Ik weet niet of ik die clip ken, maar neenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
De filmversie van de clip van Karma Police?
Onvoorstelbaar dat je van zo'n oorcd'tje de lyrics herinnert, petje af hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen 'Death to the pixies'. Debaser ken ik van een of ander vaag OOR-ceedeetje van een jaar of 15 geleden.
Hoi Daf! Goeie binnenkomer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoek jij nou de eerste "echte" film van Steven Spielberg, Duel?
pas geleden, de reunie tour zeg maar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Bossanova, Surfer Rosa & come on Pilgrim. Maar ik heb ze wel op Werchter gezien
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef slaveloos het volgende:
pas geleden, de reunie tour zeg maar?
Of lang geleden?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
hoi, tvp en zo
Die film hadden we in 1978 al thuis op VLP. Wat heb ik die vaak gezien. Best leuk, die gore ouwe benzinetruck die wat met die rode Plymouth speelt.
ik wel, net zo oud als Kim Deal zeg maar... hoe waren ze, ik heb veel verschillende dingen over ze gehoord...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.
Ik zat nog loos te F5-en op het vorige scherm. En m'n computer doet dus traagquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die clip ken, maar neen![]()
Sjit... bijna juist. Dat "rond" mag je even verduidelijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef Asmodian het volgende:
van Fritz Lang, zo rond 1930
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hun oudere optredens natuurlijk niet. Maar ik kan zeggen dat ik er wel van genoten heb. Heel erg professioneel, maar dat kan ook niet anders. Het was gewoon hartstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |