Goed geheugen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Tjesus, ik dacht ook aan Green Day, maar kende het nummer niet echt.
Maar ik dacht er alleen aan omdat je ooit Good Riddance hebt gevraagd en die had ik goed.
Hmm, dat was een beetje mijn spooky-ervaring van vanavond
Hoi Asmoquote:
Gaat wel, dank jequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Asmo![]()
Excellent![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef slaveloos het volgende:
kees van kooten als oud milieu minister aalders in keek op de week?
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gaat wel, dank je. Er is een boel zooi aan m'n hoofd en m'n computer doet bijzonder traag. Maar ik probeer even alle zorgen opzij te zetten
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.
thanksquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
Eigenlijk Alders. Kniesoor enzo.
Band en nummer graagquote:nam een film, ik wil dat je het weet
snij oogballen in plakjes, ik wil dat je het weet
meisje zo "groovy" , ik wil dat je het weet
ik weet niet hoe het met jou zit,
maar ik ben een Andalusische hond
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
Pixies - Debaser
eerste nummer van doolittle geloof ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Op welke cd staat die? Ik moet eens beter op de teksten letten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
![]()
zeker weten, ik wil ook opgroeien om een onthonker te zijn....
Berkery +1
Die heb ik dan weer net niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
eerste nummer van doolittle geloof ik
ywquote:
Welke film is dit?quote:Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
ik dacht tot voor kort dat black francis zei: chien andalusia, higher moon, ipv chien andalusia I am unquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Moonshine Andalusia zongen. Niet 'un chien andalusia'![]()
direct kopen, en dat is een bevel!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef slaveloos het volgende:
direct kopen, en dat is een bevel!
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Kan je daar college in volgen?
Daar ben ik voor geslaagdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef slaveloos het volgende:
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegd![]()
ik heb hem op cassette...quote:
Neen, uit 1971 en van een vrij bekende regisseur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
Is het een zwart wit film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |