abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:42 #126
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41407147
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geldt voor het programma zelf ook. Helaas vinden we tijdens deze BB nog weinig frikandellen.
Ik blijf van mening dat het voor de psychologische waarde van het programma beter zou zijn wanneer er veel minder invloeden van buitenaf zouden zijn.

Niets geen opdrachten...
Niets geen live uitzendingen.....
Niets geen bestellingen op kunnen geven.....

Gewoon het huis in...er word gezorgd voor voldoende eten/rookwaar en drinken en gaan met die banaan.....1 keer in de week nomineren en het enige wat je in die drie maanden als bewoner van de buitenwereld nog te zien krijgt is het langzaam wegebbende beeld van de persoon die er uitgestemd is........totdat jezelf aan de beurt bent........

Casting moet dan wel goed zijn uiteraard......altijd tegenovergestelden in het huis zetten.....
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:58 #127
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41407160
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef roeland303 het volgende:

[..]

\Je hebt er scheit aan in de zin van dat je je niet gaat aanpassen aan meningen van anderen, maar het is nooit leuk denk ik als mensen je uitscheiten zeg maar....
dat viel in de vorige editie BB toch wel mee??? De einigste die echt uitgescheten is was tanja volgens mij. Bij deze editie zullen het er wel een paar meer worden
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41407164
quote:

[..]

\Je hebt er scheit aan in de zin van dat je je niet gaat aanpassen aan meningen van anderen, maar het is nooit leuk denk ik als mensen je uitscheiten zeg maar....
In het geval jou kan ik je daar gelijk in geven maar het meerendeel doet dat wel als overlevingstactiek. Het is immers makkelijker om bewoners naar de mond te praten dan er tegen in te gaan terwijl d elontjes met d edag korter worden.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:02:34 #129
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41407177
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef roeland303 het volgende:

[..]

sommige bewoners zijn ook veel minder aardig...buiten bb
namen.....
pi_41407186
quote:

[..]

uuteraard.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41407191
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dus toch het concept en het verwarring zaaien wat de mensen van zichzelf vervreemdt... Weet jij of er ook mensen zijn die aan PTSS- lijden ? (Post Traumatisch Stress Syndroom)

Kan zeker optreden als er zoveel situaties komen die je in het dagelijks leven niet gewend bent... Of is de DBK hulpbiedend ?
zijn wel een paar ptss....hoor,maar ga geen namen noemen
What the bleep do we know?
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:04:07 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41407214
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat het voor de psychologische waarde van het programma beter zou zijn wanneer er veel minder invloeden van buitenaf zouden zijn.
Klinkt goed... en Hummie gaat toch redelijk die kant op dit jaar. Toch blijkt het niet te werken met deze groep. Okee, ze hebben wel opdrachten en een live uitzending (waar ze zo goed als niets van mee kregen trouwens), maar dat kan niet de oorzaak zijn dat het dan opeens totaal niet meer werkt.

Dus de casting zal niet goed zijn, zoals je al noemde.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:04:38 #133
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41407239
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:03 schreef roeland303 het volgende:

[..]

zijn wel een paar ptss....hoor,maar ga geen namen noemen
zal ik ze zeggen ... Lieske, Menno, Joost
pi_41407256
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Niets geen opdrachten...
Niets geen live uitzendingen.....
Niets geen bestellingen op kunnen geven.....

Gewoon het huis in...er word gezorgd voor voldoende eten/rookwaar en drinken en gaan met die banaan.....1 keer in de week nomineren en het enige wat je in die drie maanden als bewoner van de buitenwereld nog te zien krijgt is het langzaam wegebbende beeld van de persoon die er uitgestemd is........totdat jezelf aan de beurt bent........

Casting moet dan wel goed zijn uiteraard......altijd tegenovergestelden in het huis zetten.....
JAAAAPPPPIIIEEE!!!!....so he?????....ik ben het met je eens....fucking wonder
pi_41407275
Welke oudbewoners ziiten hier nu op het forum....las zoiets??
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:06:37 #136
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41407299
Zoala ik het nu zie is de casting niet echt het je van het (kan er naast zitten), vraag mij derhalve ook af waar ze op zijn geselecteerd
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:08:08 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41407354
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klinkt goed... en Hummie gaat toch redelijk die kant op dit jaar. Toch blijkt het niet te werken met deze groep. Okee, ze hebben wel opdrachten en een live uitzending (waar ze zo goed als niets van mee kregen trouwens), maar dat kan niet de oorzaak zijn dat het dan opeens totaal niet meer werkt.

Dus de casting zal niet goed zijn, zoals je al noemde.
Ik ben het niet helemaal met je eens voor wat betreft het al dan niet werken van deze groep en samenstelling......ik denk dat we te ongeduldig zijn.......in vergelijking met vorig jaar bijvoorbeeld is er kwa groepsvorming al behoorlijk wat gaande zonder dat er ook nog maar 1 nominatie heeft plaatsgevonden!
pi_41407360
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Ik ken er genoeg. Iedereen heeft er min of minder last van. Stress binnen, daarna enigszins pleinvrees "je bent niet meer gewend om veel mensen te zien. Ik weet nog wel dat ik de eerste maand moeite had met mensen aankijken. Ik weet van veel bewoners dat ze dat ook hadden maar dat normaliseerd ook wel weer na een paar maanden.

Wat wel eng is is dat er al twee mensen zelfmoord pogingen hebben gedaan nadat ze uit het huis kwamen. Een in in Engeland en in Portugal wilde iemand van een brug springen. Overigens weet je natuurlijk niet helemaal of dat er al in zat vorodat deze mensen zich aanmelden maar de kans is klein omdat de screening best wel streng is.

Dus toch het concept en het verwarring zaaien wat de mensen van zichzelf vervreemdt... Weet jij of er ook mensen zijn die aan PTSS- lijden ? (Post Traumatisch Stress Syndroom)

Kan zeker optreden als er zoveel situaties komen die je in het dagelijks leven niet gewend bent... Of is de DBK hulpbiedend ?
pi_41407387
Ik denk dat in deze bb, E10 wel eens hard op zijn smoel kan gaan als hij het huis uit gaat...
Hou me hart vast eerlijk gezegd....hij is nog te jong van geest...onbezonnen, populair doen zoals bij hem in het kleine wereld mensen populair worden....gaat wel zeer doen denk ik als hij eruit komt...
pi_41407461
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef roeland303 het volgende:

[..]

sommige bewoners zijn ook veel minder aardig...buiten bb
YEP absoluut alelen is het zo dat mensen in dat huis bang waren voor gezichtverlies en zich druk maakte om lullige dingen omdat ze anders niet als alpha werden gezien. Dit terwijl de kijker cehjt wel door heeft na een paar dagen hoe ene persoonlijk heid er uit ziet. Dat is het enge van dit programma je masker wat iedreen in het dagelijks leven heeft, valt op een gegeven moment af.
En zeker niet d eleuke dingen koemn dan naar boven.

Natuurlijk het is de snelkookpan maar dan wel om slechte zaken er uit tehalen maar dta komt door de verveling en het willen profileren enne .. het gaat om en hoop geld.. Daar worden mensne over het algemeen ook niet mooier van.
pi_41407494
ik heb in mijn studietijd ook wel eens in een wasbak staan pissen als ik thuis van het stappen kwam en niet het hele huis wakker wilde maken. Maar ja als je dat op TV doet...
pi_41407498
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:05 schreef Lady-night het volgende:
Welke oudbewoners ziiten hier nu op het forum....las zoiets??
Menno, Tanja en Roel van BB5. Verder Gert-Jan, Pricella en Audrey van BB3.
pi_41407502
Het kan een behoorlijke mind fuck zijn, als je ziet dat iedereen je op straat kent, helemaal als je volledig afgezeken bent, waar trouwens maar weinig bewoners onderuit komen denk ik...
Voor mij boeide het weer eens allemaal niet zo...waarom weet ik eigenlijk niet....zie mezelf niet als een gevoellooos iemand ofzo...maar toch...
pi_41407510
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef roeland303 het volgende:
Ik denk dat in deze bb, E10 wel eens hard op zijn smoel kan gaan als hij het huis uit gaat...
Hou me hart vast eerlijk gezegd....hij is nog te jong van geest...onbezonnen, populair doen zoals bij hem in het kleine wereld mensen populair worden....gaat wel zeer doen denk ik als hij eruit komt...
Zijn website is ook niet echt een pré voor een geruisloze terugkomst in de maatschappij.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41407522
quote:
Zelfs al is hij nog maar 19, een beetje verstand en hij had kunnen bedenken wat zijn cu2-site losmaakt......en zijn uitlatingen bevestigen zijn cu2-profile. Eigen schuld, dikke bult dus!
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:13:08 #146
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41407526
quote:
Maar deze jongen maakt het zichzelf moeilijk en zijn vader remt hem niet. Dus dan moet je maar op de blaren gaan zitten
pi_41407529
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Menno, Tanja en Roel van BB5. Verder Gert-Jan, Pricella en Audrey van BB3.
Zijn die er nu allemaal?
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:13:49 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41407541
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef haloII het volgende:
Natuurlijk het is de snelkookpan maar dan wel om slechte zaken er uit tehalen maar dta komt door de verveling en het willen profileren enne .. het gaat om en hoop geld.. Daar worden mensne over het algemeen ook niet mooier van.
Heb je nog wel eens iets van Diane gehoord? Weet je hoe het met haar is?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41407543
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Zijn die er nu allemaal?
Sommige personen zijn niet meer actief op FOK!.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:14:14 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41407558
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:05 schreef roeland303 het volgende:

[..]

JAAAAPPPPIIIEEE!!!!....so he?????....ik ben het met je eens....fucking wonder
Eens komt de dag dat je jezelf spiritueel vrij genoeg voelt om zelfs mij virtueel plat op de bek te zoenen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')