Snel geblesseerd raken voor ie weer helemaal in vorm komt en ik een hekel aan um moet gaan krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
Zijn jullie er al een beetje overheen jongens?
Staat 'm toch niet onaardig al had ik dat vooraf ook niet gedacht
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wij hebben de HUNTquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die voorronde ook niet, toch speelde we um.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:
Ik geloof er geen bal van. Bovendien verdienen we het niet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop steeds meer dat ie gaat falen of geblesseerd raakt; lekker arrogant toontje tegen de media, wat helemaal niet bij dat 'warme, gezellige provincieclubje PSV' past.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, dat huilen mag wel natuurlijk, maar niet met die Cupquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hopelijk doet hij dat niet in PSV shirt![]()
Omdat zij gezwicht zijn voor de druk, niet omdat de UEFA niet daadkrachtig zou zijn.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef Heero87 het volgende:
Alsof de Uefa Portugal bant. Deze zomer dreigden ze ook al tegenover Italië (2x) en Griekenland met een ban, nooit iets van gekomen.
Niet helemaal correct. Italië is twee keer gewaarschuwd. Eén keer met Juventus vorige week, en één keer in juli omdat het voor een bepaalde datum de lijst Europacupdeelnemers moest indienen. Bij dat laatste heeft de Italië bond de eerst vooropgestelde deadline niet gehaald. De Uefa was zo vriendelijk om uitstel te geven, tot de bond uiteindelijk toch de lijst kon indienen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat zij gezwicht zijn voor de druk, niet omdat de UEFA niet daadkrachtig zou zijn.....
Die is na zijn eerste goal zo weg man, ze zijn met elk punt blij daar nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit toch een beetje met Charisteas in de maag. Het is dom dat hij naar dat tuig is gegaan, maar de hoon die hij straks over zich heen krijgt verdient hij niet. Ik heb nu al medelijden met hem.
eens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef thewishmaster het volgende:
Op deze manier moet je niet eens CL willen spelen. Ze zijn uitgeschakeld door een matige tegenstander, dus dan hoor je niet via de achterdeur alsnog binnen te komen.
Griekenland heeft de wet aangepast en in Italie is de rechtzaak ingetrokken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef Heero87 het volgende:
Alsof de Uefa Portugal bant. Deze zomer dreigden ze ook al tegenover Italië (2x) en Griekenland met een ban, nooit iets van gekomen.
Net als Denemarken bij het EK in 1992quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens.
maar als we toch nog mee mogen doen dan zul je zien dat we m nog winnen ook
Zielig is het wel voor hem ja, maar aan de andere kant maakt hij zelf ook echt de domste keuze die hij had kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit toch een beetje met Charisteas in de maag. Het is dom dat hij naar dat tuig is gegaan, maar de hoon die hij straks over zich heen krijgt verdient hij niet. Ik heb nu al medelijden met hem.
Ja in Griekenland kennen ze geen supporters-rivaliteitquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert weet wat hem te wachten staat, Angelos niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |