403722
Hier het topic waar "gefolosofeerd" kan worden over het concept BB.

Uiteraard gaan we proberen onze huispsycholoog erbij proberen te halen.

Ook graag de mening van de oldbies die dit topic nog kennen vanuit de BB-1 tijd....

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41403783
Wat zou de reden zijn dat BB de sanctie voor de groep anders weergeeft dan de realiteit?

(Hilde wilde juist weglopen van de DBK) terwijl de uitzending van 01 september meldt dat de reden voor de sanctie was, dat Hilde samen met Janine de DBK in wilde....)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41404046
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zou de reden zijn dat BB de sanctie voor de groep anders weergeeft dan de realiteit?

(Hilde wilde juist weglopen van de DBK) terwijl de uitzending van 01 september meldt dat de reden voor de sanctie was, dat Hilde samen met Janine de DBK in wilde....)
Er is niets irriterender dan niet weten wat er aan de hand is...
Dan gaan mensen weer domme conclusies trekken...etc...
What the bleep do we know?
pi_41404076
maar ik begrijp zowieso niet wat er nu aan de hand is...
pi_41404097
Beetje slome boel vandaag...jammer...
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:14:52 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41404132
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Hier het topic waar "gefolosofeerd" kan worden over het concept BB.

Uiteraard gaan we proberen onze huispsycholoog erbij proberen te halen.

Ik denk dat Steven er zin an heeft...

nog iets gerichtere on topic reacties volgen wellicht nog
pi_41404152
- Welkom voor de eerste erkend insider !
pi_41404202
Roeland, wellicht dat die onwetendheid in het huis juist spanning creeërt ?
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:18:16 #9
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41404245
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

De bewoners worden af en toe zwarter afgetekend om spanning te creeëren, teneinde de kijkcijfers een boost te geven ?
Hmm...ik denk dat Hummie er meer aan gelegen is om zoveel mogelijk vast te willen houden aan haar "draaiboek" .....als dat al zo is dan zou het intressant zijn om te zien wanneer ze welke bewoner zwart maakt.
pi_41404287
onwetendheid creeert heel veel spanning...geheimen ook, daar heb je in het dagelijks leven nooit mee te maken...zelfs onzinnige dingen zegt bb dat je er niks over mag zeggen...heel vaag.
pi_41404288
Ze hebben weinig laten zien van hoe de bewoners reageerden op het feit dat er geen "live" uitzending was.

Ik was als kijker verbaasd dat er echt geen enkel contact was met het BB huis. Maar ik heb helemaal niet meegekregen hoe de bewoners daar nou zelf over denken/dachten.
Geil is ook lekker
pi_41404295
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hmm...ik denk dat Hummie er meer aan gelegen is om zoveel mogelijk vast te willen houden aan haar "draaiboek" .....als dat al zo is dan zou het intressant zijn om te zien wanneer ze welke bewoner zwart maakt.
Vanavond waren dat Hilde (sanctie veroorzakend) en Tijn een Rik (egoïstisch gedrag)... Is er al eerder dergelijk gedrag geconstateerd ?
pi_41404320
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Denk dat het draaiboek erg flexibel is hoor...
pi_41404364
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef roeland303 het volgende:
onwetendheid creeert heel veel spanning...geheimen ook, daar heb je in het dagelijks leven nooit mee te maken...zelfs onzinnige dingen zegt bb dat je er niks over mag zeggen...heel vaag.
Is het resultaat daarvan vervreemding van jezelf, door de van het dagelijks leven afwijkende situatie, of juist onrust veroorzakend naar andere groepsleden?
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:22:02 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41404367
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef roeland303 het volgende:
Beetje slome boel vandaag...jammer...
Er zijn 2 verklaringen voor...

a) Fok loopt steeds vast en dat begint inmiddels op mijn humeur te werken
b) Mocht er nog animo voor dit filosofoor topic zijn dan zullen er in de regel reacties komen van mensen die iets meer kwijt willen dan one-liners en dus duurt het langer voordat je een fatsoenlijke post hebt gemaakt.
pi_41404412
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Is het resultaat daarvan vervreemding van jezelf, door de van het dagelijks leven afwijkende situatie, of juist onrust veroorzakend naar andere groepsleden?
Tja...geen vervreemding ofzo...maar gewoon vervelend, zo van..gebeurd er iets, maar begrijp je er niets van...
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:24:32 #17
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41404450
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Denk dat het draaiboek erg flexibel is hoor...
Ik denk dat er weinig echt vasts aan zit idd...wel is het opvallend wie er tot nu toe steeds de winnaars zijn geweest...het is volgens mij nog niet een keer de keuze van de FOK! kijkers geweest.
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:24:57 #18
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41404466
Ik weet ook niet precies waar Hummie mee bezig is. Maar net als vorig jaar is het beeld wat in de uitzending gegeven wordt heel anders dan de werkelijkheid. Ik heb het vermoeden dat Hummie er van baalt dat die "Brabo's" zo populair zijn en de Amsterdamse tante tóch geaccepteerd wordt. Ik vermoed dat ze een spelletje speelt met de kijkers om ervoor te zorgen dat mensen die van haar BB niet mogen winnen zo snel mogelijk geëlimineerd worden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41404478
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:23 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Tja...geen vervreemding ofzo...maar gewoon vervelend, zo van..gebeurd er iets, maar begrijp je er niets van...
En hoe uit zich dat in het gedrag naar jezelf en de anderen ?
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:27:05 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41404510
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef Calimero_31 het volgende:
Ze hebben weinig laten zien van hoe de bewoners reageerden op het feit dat er geen "live" uitzending was.

Ik was als kijker verbaasd dat er echt geen enkel contact was met het BB huis. Maar ik heb helemaal niet meegekregen hoe de bewoners daar nou zelf over denken/dachten.
Ik meen gelezen te hebben dat ze het er slechts kort over hebben gehad en dat Marlies toen dacht dat ze inmiddels zo ge "mindfucked" met hun besef voor tijd waren dat het nog helemaal geen maandag was maar zondag.
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:27:09 #21
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41404511
Ik vind het iig raar dat uitspraken zoals die E10 maakt door haar geoorloofd worden en voor iets lulligs een sanctie wordt gegegven
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41404550
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

En hoe uit zich dat in het gedrag naar jezelf en de anderen ?
Het is meer frustratie naar bb, dan naar bewoners...
Je snapt wel dat als je niks mag zeggen, je dan je mond maar houdt...
Het is gewoon een rare situatie...bijvoorbeeld dat etentje dat menno en ingrid kregen en Naat en Ralph....daar mogen ze dan helemaal niks over zeggen...niet wat ze gegeten hebben...niets...waarom?...spel technisch onbelangrijk...weet niet wat de motivatie van bb is ...
pi_41404622
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:27 schreef natronic het volgende:
Ik vind het iig raar dat uitspraken zoals die E10 maakt door haar geoorloofd worden en voor iets lulligs een sanctie wordt gegegven
slecht voor de kijkcijfers om dat soort uitspraken af te straffen...
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:32:24 #24
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41404654
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Het is gewoon een rare situatie...bijvoorbeeld dat etentje dat menno en ingrid kregen en Naat en Ralph....daar mogen ze dan helemaal niks over zeggen...niet wat ze gegeten hebben...niets...waarom?...spel technisch onbelangrijk...weet niet wat de motivatie van bb is ...
lijkt mij meer er op dat Bb een spannigsveld wil opbouwen door somige bewoners te belonen en andere niet waardoor je automatisch speculaties en scheve gezichten krijgt
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41404683
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Frustratie naar BB kan een band scheppen, en van de andere kant wordt de groep weer uit elkaar getrokken door verwarring over geheimen. Is het het uitproberen, wie het dichtst bij zichzelf blijft?

Menno kon de spanning op een zeker moment niet meer aan, en verloor zichzelf, naar eigen zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')