Alleen is er weinig kans op sex tussen die tweequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:50 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Meer actie hier dan in het huis![]()
En laten we dat gewoon maar zo houden dan...quote:
Vanaf 1 IP.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef Felixje het volgende:
Boem Boem Bashen ... Ach ik ben er tegen inge-ent:) Dus ik maak me niet zo druk om 2 users die tegelijkertijd vanaf 1 IP mij grafkankeren.
In het Huis zou dat wel wat zijn hoor.... Tijn=Rick en Rick =Tijn
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef natronic het volgende:
Felix ga ff lekker zeiken in je kattebak
weinig? ik denk helemaal nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen is er weinig kans op sex tussen die twee
De Z-side of F-side zijn onlinequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vanaf 1 IP.. Schoenmaker blijf bij je leest. In jou geval, blijf in je kattenbak.
Ik doelde eerder op Arneaux en jijzelfquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Felixje het volgende:
[..]
weinig? ik denk helemaal niet
(pssst dat heet incest toch)
![]()
![]()
Ik had je vrij hoog in de chat... maar nu snap ik je niet.. Hoor jij ook bij de campers?quote:
yep.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Tijn met een missie in het stapelbed lag ?
Hij wilde van bed ruilen
Nee heb wel gelezen dat Tijn heeft gezegt dat hij bi isquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Tijn met een missie in het stapelbed lag ?
Hij wilde van bed ruilen
zout op viese pis katquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog in de chat... maar nu snap ik je niet.. Hoor jij ook bij de campers?
Ah, ik was dus niet de enige!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Nee heb wel gelezen dat Tijn heeft gezegt dat hij bi is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |