quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
Zijn jullie er al een beetje overheen jongens?
Staat 'm toch niet onaardig al had ik dat vooraf ook niet gedacht
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Rembrandt is een joooood!
(zal wel spuit 11 zijn).
Hehehequote:van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Harry is naief... Dat maakt het ook zo zielig.
Kluivert weet wat hem te wachten staat, Angelos niet.
Ik zie hem nu voor de 30e keer langskomen ofzo; fok,partyflock en 410forum maarjaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Gelderland het volgende:
hadden jullie deze al gelezen, hadi k ergens op zo'n weblog gezien:
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
3 volgens mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef Gallacher het volgende:
Hehehe, maar ze hebben toch geen 4 miljoen betaald mag ik hopen voor ze?
Hehe ok, ik denk ik ga het niet gelijk afzeiken dadelijk vinden alle 010-haters dit helemaal the bomb.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef S-Two het volgende:
Ik vind dat stukje tekst trouwens totaal niet grappig.
Hoe oud was het ventje dat dit geschreven heeft? 5?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Gelderland het volgende:
hadden jullie deze al gelezen, hadi k ergens op zo'n weblog gezien:
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
shit jansen!!! wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nut'sja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
beetje onduidelijk om te lezen, maar vond 'm wel komisch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wie belt de UEFA even voor meer nieuws
Natuurlijk bestaat de Uefa uit een roedeltje laffe schurftige honden, maar ik zou hun daadkracht als het gaat om uitsluiting vanwege rechtzaken niet onderschatten. De Uefa is namelijk doodsbang dat de fragiele juridische monopolie die ze op dit moment hebben wordt vernietigd door een uitspraak van de burgerrechter. Denk maar eens aan de precedent werking. Niemand zou negatieve uitspraken van een Uefa of een Olympisch committee meer accepteren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Italië is twee keer gewaarschuwd. Eén keer met Juventus vorige week, en één keer in juli omdat het voor een bepaalde datum de lijst Europacupdeelnemers moest indienen. Bij dat laatste heeft de Italië bond de eerst vooropgestelde deadline niet gehaald. De Uefa was zo vriendelijk om uitstel te geven, tot de bond uiteindelijk toch de lijst kon indienen.
Alsof de Uefa de landen als Italië of Portugal durft schorsen. Ging het om Macedonië of Slovenië, dan was het al lang gebeurd, maar toch niet met die landen...
Afgerond op drie decimalen precies 0.591%quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe groot is de kans dat Ajax alsnog CL speelt?
Dat zijn twee decimalenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
0.00%
wiskundig gezien 50%quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe groot is de kans dat Ajax alsnog CL speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |