dat is juist. al bestaat het grootste deel uit IJsselmeer en Markermeerquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:45 schreef BwennieBren het volgende:
Lelystad?
kloptquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach ja, foutje, kan gebeuren he. Keileweg Ethicus krijgt nu dus de 2 punten?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:46 schreef geenaam het volgende:
Bwennie, Berkery volgende keer persoonlijke vraagIk ga eten en ben vanaaf er wel weer
En Modje even TT aanpassen A.U.B.
Lieve Zeurquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef Zeurberus het volgende:
Zeurbeurs - 4 punten
![]()
Zo moeilijk is mijn naam toch niet?![]()
Daar doelde ik niet op, het aantal punten is juist, alleen mijn naam niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]eetze
![]()
[..]
Lieve Zeurde punten worden er wel later bijgeteld. Geenaam is even eten en gaat dan de punten in het vorige topique gaan tellen. Dat zal nog een toestand worden want ik hoop dat iedereen nu +2 heeft gedaan ipv +1
Oh zie dat het al is bijgeteld... maar eigenlijk heb je maar 2 punten he? Want je antwoord was wel foutquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, het aantal punten is juist, alleen mijn naam niet.
Maargoed, je hebt gelijk ik maak het eerste gedeelte van mijn naam weer eens waar![]()
Nee, meisje en 2 jongensquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:00 schreef Neleos het volgende:
Deze ken ik niet. Het is een vent he?
Okayquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, meisje en 2 jongens
wacht ff ik ga plaatje van ze plaatsen okay?
Niet weer dat nummer! dat zeiklied was net uit m'n kop verbannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh zie dat het al is bijgeteld... maar eigenlijk heb je maar 2 punten he? Want je antwoord was wel fout![]()
![]()
Maar vraagsteller beslist dus ik moet het er maar mee doen![]()
Anyway nieuwe vraag:
Wie en wie en welk liedje
Yousendit
helemaal niks mis met oude muziek hoor. Mij doe je er een groot plezier mee. Maar deze jaren 80 wannabe-disco vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef BwennieBren het volgende:
Omdat ik vergeet dat jullie toch jonger zijn dan ik vrees ik dat ik met mijn muziekkeuzes té oude muzieknummers uitkies. Excuus hiervoor!Ik zal mijn vraag aanpassen door alleen de titel van het nummer te vragen anders voor het weer zo'n slow topique... Hoeft niet het is al geraden dus
It's like first time... it's like the first time...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet weer dat nummer! dat zeiklied was net uit m'n kop verbannen
Shalamar met second time arround![]()
Ik vind disco lekkere muziekquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
helemaal niks mis met oude muziek hoor. Mij doe je er een groot plezier mee. Maar deze jaren 80 wannabe-disco vind ik wat minder.
Was dit al gecorrigeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |