Wat schattigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef slaveloos het volgende:
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ik![]()
wyccie_the_lame +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef Homdeck het volgende:
het zou wel heel lame zijn om nu een jaartal te gaan gokken...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat schattig
Ze heeft trouwens een mooie stem voor iemand die veel drinkt.
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Oeps... sorry Asmo, kun je het mij vergeven?
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaal. En ik ga waarschijnlijk na de persoonlijke vraag die ik op 500 punten zal moeten stellen een paar topiques uitzitten - tot 251 zeg maar
Ik heb The Pixies op Lowlands '05 gezien. One of life's defining momentsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.
Zeker een mooie stem, die zuivere hoehoes in where is my mind zijn moeilijk na te bootsen
Neeeeeeeeeen!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
Een van m'n favoriete posters ooitquote:
Welke regisseur?quote:Korova droogs in-out-in-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |