Oh sorry hoor Vivi...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik post hier bijna elke dag en sorryy dat ik ff zelf geen internet heb en in een verhuizing zit en al 2 weken op mn laminaat zit te wachten én op beton rond loop hoor BE
Ja, en ik probeerde alleen maar aan te geven dat het dáár dus niet aan kan liggen aangezien ik best vaak post dus doe maar weer zo :quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh sorry hoor Vivi...
Mijn excuses.
Ik probeerde alleen maar even aan te geven hoe het hier (en overal volgens mij) meestal werkt.
Ik kan je de uitkomsten van dat onderzoekje nu alvast wel vertellen hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:20 schreef chacama het volgende:
En BE is dit iets dat we mee moeten nemen in het imago onderzoekje.....
Alleen als jij dat graag zelf wil.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef Vivi het volgende:
Ja, en ik probeerde alleen maar aan te geven dat het dáár dus niet aan kan liggen aangezien ik best vaak post dus doe maar weer zo :hoor!
Maar ik ga ff melden dat ik morgen 2 weken op vakantie ben en dus niet post, zou ik dan een eeuwige outcast zijn denk je?![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, en ik probeerde alleen maar aan te geven dat het dáár dus niet aan kan liggen aangezien ik best vaak post dus doe maar weer zo :hoor!
Maar ik ga ff melden dat ik morgen 2 weken op vakantie ben en dus niet post, zou ik dan een eeuwige outcast zijn denk je?![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:20 schreef chacama het volgende:
Oh, Vivi...ik lees gewoon de hormonen tussen de regels doorgieren. Geeft niets meid. Het hoort erbij. De pijn in je arm kan ik niet verklaren (tenzij je er een hele nacht op hebt gelegen zoals ik), maar pigmentvlekken zijn normaal. Kan alleen maar zeggen...ben blij dat ze niet in je gezicht zitten.
Enne K*T dat je nog steeds op beton loopt....is dat niet onwijs koud??
En BE is dit iets dat we mee moeten nemen in het imago onderzoekje.....
nee da's niet leuk voor m@x.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan je de uitkomsten van dat onderzoekje nu alvast wel vertellen hoor!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi wat wil je met posts als post hier bijna elke dag en sorryy dat ik ff zelf geen internet heb en in een verhuizing zit en al 2 weken op mn laminaat zit te wachten én op beton rond loop hoor BE bereiken?
bedoel dat slaat toch nergens op. soms wordt er ergens over heen gelezen live with it.![]()
Ik had tijdens mijn zwangerschap heel veel last van tintelende vingers en krachtverlies in mijn handen. Mijn verloskundige raadde me aan om met wielrennershandschoentjes aan te slapen. Bij mij hielp het goed, misschien een ideetje voor jou?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank
Ja vlgs mij heb ik last van dat carpale tunnel syndroom, ik heb iig alle verschijnselen. Boe.
De dokter raadde me al zo'n skeeler handschoen geval aan jahquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn zwangerschap heel veel last van tintelende vingers en krachtverlies in mijn handen. Mijn verloskundige raadde me aan om met wielrennershandschoentjes aan te slapen. Bij mij hielp het goed, misschien een ideetje voor jou?
Ennuh BE, wil je mijn onderzoekje niet verpesten![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef m@x het volgende:
Ennuh BE, wil je mijn onderzoekje niet verpesten![]()
jou de aandacht geven die je zo graag wiltquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ík er mee wil bereiken? ff lekker zeuren, mag het?
Wat wil jij met deze post bereiken, die vind ik nog minder ergens op slaan nml.
Nee ik wil rellen, en meppen met mijn tintel-armpjequote:
Wat liefquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jou de aandacht geven die je zo graag wilt![]()
Okay, in dat geval ga ik alvast de cola en de popcorn klaarzettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee ik wil rellen, en meppen met mijn tintel-armpje![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef Moonah het volgende:
Woei! Vivi! Wat word je toch lekker mild met je hormonen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte met je verhuisgedoe vrouwke!
Even snel, want moe:
Net groeiecho gehad...
Ben nu 34 weken en het hoofdje heeft al een grootte van...... tadaaaaaa: 42 weken....![]()
![]()
Lijf zit op 38,5 week.
Mensen, ik krijg allerlei schrikbeelden voor me. Stel dat ik hem nog een paar weken binnenhoud, dat lukt toch nooit om hem door die 10cm ontsluiting heen te krijgen
De echomevrouw zei dat ik me daar echt geen zorgen over hoefde te maken. ik heb pas volgende week donderdag weer een controle bij de arts. Ik ga toch even van tevoren bellen hoor...
Oh, het is trouwens geen waterhoofd hoor. Dat heb ik maar meteen gevraagd (hypochonder die in mij schuilt...). Verhoudingen zijn prima zei ze.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Brighteyes het volgende:Moonah! Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt als je je bedenkt dat zoonlief toch nog eigenlijk minstens 3 weken moet blijven zitten en dus groeien...
En ik ben al zo kwetsbaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
het was alleen om even te plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |