En Leixões, het gaat om 2 clubs! Niet alleen Gil Vicente.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW.
Jup.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok... Dacht enkel Gil Vicente, maar wat nu als een van de twee het doet? Hebben we dubbel kans.
Het zal me werkelijk aan mn reet roesten. Als we door onregelmatigheden elders doorschuiven heb ik daar absoluut geen problemen meequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
Op deze manier wil ik niet in de CL
En wat als Milan en Juve hun zaken doorzetten? Hebben we dan ook een kans?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok... Dacht enkel Gil Vicente, maar wat nu als een van de twee het doet? Hebben we dubbel kans.
Boeit me echt 0, 9 miljoen is 9 miljoen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
Op deze manier wil ik niet in de CL
ideaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:
Ondanks dat ik Ajax best Europees succes gun, is dit niet de manier om in de CL te belanden. Vierde worden op de ranglijst, via de play-off's voorronde CL mogen spelen, uitgeschakeld worden en vervolgens toch nog in de CL mogen spelen: Veel onrechtvaardiger gaat het niet worden hoor.
Milan ging uberhaupt niet (spelen immers CL) en Juve zei gisteren dat ze het NIET gingen doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
En wat als Milan en Juve hun zaken doorzetten? Hebben we dan ook een kans?
idd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:
Ondanks dat ik Ajax best Europees succes gun, is dit niet de manier om in de CL te belanden. Vierde worden op de ranglijst, via de play-off's voorronde CL mogen spelen, uitgeschakeld worden en vervolgens toch nog in de CL mogen spelen: Veel onrechtvaardiger gaat het niet worden hoor.
Milan heeft geen zaak en Juve heeft 'm afgeblazen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
En wat als Milan en Juve hun zaken doorzetten? Hebben we dan ook een kans?
Nope, maar dat kan je dan ook voor Chievo zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef cultheld het volgende:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ìk geloof er niet in dan kan het alleen maar meevallen.
Zelfde verhaal. Als het om PSV zou gaan, zou ik uiteraard wel blij zijn, maar het tevens onterecht vinden omdat je niet op die manier op het hoogste clubvoetbalpodium moet willen spelen: Je bent uitgeschakeld en toch speel je; Dat is bizar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nope, maar dat kan je dan ook voor Chievo zeggen..
Als 2e hoor je sowieso niet in de CL te spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef cultheld het volgende:
Zelfde verhaal. Als het om PSV zou gaan, zou ik uiteraard wel blij zijn, maar het tevens onterecht vinden omdat je niet op die manier op het hoogste clubvoetbalpodium moet willen spelen: Je bent uitgeschakeld en toch speel je; Dat is bizar.
Ja, dat ze voorronde CL spelen was al onterecht. Maar dat zou nu dubbel weird zijn ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfde verhaal. Als het om PSV zou gaan, zou ik uiteraard wel blij zijn, maar het tevens onterecht vinden omdat je niet op die manier op het hoogste clubvoetbalpodium moet willen spelen: Je bent uitgeschakeld en toch speel je; Dat is bizar.
We worden kampioen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ja, dat ze voorronde CL spelen was al onterecht. Maar dat zou nu dubbel weird zijn ja.
Maar ik zou het wel heel okay vinden als ze zich nog weten te plaatsen.
Je hebt gelijk, het doet wel een beetje af aan de naam Champions League.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als 2e hoor je sowieso niet in de CL te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |