Was er een versequote:
neem je die van ons huis voor ook mee???quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
* marc pakt een hockeystick en ramt een lantaarnpaal in elkaar
Misschien kan ik er een topicreport van maken zodat ze het zeker niet vergetenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef arnold-d het volgende:
Chowi zij dat ik een IP ban zou krijgen van 2 dagen..
nou ik merk het..![]()
Oh oh...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
IP Banquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef arnold-d het volgende:
Chowi zij dat ik een IP ban zou krijgen van 2 dagen..
nou ik merk het..![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef arnold-d het volgende:
Chowi zei dat ik een IP ban zou krijgen van 2 dagen..
nou ik merk het..![]()
nah, hij maakt een paar kut topiques aan, en zei zelf: doe maar een IP Ban ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je weer stout?
Goedemiddag.
Hey drifty, je bent niet eens op je werk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Die kids ook he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
nah, hij maakt een paar kut topiques aan, en zei zelf: doe maar een IP Ban ofzo!
dus hij vroeg het zelf![]()
Krijg je thuis dan ook een ban? Voor straf op je kamer blijven?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:16 schreef arnold-d het volgende:
IP BAN... dus dan ben jij ook geblockt ro![]()
Ik ben weer met dat pleuris javashit bezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey drifty, je bent niet eens op je werk.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben weer met dat pleuris javashit bezig
Nee, ben wel met een "familie" album bezig, voor mij de belangrijkste/leukste momentenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
Zeg Bengel... Doe jij verder nog iets met je vakantiefoto's. Inplakken ofzo...
Ik kan ook nog even gaan autorijden ofzo,quote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben weer met dat pleuris javashit bezig
Hoe moet ik 'familie' zien, echt de hele familie of je gezinquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ben wel met een "familie" album bezig, voor mij de belangrijkste/leukste momenten
En dan een album laten printen, dus niet zelf meer plakken.![]()
Bejaarden mag, kinderen nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan ook nog even gaan autorijden ofzo,
misschien nog wat bejaarden of kinderen in elkaar rijden.
Mijn gezin. De rest zal misschien wel eens voorkomen op een foto, die ga ik er niet uit fotoshoppen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik 'familie' zien, echt de hele familie of je gezin.
Ik heb horrorbeelden dat ik (net zoals mijn schoonouders moesten doen) voordat de kinderen gaan trouwen er nog een foto-album in elkaar gedraaid moet worden (en dus in het geval van Pat ruim 26 jaar foto's doorgespit moet worden).
Je mag anders ook wel de boksbal van mijn zoon lenen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan ook nog even gaan autorijden ofzo,
misschien nog wat bejaarden of kinderen in elkaar rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |