quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
Is het al begonnen?
Het begin van de ruzie.... Egbert wilde dat Hilde over haar waarschuwing van BB ging zwijgen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef PC eend het volgende:
De dag hilde egbert over haar heen kreeg
Op die fietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het begin van de ruzie.... Egbert wilde dat Hilde over haar waarschuwing van BB ging zwijgen...
Dat idee heb ik ook al een tijdje jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat Tijn de relnicht is...
dat is dus al de tweede keer dat hij dat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik schiet hem nog liever een kogel door zijn kop
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...de rest van wat Hilde zei kon ik niet verstaan.![]()
Over de sancties die volgen op ontbrekende statsquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Arcee het volgende:
Over welke sanctie hebben ze 't?
2 ruimtes werden gesloten dacht ik, zwembad en lounge?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Arcee het volgende:
Die de groep kreeg omdat Hilde de DBK met Janine inwilde....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Arcee het volgende:
Is ook stom van hildequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die de groep kreeg omdat Hilde de DBK met Janine inwilde....
Hilde, Milica, Jeroen, Etienne, Marcel en Janine (Kampers) tegen de restquote:
Fijne ventje die stratego kampioen. Ik ben eigenlijk benieuwd naar het karakter van zijn vader, zien we nog weinig van. Maar opvoeden kan niet zijn sterkste kant zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik schiet hem nog liever een kogel door zijn kop
Als BB redacteur moet je dat toch wetenquote:
Ah okee bedankt had al z'n ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hilde, Milica, Jeroen, Etienne, Marcel en Janine (Kampers) tegen de rest
Daarom vraag ik het ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als BB redacteur moet je dat toch weten
Volgens mij ook, volgens mij liep ze juist weg om het geschreeuw niet te hoeven horenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar volgens mij werd er keihard gelogen over de reden van de waarschuwing voor Hilde. Hilde hoorde Janine schreeuwen en begon te ijsberen en zenuwachtig te doen. Toen kwam het bericht op tv dat Hilde zich niet zo moest aanstellen.
Monique is over naar de andere groep, hoor, kijk maar eens hoe ze met Tijn omgaat.... Tis dat haar Saartje met die Kamper wil sexen, dat ze daar af en toe in de buurt komt....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
kampers: E10, Marcel, Hilde, Milica, Egbert, Jeroen, Janine
niet-kampers: Tijn, Rik, Semih, Micheline, Marlies
enigszins niet in te delen: Monique, Sabrina, Marcia,
De appel valt niet ver van de boomquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef Olio het volgende:
[..]
Fijne ventje die stratego kampioen. Ik ben eigenlijk benieuwd naar het karakter van zijn vader, zien we nog weinig van. Maar opvoeden kan niet zijn sterkste kant zijn.
Ik check de Blog altijd meteenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook
Was 4 daagjes weggeweest
Marcia zit gewoon bij de niet kampers volgens mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
kampers: E10, Marcel, Hilde, Milica, Egbert, Jeroen, Janine
niet-kampers: Tijn, Rik, Semih, Micheline, Marlies
enigszins niet in te delen: Monique, Sabrina, Marcia,
Dat dacht ik ook al..... Hilde wordt dus express zwart gemaakt .....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook, volgens mij liep ze juist weg om het geschreeuw niet te hoeven horen
Ik denk dat ze daar niet echt voor over hoefde te stappen.....zij is degene die zich het meest dommer voordoet dan dat zij is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique is over naar de andere groep, hoor, kijk maar eens hoe ze met Tijn omgaat.... Tis dat haar Saartje met die Kamper wil sexen, dat ze daar af en toe in de buurt komt....
Ja, terwijl in de uitzending werd gezegd dat Hilde met Janine mee de DBK in wildequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar volgens mij werd er keihard gelogen over de reden van de waarschuwing voor Hilde. Hilde hoorde Janine schreeuwen en begon te ijsberen en zenuwachtig te doen. Toen kwam het bericht op tv dat Hilde zich niet zo moest aanstellen.
Eensch. Maar ze was wel degen die vaak toch bij de Kampers zat....(met haar zusje weliswaar)quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet echt voor over hoefde te stappen.....zij is degene die zich het meest dommer voordoet dan dat zij is.![]()
Fout voorspeld, er wordt toegegeven dat ze er "2 cijfertjes naast zaten"quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
voorspelling: die 9-11 in combinatie met de open kluis van Etiënne en Marcia laten ze niet zien
Toen janine naar de DBK ging, wou hilde wel mee dacht ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al..... Hilde wordt dus express zwart gemaakt .....![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Delen ze toch dan verdienen ze een feestje ??????? Huh, dat had ik anders begrepen van de site ....
Voor Janine bestaan die kampen helemaal niet................die gebruikt gewoon iedereen die haar op dat moment van pas komt om bij te spuien...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
Janine tegen Tijn; Wij zijn hetzelfde...... Poging om bij de andere groep te komen ?
Dit staat erquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Delen ze toch dan verdienen ze een feestje ??????? Huh, dat had ik anders begrepen van de site ....
Begrijp jij hetquote:Maar stel dat Rik en Tijn toch besluiten om hun verworven luxe te delen, of zelfs te wijgeren, dan krijgen ze van Big Brother een feestje. Maar dat weten ze niet!
Op welke plek ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies heeft een tattoo, zie ik net .....
Dus weigeren en delen zou een feestje geven.....quote:
Linker been onder bij haar enkel...quote:
Ik snap het ook niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus weigeren en delen zou een feestje geven.....![]()
We gaan gewoon vrolijk door.... Ruimte genoeg....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef roeland303 het volgende:
stopt iedereen hier nu?
Hilde wilde wel mee ja, maar droop gewoon weer af toen het niet mocht. Pas 5 minuten later, na het geschreeuw van Janine en het ijsberen van Hilde, kwam de waarschuwing op tv dat Hilde zich niet zo moest aanstellen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen janine naar de DBK ging, wou hilde wel mee dacht ik?
Maar zoals ze het brachten was wel wat vaag ja.
De TV uitzending is over...dus yep...behalve wat nababbelen... ( lees: nog ca 10 posts verdeeld over de rest van de avond en nog een kleine opleving tijdens de herhaling)quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef roeland303 het volgende:
stopt iedereen hier nu?
Is een test waarvan ze zeker weten dat het niet gaat gebeuren. Als ze nou NIET gezegd hadden dat ze op pindakaas zouden moeten leven als ze het gingen delen, dan was er nog een kans geweest.quote:
Hee...pssttt....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Het was een paar dagen wat rustiger op het Janine-front, maar nu ze weer in 2 minuten 10 keer schatje zei, wist ik gelijk weer waarom ik zo'n pleurishekel aan haar heb.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of je moet nog wat uitvoerige psycho-analyses willen loslaten op wat we zojuist op TV hebben mogen bewonderen uiteraard.
Jazeker met vriend Tijn die het hypocriet vind al er gelachen wordt om sancties....Welke bewoner durft het in zijn botte hersens te halen om ook maar iets wat hij aanbiedt, aan te nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze nou NIET gezegd hadden dat ze op pindakaas zouden moeten leven als ze het gingen delen, dan was er nog een kans geweest.
Ook dat ze er wat discreter mee om moesten gaan geloof ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde wilde wel mee ja, maar droop gewoon weer af toen het niet mocht. Pas 5 minuten later, na het geschreeuw van Janine en het ijsberen van Hilde, kwam de waarschuwing op tv dat Hilde zich niet zo moest aanstellen.
Voor mijn tijd (BB1) was er hier altijd een topicreeks vol met analyses etcetera...het had een speciale naam...alleen is die mij ontschoten.....quote:
BB stuurt, manipuleert en komt daar niet voor uit.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is een test waarvan ze zeker weten dat het niet gaat gebeuren. Als ze nou NIET gezegd hadden dat ze op pindakaas zouden moeten leven als ze het gingen delen, dan was er nog een kans geweest.
Dat was daarna weer. Dat van Hilde was alleen een waarschuwing. De anderen begonnen daarna wat lacherig te doen over het geschreeuw van Janine en dat leverde de uiteindelijke sanctie op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook dat ze er wat discreter mee om moesten gaan geloof ik?
Het "folosofeer" topic ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor mijn tijd (BB1) was er hier altijd een topicreeks vol met analyses etcetera...het had een speciale naam...alleen is die mij ontschoten.....![]()
Als ervaringsdeskundige Roel hem opend gaat ie misschien lopen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor mijn tijd (BB1) was er hier altijd een topicreeks vol met analyses etcetera...het had een speciale naam...alleen is die mij ontschoten.....![]()
Klopt......wie zal het nog in zijn hoofd halen om iets buiten de regels om aan eigen initiatief te nemen wanneer je het risico loopt om het voor de groep als geheel nog slechter te maken ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BB stuurt, manipuleert en komt daar niet voor uit.....![]()
Ik denk positief met je mee.... Wordt een stormlooptopic !quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige Roel hem opend gaat ie misschien lopen?
Of ben ik nou iets te positief denkend?
Wat Nossie zegt..."folosoforen met Roel the sequel"........quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige Roel hem opend gaat ie misschien lopen?
Of ben ik nou iets te positief denkend?
Ik zou het moeten nakijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was daarna weer. Dat van Hilde was alleen een waarschuwing. De anderen begonnen daarna wat lacherig te doen over het geschreeuw van Janine en dat leverde de uiteindelijke sanctie op.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat Nossie zegt..."folosoforen met Roel the sequel"........![]()
Geen manipulatie gaat ze te ver.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ach, dat feest komt sowieso, dat weet ik bijna zeker... BB draait gewoon weer zo dat het lijkt dat ze het verdiend hebben.
We hadden het toch zeker wel over het 'legendarische' voer voor psychologen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat Nossie zegt..."folosoforen met Roel the sequel"........![]()
Jaaaaa ! Dat was hem !! (heropenen?)quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hadden het toch zeker wel over het 'legendarische' voer voor psychologen mag ik hopen?
U bent een toppertje en een canard ananas....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hadden het toch zeker wel over het 'legendarische' voer voor psychologen mag ik hopen?
en doe er ook maar een dubbelloops bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
U bent een toppertje en een canard ananas....![]()
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaaaaa ! Dat was hem !! (heropenen?)![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
en doe er ook maar een dubbelloops bij
En vast !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |